Материалдар / ҚМЖ "Жылдың төрт мезгілі" 3-сынып

ҚМЖ "Жылдың төрт мезгілі" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал мұғалімдерге арналған. 3-сынып қазақ тілі пәні
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
4808
9 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні: Қазақ тілі Мектеп: «№20 ЖОББДОМ» КММ
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі: УақытМұғалімнің аты-жөні: Жаирбаева Аманкайша Кокуевна
Сынып:3Қатысқан оқушылар саны:
Күні:Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы6 – сабақ. Жылдың төрт мезгілі
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)3.1.3.1 - тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және сюжеттің даму желісі бойынша иллюстрациялар орналастыру, кесте толтыру3.3.4.1 - мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекеті туралы нақты сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушы тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.Көптеген оқушы нақты сұрақтар құрастырады. Кейбір оқушылартақырыпқа қатысты диалог құрады.
Бағалау критерийлеріЖыл мезгілдері туралы білгендерін айтады, сұрақтарға жауап береді, нақты сұрақтар құрастырады.
Тілді мақсат Пәнге тән лексика мен терминология:жыл, төрт, мезгіл, тәулік.


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Қыста түн ұзақ болады. Қыста күн өысқа болады
Бастапқы білімБос уақыты туралы өз ойларын айтады. Мұғалімнің оқушының бастапқы білімін жетекші сұрақтар қою арқылы біле алады.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығу түрлері



Ресурстар
Сабақтың басы Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім оқушыларды «шаттық шеңберіне» тұрғызады, сәлемдеседі, оқушыларды түгендейді.Қызығушылығын ояту. Оқушыларға жыл мезгілдері бейнеленген суреттерді таратып береді. Оқушылар суреттерді реті бойынша қойып, санмен белгілейді.Оқушыларға оқулықтағы тыңдалым мен айтылымға арналған мәтінді тыңдатады, жаңа сөздерді айтады, сөздердің мағынасын түсіндіреді. «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.Жаңа сөздермен жұмыс.презентацияжүрек суретіқағаз қиындылары

Сабақтың ортасыМәтінмен жұмыс. «Тірек сөздер» стратегиясын пайдаланып мәтін не туралы екенін болжап айтады, сурет бойынша жыл мезгілдерін айтады, сөйлемді толықтырады (1, 3, 4-тапсырмалар).Сергіту сәті. Мұғалім оқушыларды сергіту үшін орындарынан тұрғызып, жаттығу жасатады.Топпен жұмысЖеке жұмысЖұптық жұмысОйын «Жасырын сөз»Оқулықаудиотаспа









А4 парағы, маркерлер



Сазды әуен













А4 парақтарысуреттер

























суреттерА4 парағы

































жасырын сөздер: қар, жаңбыр, жапырақ, күн
Сабақтың соңыМұғалім жаңа тақырыпты бекіту үшін жыл мезгілдеріне байланысты сұрақтар қояды. Сұрақтар «Домино» ойыны арқылы беріледі.Бағалау. Әр тапсырма сайын оқушылар бір-бірін, топпен бағалайды.





Рефлексия

Үйге тапсырма.

презентация















жыл мезгілдеріне байланысты бағалау













































А3 парағы
Қосымша ақпарат
РефлексияСабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланылды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім. Не себепті?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып, саралау жұмыстары да орындалады).
Қорытынды бағалау:Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды ма? Сабақтың өзіне ұнаған 2 тұсын анықтап жазыңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырады?1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған 2 әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________Сабақ барысында келесі сабағымда сыны не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім.1: __________________________________________________________________________________2: __________________________________________________________________________________





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ