Материалдар / ҚМЖ Этносаралық қатынастар проблемалары және қарама-қайшылықтары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Этносаралық қатынастар проблемалары және қарама-қайшылықтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Этносаралық қатынастар проблемалары және қарама-қайшылықтары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2024
121
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Алматы облысы білім басқармасының Қарасай ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің

«С.Керімбеков атындағы орта мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

Этникалық, әлеуметтік және саяси процестер

Педагогтің аты-жөні:

Асқар Серік Ишанқұлұлы

Күні:

26.11.2024

Сынып:

10 В

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Этносаралық қатынастар: проблемалары және қарама-қайшылықтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

10.2.2.1 -тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік»терминдерін қолдану;

Сабақтың мақсаты

Тарихи оқиғаларды, процестер мен құбылыстарды түсіндіру үшін «ұлтшылдық», «шовинизм», «нәсілдік кемсітушілік»терминдерін қолдану;


Сабақтың кезеңі/

/уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

7 минут


Жаңа тақырыпқа қадам

3 минут

Ой қозғау

1. Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Түрлі-түсті стикерлер бойынша топқа бірігу.

2. Миға шабуыл. Терминдерді тексеру. Сәйкестендіру тапсырмасы.

Бастапқы қызығушылық тудыратын материал: 1 слайд.

Слайдта қандай оқиғалар көрсетілген? Бұндай құбылыстар неліктен қоғамда орын алады?

Сабақ тақырыбына, мақсатқа шығу.

Бағалау критерийлерімен танысу

Бірінші сабақта біз ұлтаралық қатынастардың негізін, ұлтаралық қақтығыстың себептерін қарастырымыз.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді

Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады

оқулық

дәптер

суреттер



Сабақтың ортасы

Жаңа білім

5 минут









10 минут


5 минут




10 минут

1 тапсырма

Халықаралық қарымқатыныстардың негізін қандай гуманистік принциптер қалайды? Сіздің ойыңызша қазіргі уақытта оның қайсысы өзекті болып табылады? Неліктен? Жұппен талқылап, жауабын жазбаша түрде беріңіз.

Халықыаралық қатынастырдың принциптері:

1. Зорлау мен мәжбүрлеуден бас тарту.

2. Адам құқықтары мен бостандықтарын оның ұлтына қарамастан маңызды құндылығы деп мойындау.

3. Қарама-қайшылықтарды бейбіт түрде шешуге келісім.

4. Ымыралы шешімдерге қол жеткізудегі үшінші тараптың қатысуы

5. Этникалық қауымдастықтар арасындағы экономикалық және мәдени ынтымақтастықты дамыту.

ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау қабілеті) тапсырманы саралау арқылы орындайды.

Серпілген сауалдар

Ұлтаралық қатынастар дегеніміз не? Ұлтаралық қатынастар қандай болады?

1. «Ынтымақтастық» терминнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

2. Олқалайшаөзінтанытаалады?

3. ХХ ғасырда қандай үрдістер байқалды?

4. Осы интеграциялықтенденциялардыңболуынрастайтынмысалдаркелтіріңіз.

5. Оның қандай салдары болды?

2 тапсырма: қазіргі заманда орын алған ұлтаралық қақтығысты зерттейді және сол жайлы презентация дайындайды.

1. Өзгертулер (көлемді, ауқымды, өткір, үлкен, әлсіз, күшті, сейсмикалық).

2. Өзгерістер (дамытатын, тұрақты, түрлендіретін, эволюциялық, жылдам, әлсіз, дәйекті).

3. Ұзақтығы (прогресс, тұрақтылық, қзақтық)

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын.

3 тапсырма:

1. Хорваттар мен босниялықтар арасындағы қақтығыс.

2. Сектор Газадағы қақтығыс.

3. Карабахтағы шиеленіс.

4. Нигериядағы ұлтаралық қақтығыстар.

5. Үнді-Пәкістан қақтығысы.

6. Югославиядағы соғыс.

7. Солтүстік Ирландиядағы қақтығыс.

Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды





Тарихи оқиғалардың дәлдігін анықтайды;

Жаһандану жағдайындағы этникалық және мәдени лікті сақтаудың маңыздылы

ғына талдау жасайды;




Дескриптор

Серпілген сауалдар

Ұлтаралық қатынастар дегеніміз не? Ұлтаралық қатынастар қандай болады?

1. «Ынтымақтастық» терминнің мағынасын қалай түсінесіңдер?

2. Олқалайшаөзінтанытаалады?

3. ХХ ғасырда қандай үрдістер байқалды?

4. Осы интеграциялықтенденциялардыңболуынрастайтынмысалдаркелтіріңіз.

5. Оның қандай салдары болды?

2 тапсырма: қазіргі заманда орын алған ұлтаралық қақтығысты зерттейді және сол жайлы презентация дайындайды.

1. Өзгертулер (көлемді, ауқымды, өткір, үлкен, әлсіз, күшті, сейсмикалық).

2. Өзгерістер (дамытатын, тұрақты, түрлендіретін, эволюциялық, жылдам, әлсіз, дәйекті).

3. Ұзақтығы (прогресс, тұрақтылық, қзақтық)


3 тапсырма:

1. Хорваттар мен босниялықтар арасындағы қақтығыс.

2. Сектор Газадағы қақтығыс.

3. Карабахтағы шиеленіс.

4. Нигериядағы ұлтаралық қақтығыстар.

5. Үнді-Пәкістан қақтығысы.

6. Югославиядағы соғыс.

7. Солтүстік Ирландиядағы қақтығыс.


Ақпараттық мәтін









Таратпа материалдар







Карта



http://fedoroff.net/load/maps/karta/karta_narodov_mira_ehtnicheskaja_karta_mira/90-1-0-808






Қорытынды

5 минут

Сабақты қорытындылау

Кері байланыс

Бүгінгі сабақтан мен не білдім?

Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?

Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?

Үйге тапсырма

Адамның шығу тегі теориялары


Оқушылар тақырып бойынша кері байланыс береді.

Мұғалім мен оқушы арасында үнемі кері байланыс жүреді.

1-10 баллдық шкала бойынша бағалайды.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!