Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ҚМЖ Электрсыйымдылығы. Конденсаторлар. Конденсаторларды жалғау. 10 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
10.3.1.8. – конденсатор сыйымдылығының оның параметрлеріне тәуелділігін зерттеу;
10.3.1.9. – конденсаторларды тізбектей және параллель жалғау формулаларын есеп шығаруда қолдану
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
10.3.1.8. –
конденсатор сыйымдылығының оның параметрлеріне тәуелділігін
зерттеу;
10.3.1.9. – конденсаторларды
тізбектей және параллель жалғау формулаларын есеп шығаруда
қолдану
Сабақтың
мақсаты
1.Конденсатор сыйымдылығының оның
параметрлеріне тәуелділігін зерттеу, конденсаторларды тізбектей
және параллель жалғау формулаларын есеп шығаруда
қолдану.
2. Конденсатордың
өмірде қолданылуына мысалдар келтіру. Оныңтүрлері мен қолданылуы туралы
түсіндіру.Есеп шығаруда
конденсатор электрсыйымдылығын
және конденсаторларды тізбектей және
параллель жалғау формулаларын
түрлендіру.
3.Конденсатор сыйымдылығының
оның параметрлеріне тәуелділігін зерттей
отырып,деңгейлік есептерді
шығару
Бағалау
критерийі
1.Конденсатор сыйымдылығының оның
параметрлеріне тәуелділігін зерттейді, конденсаторларды тізбектей
және параллель жалғау формулаларын есеп шығаруда қолдана
алады.
2. Конденсатордың
өмірде қолданылуына мысалдар келтіреді. Оныңтүрлері мен қолданылуы туралы
түсіндіре алады.Есеп шығаруда
конденсатор электрсыйымдылығын
және конденсаторларды тізбектей және
параллель жалғау формулаларын түрлендіре
алады
3.Конденсатор сыйымдылығының
оның параметрлеріне тәуелділігін зерттей
отырып,деңгейлік есептерді
шығару
Тілдік
мақсаттар
Пәнге тән лексика мен
терминология:
Электрсыйымдылық, фарад,
электр өрісінің кернеулігі, потенциалдар айырымы, жазық
конденсатор
Диалогтер мен жазу
үшін қолданылатын тіркестер:
Конденсатор – жұқа
диэлектрик қабатымен бөлінген екі өткізгіштен тұратын
жүйе.
Жазық конденсатор
-егер өткізгіштер жазық болса
және параллель орналасса онда конденсатор жазық деп
аталады.
Құндылықтарға
баулу
"Мәңгілік
ел"ұлттық
идеясы.
4. Индустрияландыру мен
инновацияларға негізделген экономикалық
өсу.Ынтымақтастық – топтық,
жұптық, жеке жұмыстарды іске асыруда азаматтық жауапкершілікті
жүзеге асыру
Пәнаралық
байланыс
Математика,
химия
Алдыңғы
білім
8-сынып. Электр өрісінің
потенциалы және потенциалдар айырымы,
конденсатор
Сабақ
барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы
жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
Ұйымдастыру
бөлімі:
- Оқушылармен
сәлемдесу;
- Оқушыларды
түгелдеу;
- Оқушыларды шаттық
шеңберге«Шаттық
шеңбері»әдісіарқылы тұрғызып, бір-біріне
тілек айта отырып сыныпта психологиялық ахуал
орнату
10.3.1.8. – конденсатор
сыйымдылығының оның параметрлеріне тәуелділігін
зерттеу;
10.3.1.9. –
конденсаторларды тізбектей және параллель жалғау формулаларын есеп
шығаруда қолдану
Оқулық, оқу
құралдары
Формулалар жазылған кеспе
қағаздар
Интербелсенді тақта,
слайд
Сабақтың
ортасы
Тақырыпты түсіндіру
К онденсатор деп калындығы өткізгіштердің өлшемдерімен
салыстырғандаөте аз, диэлектрик қабатымен бөлінген өткізгіштен тұратын
денелердіңжүйесі.Электр сыйымдылық - конденсатордың басты
сипаттамасы.
I.Жаңа материалды зерттеу.
Ақпаратпен жұмыс.
Ойлау деңгейі
-білу және түсіну,
қолдану
Белсенді оқу
әдісі«Эйлер
шеңбері».Әр топ бөлінген бөлімдерді
оқулықтан оқып меңгеріп қажетті мағұлматты постерге түртіп алады.
Постер арқылы келесі топқа жаңа сабақты
түсіндіреді.
Мақсаты–Оқушылар алған білімдерін
жинақтап, ең маңыздыларын ұсына алады,бірлікте жұмыс жасауға,
тақырыпты ортаға салып талқылауға.
3
топ– Конденсаторларды параллель
жалғау. Конденсаторларды тізбектей жалғау.
Есеп шығару
1
топ–Оқшауланған өткізгішті 100 В
потенциалға дейін зарядтап, 1 нКл электр зарядын берген.
Өткізгіштің электрсыйымдылығын
анықтаңдар?
2
топ–Конденсаторды 1,4 кВ кернеуге
дейін зарядтағанда ол 28 нКл заряд алатын болса, конденсатордың
сыйымдылығы қандай болмақ?
3
топ–Сыйымдылығы 3 мкФ
конденсаторға 440 мкКл заряд беру үшін қандай кернеу
қажет?
Қалыптастырушы
бағалау
Бағалау
критерийі
Дескриптор
Балл
1.Конденсатор сыйымдылығының оның
параметрлеріне тәуелділігін зерттейді, конденсаторларды тізбектей
және параллель жалғау формулаларын есеп шығаруда қолдана
алады.
-конденсатор сыйымдылығының
қандай шамаларға тәуелді екенін айтады
-сыйымдылық формуласын
жазады;
-конденсаторлардың жалғану
түрлерін ажыратады;
-тізбектей және параллель
жалғау формулаларын тұжырымдайды
1-10
Кері
байланыс:
нені білдім, нені
үйрендім?
нені толық түсінбедім
?
Кері байланыс арқылы
оқушылардан түсінбегенін мұғалім
анықтайды.
Жаңа материалды
меңгеру.
Ойлау деңгейі
-түсіну,қолдану.
Белсенді оқу әдісі -
«Сәйкестігін анықта»
Мақсаты:Оқушыны алған білімін саралай
білуге дағдыландыру және қабілеттерін, қызығушылықтарын анықтау,
идеялар мен ақпараттардың арасындағы байланыстарды жинақтау,
тұжырымдау.
Жұмыс
формасы-
жеке.
Дағдыларын
дамыту– тындалым, айтылым.
Саралау–қарқын.
Бағалауды ұйымдастыру
формасы:өзара
бағалау
Тапсырма
№2
Оқшауланған
өткізгіштің электрсыйымдылығы
q=q1=q2=…=qn
Пластиналар арасындағы өріс
кернеулігі
C=εε0S/d
Жазық конденсатор
сыйымдылығы
U=U1+U2+…+Un
Конденсаторларды
параллель жалғағандағы потенциалдар
айырымы
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз