Пәні: Қазақ тілі | Мектеп: «№20 ЖОББДОМ» КММ |
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: Уақыт | Мұғалімнің аты-жөні: Жаирбаева Аманкайша Кокуевна |
Сынып:3 | Қатысқан оқушылар саны: |
Күні: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақтың тақырыбы | 6 – сабақ. Жылдың төрт мезгілі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.Көптеген оқушы нақты сұрақтар құрастырады. Кейбір оқушылартақырыпқа қатысты диалог құрады. |
Бағалау критерийлері | Жыл мезгілдері туралы білгендерін айтады, сұрақтарға жауап береді, нақты сұрақтар құрастырады. |
Тілді мақсат | Пәнге тән лексика мен терминология:жыл, төрт, мезгіл, тәулік. |
| Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Қыста түн ұзақ болады. Қыста күн өысқа болады |
Бастапқы білім | Бос уақыты туралы өз ойларын айтады. Мұғалімнің оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады. |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған жаттығу түрлері
|
Ресурстар |
Сабақтың басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді.Қызығушылығын ояту. Оқушыларға жыл мезгілдері бейнеленген суреттерді таратып береді. Оқушылар суреттерді реті бойынша қойып, санмен белгілейді.Оқушыларға оқулықтағы тыңдалым мен айтылымға арналған мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді айтады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.Жаңа сөздермен жұмыс. | презентацияжүрек суретіқағаз қиындылары
|
Сабақтың ортасы | Мәтінмен жұмыс. «Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып мәтін не туралы екенін болжап айтады, сурет бойынша жыл мезгілдерін айтады, сөйлемді толықтырады (1, 3, 4-тапсырмалар).Сергіту сәті. Мұғалім оқушыларды сергіту үшін орындарынан тұрғызып, жаттығу жасатады.Топпен жұмысЖеке жұмысЖұптық жұмысОйын «Жасырын сөз» | Оқулықаудиотаспа
А4 парағы, маркерлер
Сазды әуен
А4 парақтарысуреттер
суреттерА4 парағы
жасырын сөздер: қар, жаңбыр, жапырақ, күн |
Сабақтың соңы | Мұғалім жаңа тақырыпты бекіту үшін жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтар қояды. Сұрақтар «Домино» ойыны арқылы беріледі.Бағалау. Әр тапсырма сайын оқушылар бір-бірін, топпен бағалайды.
Рефлексия
Үйге тапсырма.
| презентация
жыл мезгілдеріне байланысты бағалау
А3 парағы |
Қосымша ақпарат |
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады). |
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________
|