Әдіс-тәсілдер
|
Түсіндіру,суреттеу,салыстыру,сұрақ-жауап,сөздікпен жұмыс,
«Көңіл-күйді анықтау» тренингі, «Ой шақыру» әдісі, «Броундық
қозғалыс» әдісі, «Кері байланыс» әдісі, ойсергек.
|
Оқушыларға психологиялық
ахуал туғызу
Өткен сабақты
тексеру
I Қызығушылықты
ояту
II Мағынаны
тану
III
Ойтолғаныс
IV
Бекіту
V
Бағалау
VI
Үйге
тапсырма
VII
Рефлексия
|
Мұғалім «Көңіл-күйді анықтау»
тренингінің негізінде сабақ басында оқушыларға А4 парағы мен
маркерлер таратады.
Алдынғы сабақта өткен
тақырыптарды еске түсіреді.
Оқушылардың жаңа сабаққа деген
қызығушылығын арттыру мақсатында «Ой шақыру» әдісін пайдаланып,
интерактивті тақтадан ауыз әдебиетіне байланысты слайдтарды
көрсетеді.Сипаттап берулерін сұрайды.
1.Сөздікпен
жұмыс.Мұғалім интерактивті тақтадан
тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен, терминдермен таныстырады,
аудармасын айтады.Оларды оқиды,оқушыларға
қайталатады
2.Мәтіналды
жұмыс.А)Айтылым.
Оқулықтағы 1-тапсырманы
орындатады.
3.Мәтінмен
жұмыс.Тыңдалым.Оқылым.
4-тапсырманы
орындатады.
Ә)Айтылым.Жазылым.5,6-тапсырманы
орындатады.\
Мәтінсоңы
жұмыс.Оқылым.Тілдесім 8- тапсырманы
орындайды.
Жазылым. 7-тапсырманы
орындайды
Айтылым.10-тапсырманы
орындатады.
Ойсергек.2-тапсырманы
орындатады.
Топтық жұмыс мәтін құру вуыз әдебиеті деген тақырып
беріледі.
12-тапсырманы орындатады.
Формативті
бағалау.Оқушылар бір-бірін
бағалайды.
9-тапсырма
Мұғалім түрлі смайликтер
таратып береді.
|
Оқушылар параққа маркермен
өзінің көңіл-күйін сипаттайтын сурет (смайлик) (күліп немесе езу
тартып тұрған,қабағы түюлі,бейтарап,т.б) салады.
Мұғалім қойған сұрақтарға
жауап береді.
Слайдтарды
сипаттайды.
Тыңдалым.
Оқылым
Жаңа сөздер
тыңдайды,қайталайды. Айтылым
сөздерді
дұрыс айту арқылы ауызша жаттығу жүргізеді.
Айтылым. Тақырыпқа қатысты
мақал-мәтелдер айтады.
Жазылым.Мақал-мәтелдерді қажетті
сөздермен толықтырады.
Тыңдалым.Оқылым.
Мәтінді тыңдайды, оқиды,
жоспар құрады.
Айтылым.Жазылым.Сұраққа жауап береді,ойын
дәлелдейді.
Оқылым.Тілдесім.Қажетті сөздерді қойып
диалогты жалғастырады.
Жазылым.Тезис
жазады.
Топқа бөлініп берілген
суреттерге байланысты мақал-мәтел,жұмбақ айтып
жарысады.
Аталған тақырыпқа қатысты сыныпты аралап ақпарат
жинайды,басқалармен ой бөліседі,мәтін құрайды.
Диалог толықтыру.
Күлегештер арқылы
бағалау.
Оқушылыр сабақтан алған
әсерлері мен ұсыныстарын екі жақты күнделікті толтыру арқылы
жеткізіді.
Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін смайликтерді көрсету арқылы көңіл-күйлерін
білдіреді.
|