Материалдар / ҚМЖ Көздің құрылысы мен қызметі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ Көздің құрылысы мен қызметі

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология пәнінен қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Сәуір 2024
118
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

12-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Көру мүшелерінің құрылысы. Көрудің маңызы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы.

Бөлім:

8.3D Координация және реттелу

Педагогтің аты-жөні:

Бахтыбайқызы Маржан

Күні:

23.02.2024ж.

Сыныбы:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Көру мүшелерінің құрылысы. Көру қызметінің бұзылуы. Көру гигиенасы.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.7.1 көруді қабылдаудың ерекшеліктерін зерттеу және көру гигиенасы ережесін сипаттау

Сабақтың мақсаты:

- Көру мүшесінің құрылысы мен қызметі арасындағы байланысты айқындайды;

- Көру мүшесі арқылы қабылдау ерекшеліктерін сипаттайды

- Көру жітілігі мен көру аймағының шегін анықтап, көрудің маңызы мен гигиенасын түсіндіреді


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу

3 топ

1-топ

2-топ

3-топ

Додекаэдр ” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Жаңа сабаққа кіріспе


«Шындық –жалған » әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау.Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі

















Жаңа сабақтың тақырыбын ашу мақсатында оқушыларға жұмбақ жасырылады:


  1. Адам және адамтәрізді маймылдардың қаңқасы мен бұлшықеттері ұқсас болады. Ш

  2. Приматтардың омыртқасында 4 иілім бар. Ж

  3. Сүйектерінің химиялық құрамы бірдей. Ш

  4. Маймылдардың астыңғы жақ сүйегінде иек болады. Ж.

  5. Адамның иықтары едәуір дамыған Ш.

  6. Адамдарда табан күмбезі бар. Ш.

  7. Адамның бас сүйегінің ми бөлімі бет бөлімінен едәуір артық. Ш.

  8. Адам мен приматтардың сүйек типтері мен олардың байланысуы ұқсас. Ш

  9. Маймылдардың мимикалық бұлшықеттері мен тіл бұлшықеттері жақсы дамыған. Ж.

  10. Адамның бас бармағы қалған саусақтарына 90 градус бұрышпен орналасқан. Ш.



1.Барлығын тыңдар

Ізетті мұндай,

Айтшы кім бар?

2. Пұшық келсін, дөң келсін,

Жаманы жоқ, дем берсін.

3.Біреуде шешен

Біреуде олақ.

Біреуде ұзын

Біреуде шолақ.

4.Көреді бәрін өзгенің

Көрмейді бірақ өздерін


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.

Жаңа сабақты меңгеру:


Бейнебаян: сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу үшін «Көз» тақырыбында видеоролик көрсету.

Мұғалімнің түсіндірме сөзі: сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін атап өтемін және тақырып бойынша негізгі мәліметтерді айтамын.

«Постер» әдісі













«Сәйкестендіру»

әдісі






































Бейнебаянды мұқият көру

1-тапсырма

1топ «Көз»

Көздің құрылысы

2-топ Оптика

Оптикалық жүйе



3-топ Гигиена

Көрудің бұзылуы мен гигиенасы





2- тапсырма

Ұғымдар

Анықтама

1.Тор қабық

А. түсті ажырата алмау

2.Ақ қабық

Ә.ортаңғы қабық

3.Сығырлық

Б.көздегі сезімтал жасушалар

4.Дальтонизм

В.Екі жағы дөңес линза

5.Тамырлы қабық

Г.мөлдір қантамырлары жоқ іркілдек қабат

6.Қарашық

Ғ.сыртқы қабық

7.Көзбұршақ

Д.Нұрлы қабықтың ортасында орналасқан

8.Коньюктивит

Е.Көздің жұқпалы ауруы

9.Шыны тәрізді дене

Ж.сезімтал рецепторлар орналасқан

10.фоторецепторлар

З. Жақыннан көргіштік



Жауабы:1.Ж,2.Ғ,3.З,4.А., 5. Ә, 6. Д, 7.В, 8.Е, 9.Г, 10. Б.

































3-топ Гигиена

Көрудің бұзылуы мен гигиенасы









Дескриптор:

Әр топқа 3 балл

1.Көздің құрылысын сипаттайды.













Дескриптор:

Оптикалық жүйені сипаттайды

Дескриптор:

Көрудің бұзылуы мен гигиенасын сипаттайды.



Дескриптор:

Жалпы 5 балл

-Көз алмасының қабаттарын анықтайды

-көз ауруларын ажырата алады





Тақырып бойынша видеоролик көру







Плакат, оқулық, маркерлер, стикерлер

























А4 қағаздар



























Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

Бағалау

7 мин













Үй тапсырмасы.

«Суреттер сөйлейді»әдісі













«Білім поштасы» әдісі



Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлері мен келесі сабақтан не күтетінін жазады





«Көру мүшесінің құрылысы мен гигиенасы» тақырыпты оқу. «Көздің қырағылығынасмартфондардың әсері» тақырыбына эссе жазу













Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:



















Дескриптор:

Суреттегі бейнелерді сипатайды

Жалпы 2 балл











Мұғалім оқушыларды «Домбыра» әдісі арқылы 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.































Интербелсенді тақта



Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:

Оқушы:

Бүгінгі сабақтан алған әсерім:





Келесі сабақтан не күтемін:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!