Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚМЖ информатика 9-сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
20 Желтоқсан 2017
9632
120 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақ: №1 | Мектеп: | |
Пәні: информатика | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | § 1 Кіріспе. Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру. | |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастыру, үнемі көз жаттығуларымен, төтенше жағдайдағы іс әрекет ережелері жасауға дағдыландыру. | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Информатика, компьютер, интернет. | ||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай? | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Жалпы қауіпсіздік талаптар: | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet | ||
Алдыңғы тақырып | 8 сыныпта өтілген қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық. | |
Жоспар | ||
Жоспарлағануақыт | Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 10 минут Миға шабуыл | Ұйымдастыру. Суреттер арқылы 2 топқа бірігу. «Миға шабуыл» Қалай ойлайсыңдар, компьютер алдында неге көп отыруға болмайды?Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады? | Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
Ортасы15 минут 10 минут | Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру». « Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру » тақырыбында конспекті жазу. «Есте сақтайық» ойыны жазған конспектіге көз жүгіртіп дәптерді жабу арқылы есте сақтау қабілеттерін байқау.Көздеріңді шаршатпаудың жолы қандай?Ол үшін мына талаптарды орындау керек. Көзге жасалатын жаттығуларды түсіндіре отырып жасап көрсету. Электронды оқулықпен жұмыс. | Оқулық, маркерлер,плакаттар, стикерлер, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта |
Аяқталуы 10 минут | «Кілтті сөздер» әдісі арқылы жаңа тақырыпты бекіту.Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма: §1 Бағалау.Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту. | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: Информатика 9-сынып Арман-пв баспасы, авторы Сапарғалиева Б.Қ,Масалимова Н.Е, 2013 жыл | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: топтық жұмыс 2: постер қорғау.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: бағалау 2: деңгейлік тапсырмаларСабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
Сабақ: №2 | Мектеп: | |
Пәні: информатика | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. | |
Сабақ негізделген оқумақсаты | Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздікті сақтауҚазақстан Республикасының заңнамасымен таныстыру | |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:Қауіпсіздік ережесімен таныстыра отырып, компьютер сыныбында өзін-өзі алып жүру ережесі туралы түсініктерін қалыптастырады. | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
Информатика, компьютер, интернет. | ||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: Қауіпсіздік ережесі не үшін сақталады? Егер оқыс жағдайда қандай көмек бересіздер?Компьютерден жағымсыз иіс шыққан жағдайда не істейсіздер? | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Көз жаттығуларының тиімді жақтары қандай? | ||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
Компьютер – компьютер- computer, informatik- информатика – информатика, ғаламтор - интернет- internet | ||
Алдыңғы тақырып | қауіпсіздік ережесін еске түсіріп, қандай көз жаттығуларын жасадық. | |
Жоспар | ||
Жоспарлағануақыт | Жоспарлаған жаттығулар (төмендегіжоспарланған жаттығулармен қатарескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 15 минут Миға шабуыл | Ұйымдастыру. «Тілекті тізбек» (информатиканың терминдерін пайдаланып тілек айту) бір - бірімізге жақсылық тілеп, қуанышымыз бен жүрегіміздің жылуын бөлісейік1-оқушы Интернеттей ауқымды, Пейілің кең болсын!2- оқушы Процессордай ақылды достарың көп болсын! 3-оқушыӘрбір күнді күлкімен,Қуанышпен бастаңыз,Көңілсіз күндер боп жатса,Корзинаға тастаңыз 4-оқушыБұл өмірде ешқашан,Шыңғырған вирус шықпасын!Мазалап жатса егер кеп,DoctorWeb пен Kasper қорғасын!5-оқушыPower point слайдтындай Құлпырыңыз демекпін! «Миға шабуыл» Жалпы қандай қауіпсіздік ережелерін информатика кабинетіне қосуға болады? | Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
Ортасы10 минут Практикум 10 минут | Оқушы білгендерін тыңдай отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен таныстыру.Ендеше, бүгінгі жаңа сабағымыз « Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы.». Слайдтар арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Білім берудің ақпараттық ресурстары және оның тарихын түсіндіру,Ақпараттық ресурстардың жасалу жолдарын көрсету, білім берудің электрондық ресурстарымен таныстыруБілім берудің ақпараттық ресурстары тарихын түсініп алады. Керекті мағлұматтарды дәптерлеріне жазады.Электронды оқулықпен жұмыс.1.Электрондық ресурстарды пайдаланып, информатика пәніне қатысты электронды материалға шолу жасаңдар2. «Қоршаған ортаны ластаудан қорғау» сайтынан табиғатқа қамқорлық жасауға шақыратын ақпарат көздерін іздеңдер | Оқулық, үлестірме қағаздар,интерактивті тақта |
Сабақты қортыныдылау5 мин | «Үш түрлі күнделік» әдісіҚауіпсіздік дегеніміз не екенін білдіңдер? Бүгін нені ойға түйдіңдер? Ең маңыздысы қайсы екен? дәптерлеріне орындауға беремін | Дәптер, таратпалар |
Аяқталуы 5 минут | Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау. Үйге тапсырма §2 Бағалау.Кері байланыс жабыстырғышқа жазып өту. | Жиынтық бағалау парағыОқулық, күнделікҮлестірме қағаздар |
Қосымша ақпарат: интернет мәліметтері | ||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс. Құндылықтардағы байланыс |
РефлексияСабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | |
Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?)1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
Сабақ: №3 | Мектеп: | |
Пәні: информатика | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Қазіргі заманғы программалық қамтамасыз етулер және оның даму үрдісі | |
Сабақ негізделген оқумақсаты | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: | |
Оқушылардың басым бөлігі: | ||
Кейбір оқушылар: | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:программалық қамтамасыз ету, программалық жүйелер, программалаудың дамуы ұғымымен танысады | |
Негізгі сөздер мен тіркестер: | ||
ПЖ,жүйелік, қолданбалық, аспаптық | ||
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер: 1.Программалау деген не?2.Алғашқы программалау тілдерін сипаттаңдар.3.Программа тілдерін қалай топтастыруға болады?4.Программалық жасақтама деген не?5.ЭЕМ-ге қажетті программаларды құруға немесе өзгертуге арналған программа пакеттері қалай аталады?6.Программалық жасақтаманың деңгейлерін атаңдар | ||
Талқылауға арналған тармақтар: | ||
Программалық жасақтама деңгейлеріне сипаттама беріңдер | ||
Жазылым бойынша ұсыныстар: | ||
ПЖ,жүйелік, қолданбалық сөздерінің 3 тілде аталуымен танысу | ||
Алдыңғы тақырып | Компьютерлік желілерде ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау саласындағы Қазақстан Республикасының заңнамасы. | |
Жоспар | ||
Жоспарлаған 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |