Материалдар / ҚМЖ "Екінші сыныпта оқимын. Мен сегіздемін"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Екінші сыныпта оқимын. Мен сегіздемін"

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
1955
31 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
















Тақырыбы: Екінші сыныпта


Мектебі:



оқимын. Мен сегіздемін.





















Күні, айы:






Мұғалімнің аты-жөні:



2-

сынып





Сабаққа қатысқан



Сабаққа қатыспаған








оқушылар саны:



оқушылар саны:










Оқу бағдарламасына сәйкес оқу


2.1.3.1 тыңдаған мəтінге мұғалімнің көмегімен


мақсаты






иллюстрация/суреттер/сызбалар таңдау жəне қарапайым








сұрақтарға жауап беру









2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы








сөйлем құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану








2.4.1.1 заттың сынын білдіретін сөздерді қолдана отырып,








берілген иллюстрация бойынша өзара байланысқан сөйлем жазу


Сабақ мақсаты





Барлық оқушылар: Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсінеді,








тақырыпқа қатысты жаңа атауларды меңгереді.

















Оқушылардың басым бөлігі: Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін








тірек сөздерді табады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді.

















Кейбір оқушылар: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған мəтін








бойынша









сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдай алады.










Жетістік критерийлері





Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу








мақсатына жетеді









Тыңдаған мəтін мазмұны бойынша мұғалімнің көмегімен








сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдайды;








Сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем үшін








сөздер мен сөз тіркестерін қолданады жəне құрастырады;








Берілген суреттерге қарап отырып, өздері еркін сөйлем құрайды.


Дискриптор





Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді;








Көп нүктенің орнына тиісті əріптерді қояды;








Төл дыбыстарды дұрыс айтады;









Сөздерді қатесіз жазады;









Диалог құрастырады.



Жаңа сөздер:


Нешінші, екінші, үшінші, қабатта, жақсы көремін










Сабақта қолданылатын


Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер, желімқағаздар,


материалдар:


суреттер, мультипроектор, альбомдар, слайдтар








Оқыту әдістері:


Түсін діру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Баспалдақ» техникасы





топтық жұмыс, сергіту жаттығуы.









Дереккөздері:


Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.
















Сабақтың барысы:



Тапсырма





Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті


Психологиялық



Мұғалім оқушыларды шаттық


Мұғаліммен бірге қайталайды.


Дайындық



шеңберіне тұрғызып, өлең


Бір-біріне жақсы тілектер






жолдарын оқиды:


айтады.







Бəрі жақсы баланың,


Қайырлы күн, достым! Әр күнің







Тілін алған ананың.


сəттілікке толсын!





Бəрі жақсы баланың,






«Беске» оқыған сабағын.






Мұғалім оқушыларға өлең жолдарын






қайталатады.




Өткен сабақты тексеру


Өткен сыныптан өткен тақырыптарды


Тапсырманы айтады, тақырып




қайталатады. Кемшіліктерді


бойынша сұрақтарға жауап




анықтайды, түзетеді, бағалайды.


береді.








І. Қызығушылықты


Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу


Оқушылар жауап береді.


ояту


мақсатында






Ө. Ақыпбековтың «Бес саусақ»






өлеңін оқиды, ой шақыру






сұрақтарын қояды:






Мынау -






Бас бармақ,






Мынау -






Балаң үйрек,






Мынау -






Ортан терек,






Мынау -






Шылдыр шүмек,






Мынау -






Кішкене бөбек






— Балалар, сендер қалай






ойлайсыңдар, өлеңде не туралы






айтылады?




ІІ. Мағынаны тану







1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім




Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты




жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа



айтады. Оларды оқиды, оқушыларға

сөздерді тыңдайды, қайталайды,



қайталатады.

оқиды.







Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді




дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға



қайталатады.

жаттығады, қайталайды.







2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы

Тыңдалым. Мəтіңці мұқият



тыңдалымға арналған мəтінді тыңдатады.

тыңдайды. Жаңа сөзцерді



Сөздердің мағынасын түсіндіреді.

қайталайды.







3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.







Айтылым. Сұрақтарға жауап



А) Айтылым.

береді.






Оңулықтағы 1-тапсырманы орындатады.








Ә) Жазылым. Оқулықтағы 3 -тапсырманы

Жазылым. Суреттерге қарап диа-



орындатады.

логті толықтырып жазады.










5. Сергіту сәті. Мұғалім оқушылардың бой

Орындарынан тұрып, сергіту



жазуы үшін орындарынан тұрғызып, сергіту

жаттығуын жасайды, мұғаліммен



жаттығуын жасатады.

бірге таңдағанын қайталайды.



Ал, балалар, тұрайық ,




Алақанды ұрайық!




Оңға қарай бұрылып,









Оқылым. Айтылым. Мəтінді


ІІІ. Ой толғаныс

Оқулықтағы 2-тапсырма.

оқиды.




Сөйлемдерге сұрақ қояды..







Жаңа таңырыпты бекіту үшін мұғалім

Айтылым. Суреттегі



оқулықтағы 4-тапсырманы орындатады.



кейіпкерлердің







атынан диалог құрады


IV. Бекіту,


Берілгең сөздерді жаттайды.







.

«Есте сақта» берілген сөздерді жаттатады.

Қайталайды.






V. Бағалау

Қалыптастырушы бағалау. Мұғалім

«Ішкі жəңе сыртқы шеңбер» тех-



оқушылардың өзара бағалауы бойынша

никасы бойыңша өзара бір-бірін



қорытынды бағаны өзі қояды.

бағалайды.






VI. Үйге тапсырма





Жазу дəптерінен тапсырма беріледі







VII. Рефлексия






Оқушылар сабақтан алған



Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

əсерлерін




смайликтерді көрсету арқылы




көңіл- күйлерін білдіреді.






Shape1 Shape2 Shape3 Shape4


Қосымша ақпарат



Қортындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз.


Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.

Shape5


  1. Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз бе? Неге?


  1. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?


Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нəрсе?

1:


2:


Қандай екі нəрсе сабақты жақсартар еді?

1:


2:

Shape6


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!