Ұйымдастыру
7
минут
Жаңа тақырыпқа
қадам
3
минут
|
Ой
қозғау
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу.
Түрлі-түсті стикерлер бойынша топқа
бірігу.
2. Миға шабуыл.
Терминдерді тексеру. Сәйкестендіру
тапсырмасы.
Бастапқы қызығушылық
тудыратын материал: 1 слайд.
Слайдта қандай
оқиғалар көрсетілген? Бұндай құбылыстар неліктен қоғамда орын
алады?
Сабақ тақырыбына,
мақсатқа шығу.
Бағалау
критерийлерімен танысу
Бірінші сабақта біз ұлтаралық
қатынастардың негізін, ұлтаралық қақтығыстың себептерін
қарастырымыз.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
оқулық
дәптер
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
1
тапсырма
Халықаралық
қарымқатыныстардың негізін қандай гуманистік
принциптер қалайды? Сіздің ойыңызша қазіргі уақытта оның қайсысы
өзекті болып табылады? Неліктен? Жұппен талқылап, жауабын жазбаша
түрде беріңіз.
Халықыаралық
қатынастырдың
принциптері:
1. Зорлау мен
мәжбүрлеуден бас тарту.
2. Адам құқықтары
мен бостандықтарын оның ұлтына қарамастан маңызды құндылығы деп
мойындау.
3.
Қарама-қайшылықтарды бейбіт түрде шешуге
келісім.
4. Ымыралы
шешімдерге қол жеткізудегі үшінші тараптың
қатысуы
5. Этникалық
қауымдастықтар арасындағы экономикалық және мәдени ынтымақтастықты
дамыту.
ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау
қабілеті) тапсырманы саралау арқылы
орындайды.
Серпілген
сауалдар
Ұлтаралық қатынастар
дегеніміз не? Ұлтаралық қатынастар қандай
болады?
1. «Ынтымақтастық»
терминнің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
2.
Олқалайшаөзінтанытаалады?
3. ХХ ғасырда қандай
үрдістер байқалды?
4. Осы
интеграциялықтенденциялардыңболуынрастайтынмысалдаркелтіріңіз.
5. Оның қандай
салдары болды?
2
тапсырма: қазіргі заманда орын алған
ұлтаралық қақтығысты зерттейді және сол жайлы презентация
дайындайды.
1.
Өзгертулер (көлемді, ауқымды, өткір,
үлкен, әлсіз, күшті,
сейсмикалық).
2. Өзгерістер
(дамытатын, тұрақты, түрлендіретін, эволюциялық, жылдам, әлсіз,
дәйекті).
3. Ұзақтығы
(прогресс, тұрақтылық,
қзақтық)
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
3
тапсырма:
1. Хорваттар мен
босниялықтар арасындағы
қақтығыс.
2. Сектор Газадағы
қақтығыс.
3. Карабахтағы
шиеленіс.
4. Нигериядағы
ұлтаралық қақтығыстар.
5. Үнді-Пәкістан
қақтығысы.
6. Югославиядағы
соғыс.
7. Солтүстік Ирландиядағы
қақтығыс.
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Тарихи оқиғалардың
дәлдігін анықтайды;
Жаһандану жағдайындағы
этникалық және мәдени лікті сақтаудың
маңыздылы
ғына талдау
жасайды;
|
Дескриптор
Серпілген
сауалдар
Ұлтаралық қатынастар
дегеніміз не? Ұлтаралық қатынастар қандай
болады?
1. «Ынтымақтастық»
терминнің мағынасын қалай
түсінесіңдер?
2.
Олқалайшаөзінтанытаалады?
3. ХХ ғасырда қандай
үрдістер байқалды?
4. Осы
интеграциялықтенденциялардыңболуынрастайтынмысалдаркелтіріңіз.
5. Оның қандай
салдары болды?
2
тапсырма: қазіргі заманда орын алған
ұлтаралық қақтығысты зерттейді және сол жайлы презентация
дайындайды.
1.
Өзгертулер (көлемді, ауқымды, өткір,
үлкен, әлсіз, күшті,
сейсмикалық).
2. Өзгерістер
(дамытатын, тұрақты, түрлендіретін, эволюциялық, жылдам, әлсіз,
дәйекті).
3. Ұзақтығы
(прогресс, тұрақтылық,
қзақтық)
3
тапсырма:
1. Хорваттар мен
босниялықтар арасындағы
қақтығыс.
2. Сектор Газадағы
қақтығыс.
3. Карабахтағы
шиеленіс.
4. Нигериядағы
ұлтаралық қақтығыстар.
5. Үнді-Пәкістан
қақтығысы.
6. Югославиядағы
соғыс.
7. Солтүстік
Ирландиядағы қақтығыс.
|
Ақпараттық
мәтін
Таратпа
материалдар
Карта
http://fedoroff.net/load/maps/karta/karta_narodov_mira_ehtnicheskaja_karta_mira/90-1-0-808
|