Материалдар / ҚМЖ информатика 9-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ҚМЖ информатика 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
9152
120 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №1Мектеп:
Пәні: информатика

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
СыныпҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:§ 1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру.
Сабақ негізделген оқумақсатыҚауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастыру, үнемі көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс әрекет ережелері жасауға дағдыландыру.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:


  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
  • Көз жаттығуларын өз еркімен жасай алу;


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.


  • Кейбір оқушылар:


  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;






  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Информатика, компьютер, интернет.


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?


    Жалпы қауіпсіздік талаптар:
  • Мұғалімнің рұқсатынсыз құрал-жабдықтарды орнынан қозғауға, сымдарға, разеткаларға тиісуге тыйым салынады.
  • Мұғалімнің рұқсатынсыз сыныпқа кіруге және сыныптан шығуға болмайды.
  • Дербес компьютерде су киіммен және су қолмен жұмыс істеуге болмайды.
  • Үстелге дербес компьютердің жанына сөмке, портфель, артық заттар қоюға болмайды.
  • Үстелде тек дәптер мен қалам ғана жату керек.
  • Пернетақтаның үстіне ештеңе қоюға болмайды.
  • Компьютер сыныбында жүгіруге, ойнауға, жолдастарының көңілін қажетсіз аударуға, бөгде жұмыстарды істеуге тыйым салынады.




  • Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet


    Алдыңғы тақырып

    8 сыныпта өтілген қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық.
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы



    10 минут Миға шабуыл

  • Шаттық шеңберін құру
  • «Миға шабуыл»
  • АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  • Жаңа тақырыпты қорытындылау.




  • Ұйымдастыру. Суреттер арқылы 2 топқа бірігу.





    «Миға шабуыл» Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге көп отыруға болмайды?Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы15 минут









































    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру».

    « Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру » тақырыбында конспекті жазу. «Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.Көздеріңді шаршатпаудың жолы қандай?Ол үшін мына талаптарды орындау керек.
  • Мониторға дейіінгі арақашықтықты 55- –ден кем болмауы керек (созылған қолдың ұзындығы)
  • Компьютер алдында жұмыс 25 минуттан аспауы керек.
  • Жиі-жиі көз, мойын, арқа үшін арнайы белгіленген жаттығулар жасап отыру керек.
  • Экранның ортасына қарау керек.
  • Компьютермен жұмыс істегенде әрбір 10-15 минут сайын көзге арналған жаттығуларды орындай отыру керек.


  • Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету.



    Электронды оқулықпен жұмыс.


    Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта


    Аяқталуы

    10 минут



    «Кілтті сөздер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма: §1 Бағалау.Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.




    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар

    Қосымша ақпарат: Информатика 9-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, 2013 жыл
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


















    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: топтық жұмыс 2: постер қорғау.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: бағалау 2: деңгейлік тапсырмаларСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
    Қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Сабақ: №2Мектеп:
    Пәні: информатика

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақ тақырыбы:Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.
    Сабақ негізделген оқумақсатыКомпьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтауҚазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру


    Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;
  • Ақпараттық қауіпсіздік туралы мағлұмат алу;


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Төтенше жағдайда алғашқы көмек көрсете алу сонымен қатар дер кезінде қандай әрекет ету керектігін білу.


  • Кейбір оқушылар:


  • Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережесін сақтау тәртібін меңгеру;






  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады.


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    Информатика, компьютер, интернет.


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер?


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай?


    Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?






    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet


    Алдыңғы тақырып

    қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық.
    Жоспар


    Жоспарлағануақыт


    Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз)



    Ресурстар




    Басталуы



    15 минут Миға шабуыл

  • Жағымды ахуал туғызу
  • «Миға шабуыл»
  • АКТ-да деңгейлік тәжірибелік жұмыстарды дұрыс орындау.
  • Жаңа тақырыпты қорытындылау.




  • Ұйымдастыру. «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын!2- оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушыӘрбір күнді күлкімен,Қуанышпен бастаңыз,Көңілсіз күндер боп жатса,Корзинаға тастаңыз 4-оқушыБұл өмірде ешқашан,Шыңғырған вирус шықпасын!Мазалап жатса егер кеп,DoctorWeb пен Kasper қорғасын!5-оқушыPower point слайдтындай Құлпырыңыз демекпін!



    «Миға шабуыл»

    Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады?















    Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері





    Ортасы10 минут







    Практикум

    10 минут

    Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.».

    Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру,Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыруБілім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.Электронды оқулықпен жұмыс.1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер


    Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта
    Сабақты қортыныдылау5 мин«Үш түрлі күнделік» әдісіҚауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін

    Дәптер, таратпалар


    Аяқталуы

    5 минут

    Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

    Үйге тапсырма §2 Бағалау.Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту.
    Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар
    Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері
    Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

    Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс






    РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.












    Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін.
    Қысқа мерзімді сабақ жоспары
    Сабақ: №3Мектеп:
    Пәні: информатика

    Күні: Мұғалімнің аты-жөні:
    Сынып: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
    Сабақ тақырыбы:Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі
    Сабақ негізделген оқумақсаты
  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен таныстыру


  • Сабақ мақсаттары
    Барлық оқушылар:


  • программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • программалық қамтамасыз етудің жіктелуін ажырата алады


  • Кейбір оқушылар:


  • Программалық жасақтаманың деңгейлерін компьютерде қызметін көрсетеді




  • Тілдік мақсат
    Оқушылар:программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады


    Негізгі сөздер мен тіркестер:


    ПЖ,жүйелік, қолданбалық, аспаптық


    Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Программалау деген не?2.Алғашқы программалау тілдерін сипаттаңдар.3.Программа тілдерін қалай топтастыруға болады?4.Программалық жасақтама деген не?5.ЭЕМ-ге қажетті программаларды құруға немесе өзгертуге арналған программа пакеттері қалай аталады?6.Программалық жасақтаманың деңгейлерін атаңдар


    Талқылауға арналған тармақтар:


    Программалық жасақтама деңгейлеріне сипаттама беріңдер


    Жазылым бойынша ұсыныстар:


    ПЖ,жүйелік, қолданбалық сөздерінің 3 тілде аталуымен танысу


    Алдыңғы тақырып

    Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.
    Жоспар


    Жоспарлаған
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!