Жаңа сабаққа кіріспе
|
«Шындық
–жалған » әдісі арқылы өткен
тақырыпты қайталау.Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар беріледі
Жаңа сабақтың тақырыбын
ашу мақсатында оқушыларға жұмбақ жасырылады:
|
-
Адам және адамтәрізді
маймылдардың қаңқасы мен бұлшықеттері ұқсас
болады. Ш
-
Приматтардың
омыртқасында 4 иілім бар. Ж
-
Сүйектерінің химиялық
құрамы бірдей. Ш
-
Маймылдардың астыңғы
жақ сүйегінде иек болады. Ж.
-
Адамның иықтары едәуір
дамыған Ш.
-
Адамдарда табан күмбезі
бар. Ш.
-
Адамның бас сүйегінің
ми бөлімі бет бөлімінен едәуір артық.
Ш.
-
Адам мен приматтардың
сүйек типтері мен олардың байланысуы ұқсас.
Ш
-
Маймылдардың мимикалық
бұлшықеттері мен тіл бұлшықеттері жақсы
дамыған. Ж.
-
Адамның бас бармағы
қалған саусақтарына 90 градус бұрышпен
орналасқан. Ш.
1.Барлығын
тыңдар
Ізетті
мұндай,
Айтшы кім
бар?
2. Пұшық келсін, дөң
келсін,
Жаманы жоқ, дем
берсін.
3.Біреуде
шешен
Біреуде
олақ.
Біреуде
ұзын
Біреуде
шолақ.
4.Көреді бәрін
өзгенің
Көрмейді бірақ
өздерін
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын
дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
.
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны ашу.
31
мин.
|
Жаңа сабақты
меңгеру:
Бейнебаян: сабақтың тақырыбы мен мақсатын
ашу үшін «Көз» тақырыбында видеоролик
көрсету.
Мұғалімнің түсіндірме сөзі:
сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерін атап өтемін және тақырып
бойынша негізгі мәліметтерді
айтамын.
«Постер»
әдісі
«Сәйкестендіру»
әдісі
|
Бейнебаянды мұқият
көру
1-тапсырма
1топ
«Көз»
Көздің
құрылысы
2-топ
Оптика
Оптикалық
жүйе
3-топ
Гигиена
Көрудің бұзылуы мен
гигиенасы
2-
тапсырма
Ұғымдар
|
Анықтама
|
1.Тор
қабық
|
А. түсті ажырата
алмау
|
2.Ақ
қабық
|
Ә.ортаңғы
қабық
|
3.Сығырлық
|
Б.көздегі сезімтал
жасушалар
|
4.Дальтонизм
|
В.Екі жағы дөңес
линза
|
5.Тамырлы
қабық
|
Г.мөлдір қантамырлары жоқ
іркілдек қабат
|
6.Қарашық
|
Ғ.сыртқы
қабық
|
7.Көзбұршақ
|
Д.Нұрлы қабықтың ортасында
орналасқан
|
8.Коньюктивит
|
Е.Көздің жұқпалы
ауруы
|
9.Шыны тәрізді
дене
|
Ж.сезімтал рецепторлар
орналасқан
|
10.фоторецепторлар
|
З. Жақыннан
көргіштік
|
Жауабы:1.Ж,2.Ғ,3.З,4.А., 5. Ә, 6. Д, 7.В, 8.Е, 9.Г, 10.
Б.
3-топ
Гигиена
Көрудің бұзылуы мен
гигиенасы
|
Дескриптор:
Әр топқа
3 балл
1.Көздің құрылысын
сипаттайды.
Дескриптор:
Оптикалық жүйені
сипаттайды
Дескриптор:
Көрудің бұзылуы мен
гигиенасын сипаттайды.
Дескриптор:
Жалпы 5
балл
-Көз алмасының
қабаттарын анықтайды
-көз ауруларын ажырата
алады
|
Тақырып бойынша видеоролик көру
Плакат, оқулық,
маркерлер, стикерлер
А4
қағаздар
|
Сабақтың соңы
Ой толғаныс.
Кері
байланыс
Бағалау
7 мин
Үй
тапсырмасы.
|
«Суреттер
сөйлейді»әдісі
«Білім поштасы»
әдісі
Оқушылар бүгінгі
сабақтан алған әсерлері мен келесі сабақтан не күтетінін
жазады
«Көру мүшесінің
құрылысы мен гигиенасы» тақырыпты оқу. «Көздің
қырағылығынасмартфондардың әсері» тақырыбына эссе
жазу
|
Оқушы:
Бүгінгі
сабақтан алған әсерім:
Келесі сабақтан
не күтемін:
|
Дескриптор:
Суреттегі бейнелерді
сипатайды
Жалпы 2
балл
Мұғалім оқушыларды «Домбыра» әдісі арқылы 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың
сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды.
|
Интербелсенді
тақта
|