Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
қмж Компьютерлік желілер және оның жіктелуі 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ барысы |
||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын сұрау.
Тақырыпты ашу
|
• Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу • Ынтымақтастық атмосферасын құру «Шаттық шеңбері» арқылы оқушыларға жақсы лебіздер айту.
«Мозаика» әдісі бойынша оқушыларды сурет қиындылары арқылы үш топқа бөлу
«Өрмекші торы» әдісі арқылы үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар шеңбер құрып тұрады, бір-біріне өткен «Файлды форматтау» тақырыбы бойынша сұрақтар қоя отырып, жіпті лақтырады. 1.Архивтеу деген не? 2.Фонограф бағдарламасы дегеніміз не? 3.Дыбыстық файлды қалай жасаймыз? 4.Дыбыстық файлды құжатқа енгізу жолы. 5.Компакт –дискідегі бағдарламаны орнату жолы. 6.Бағдарламаны орнату файлдары 7.Архивтелген файлға мысал келтір 8.Евгений Рошаль қандай программаның авторы?
Бағалау: «Кімнің сұрағы ұнады?», «Кімнің жауабы ұнады?» деген сұрақтар арқылы «мадақтау»әдісімен өзара бағалау жүреді.
Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін «Ой толғау» әдісі бойынша оқушыларға жетелеу сұрақтарын қоямын: 1.Қолымыздағы жіп қалай байланысқан? 2. Бұл пайда болған өрмек не нәрсеге ұқсайды? 3. Біздің бүгінгі сабағымызға қандай байланысы бар деп ойлайсыңдар ? 4. Сыныптағы компьютерлер бірі-бірімен байланысып тұр ма? 5. Басқа бөлмеде немесе басқа ғимаратта орналасқан компьютермен қалай байланыс орнатуға болады? 7.Желі ұғымын қалай түсінеміз? 8.Желінің қандай түрлерін білеміз? Сабақ тақырыбы және сабақ соңында оқушыларға қандай нәтижеге қол жеткізетіндеріне пайымдау жасатып, жаңа сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырамын.
|
Сурет қиындылары Түстер бойынша
|
||
Сабақтың ортасы
Топтық жұмыс:
Жұптық жұмыс |
Жаңа сабақты «Компьютерлік желілер» тақырыбындағы бейнеролик көрсетуден бастаймын. Оқушыларға «Миға шабуыл» әдісімен бейнеақпаратқа байланысты сұрақтар қоямын:
«Бұл не?» әдісі арқылы топтық жұмыс жасатамын. Алдын ала дайындалған 3 конверт 3 топқа таратылып беріледі. Барлық конверт ішінде қағаздан жасалған 5 компьютер және жіп беріледі. Үшінші топ конвертіне қосымша комутатор суреті салынған. Конверт сыртына келесі жұмбақтар беріледі, жұмбақтың жауабы топтың атауы болады 1-топқа: «Аналық тақшаның бөліктері арасында ақпарат тасымалдайдытын құрамдас бөлігі» «ШИНА» 2-топқа: «Әшекей бұйым болып табылады, Арудың саусағына салынады» «САҚИНА» 3-топқа: «Көп моншақ үй үстінде қойдым шашып Қарасам толып жатыр көзін ашып Үйіме сәулеленіп түссе жарық Кетеді әлгі моншақ бәрі қашып» «ЖҰЛДЫЗ» 1/ Оқушылар берілген жұмбақты шешіп топ атын анықтауы керек. 2/ Сосын конвертті ашып ішіндегі заттарды көріп, оқулықтан іздене отырып, топ атына сәйкес топология моделін жасаулары керек. 3/ Және әр топ осы топология түріне байланысты мәліметті оқулықтан, қосымша ақпараттық ресурстардан ізденіп тұжырымдар жасап парақшаға жазады. 4/ «Автобус аялдамасы» әдісі арқылы топтар арасында жазылған ресурстарын сағат тілі бойынша айналдырып отырады.
Бағалау: Топтар бірін – бірі «Бутерброд» әдісі арқылы өзара бағалайды.
Оқушыларды жұптарға бөлемін. Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер топологиясын толтырып, жұп болып жұмыс жасап оқушылар арасында сөздік қарым-қатынасы орнайды. 1-жұпқа: Оқушылар бос сызбаның ішіне желілер жайлы схеманы толтырыңыз 2-жұпқа: Ақпараттық диктантты толтырыңыздар ................-бұл бір – бірімен әр түрлі ресурстарды ортақ пайдалану үшін біріктірілген компьютерлер тобы. Компьютерлік желінің ................ бар: ..............-бір бөлменің немесе ғимараттың аумағында біріктірілген компьютерлер тобы; .................. - қала, облыс, ел шегінде біріктірілген ................. тобы; ...................- бүкіл дүние жүзімен байланыс орнатуға болатын желі. Компьютерлер бір-бірімен .......................арқылы байланысады. Барлық компьютерлерден ..........................................қағаз басуға жіберіледі. Бағалау: Жұптық жұмысты оқушылар бірін – бір «бағдаршам» арқылы бағалатамын. Жеке компьютердегі жұмыс
Бағалау: түрлі-түсті стикерлер беру арқылы бағалаймын
Қосымша тапсырма: Тапсырманы жылдам қарқынмен орындайтын оқушыларға: Шағын зерттеу жаса. Әуежайда, ірі супермаркеттерде, үйде және сыныпта қандай желілер топологиясы қолданылатынын ойлан, интернет желісінен ақпаратар ізде. |
Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын стикер
Қосымша ақпарат ресурстарды таратамын
|
||
Сабақтың соңы 5 мин
1 мин |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары Ойлау дағдыларының деңгейі: Білу және түсіну Бағалау критерийі: Білім алушы
Тапсырма 1. Қалып кеткен сөздерді жазыңыз. _______________желі — үлкен территорияны қамтитын және өзіне_____________ компьютерлер санын қоса алатын ___________________желі. ҚАЛЫП КЕТКЕН СӨЗДЕР: Компьютерлік, жергілікті, үй іші, спутниктік, ауқымды, кішкентай, үлкен, үлкен емес, кейбір Дескрипторлар: Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерін сипаттайтын қалып кеткен сөздерді орнына қояды. Тапсырма 2. Компьютерлік желілердің түрлерін анықтаңыз және сипаттаңыз. Дескрипторлар: Білім алушы - компьютерлік желілер түрлерінің атауын көрсетеді; - компьютерлік желілер түрлерінің қызметін сипаттайды. Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |