|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тақырыбы: Екінші сыныпта |
| Мектебі: |
|
|
оқимын. Мен сегіздемін. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні, айы: |
|
|
|
|
| Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
2- | сынып |
|
|
|
| Сабаққа қатысқан |
|
| Сабаққа қатыспаған |
|
|
|
|
|
|
| оқушылар саны: |
|
| оқушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу |
| 2.1.3.1 тыңдаған мəтінге мұғалімнің көмегімен |
|
мақсаты |
|
|
|
|
| иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау жəне қарапайым |
|
|
|
|
|
|
| сұрақтарға жауап беру |
|
|
|
|
|
|
|
| 2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы |
|
|
|
|
|
|
| сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану |
|
|
|
|
|
|
| 2.4.1.1 заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып, |
|
|
|
|
|
|
| берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу |
|
Сабақ мақсаты |
|
|
|
| Барлық оқушылар: Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсінеді, |
|
|
|
|
|
|
| тақырыпқа қатысты жаңа атауларды меңгереді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Оқушылардың басым бөлігі: Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін |
|
|
|
|
|
|
| тірек сөздерді табады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Кейбір оқушылар: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған мəтін |
|
|
|
|
|
|
| бойынша |
|
|
|
|
|
|
|
| сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдай алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жетістік критерийлері |
|
|
|
| Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу |
|
|
|
|
|
|
| мақсатына жетеді |
|
|
|
|
|
|
|
| Тыңдаған мəтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен |
|
|
|
|
|
|
| сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдайды; |
|
|
|
|
|
|
| Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем үшін |
|
|
|
|
|
|
| сөздер мен сөз тіркестерін қолданады жəне құрастырады; |
|
|
|
|
|
|
| Берілген суреттерге қарап отырып, өздері еркін сөйлем құрайды. |
|
Дискриптор |
|
|
|
| Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді; |
|
|
|
|
|
|
| Көп нүктенің орнына тиісті əріптерді қояды; |
|
|
|
|
|
|
| Төл дыбыстарды дұрыс айтады; |
|
|
|
|
|
|
|
| Сөздерді қатесіз жазады; |
|
|
|
|
|
|
|
| Диалог құрастырады. |
|
|
Жаңа сөздер: |
| Нешінші, екінші, үшінші, қабатта, жақсы көремін |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақта қолданылатын |
| Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар, |
|
материалдар: |
| суреттер, мультипроектор, альбомдар, слайдтар |
|
|
|
|
|
|
|
Оқыту әдістері: |
| Түсін діру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Баспалдақ» техникасы |
|
|
|
| топтық жұмыс, сергіту жаттығуы. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дереккөздері: |
| Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Сабақтың барысы: |
|
|
Тапсырма |
|
|
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті |
| Оқушының іс-әрекеті |
|
Психологиялық |
|
| Мұғалім оқушыларды шаттық |
| Мұғаліммен бірге қайталайды. |
|
Дайындық |
|
| шеңберіне тұрғызып, өлең |
| Бір-біріне жақсы тілектер |
|
|
|
|
| жолдарын оқиды: |
| айтады. |
|
|
|
|
|
| Бəрі жақсы баланың, |
| Қайырлы күн, достым! Әр күнің |
|
|
|
|
|
| Тілін алған ананың. |
| сəттілікке толсын! |
|