Сабақтың басы
5
минут
|
Оқушылармен
амандасу.
Шаттық шеңбері. "Көңілді күн" әуеніне дене
қимылдарын жасау
«Миға
шабуыл» әдісі.
1.Мәтінді есептерді шешу
алгоритмін айтыңыз?
2.Екі айнымалысы бар
теңдеулердің неше шешімі бар?
3.Қандай санды рационал сан
деп атайды?
|
І. Мұғаліммен
амандасады.
«Менің көңіл
күйім» флипчартына смайликтерді
жапсыруды
Сұрақтарға жауап беру арқылы
оқушылар тақырыпты меңгеруге жетелейді, дағдылары
қалыптасады.
|
Смайлик стикерлері арқылы
бағаланады.
1 жауап – 1
смайлик
|
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
10
минут
|
Жаңа сабаққа
шолу.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаттарымен таныстыру.
Видеоматериал көрсету арқылы
жаңа тақырып ашылады. Жаңа тақырыпқа байланысты барынша толық
мағлұмат береді.
|
Берілген ақпаратқа аса назар
аударып жаңа тақырыппен танысады.
Сатылай кешенді талдау
жасайды, формулалар мен қасиеттерді, ережелерді түсініп дәптерге
жазады.
|
|
Интербелсенді
тақта
Видеоматериал
|
Сабақтың
ортасы
20
минут
|
Топқа бөлу
Онлайн топқа бөлу платформасы
арқылы 3 топқа бөлінеді.
Топтық жұмыс
Оқулықтан А
деңгейлі есептер шығарады
«N» тобы:
№36 «Z» тобы: №37 «Q» тобы:
№38
В деңгейлі
есептер
«N» тобы:
№39,40 «Z» тобы: №41,42 «Q»
тобы: №43,44
С деңгейлі есептер
«N» тобы:
№46 «Z» тобы: №47 «Q» тобы:
№48
Топтық
жұмыс.
Тапсырма
Q сандар жиынының қасиеттерін
қорытындылаңыз. Мысал келтіріп, сөйлемді
аяқтаңыз:
Рационал сандарды
қосқанда…шығады.
Рационал сандарды
азайтқанда…шығады.
Рационал сандарды
көбейткенде…шығады.
Рационал сандарды бөлгенде
(нөлден өзге санға)…шығады.
Рационал сандарды
дәрежелегенде…шығады.
|
Интербелсенді тақтадағы
платформа қорытындысына қарай топқа
бөлінеді.
Оқушылар топ болып А, В, С
деңгейлі есептерді шығарады,
Оқушылар мысал келтіріп,
сөйлемді аяқтаулары керек. Әрбір топ бір тұжырымды пайымдайды.
Қалған оқушылар тыңдайды, толықтыруға, түзетуге мүмкіндіктері бар,
кейін шыққан қортындыларды дәптерлеріне жазып
алады.
|
Медальдар арқылы әр топ
оқушыны жеке қабілетіне қарай бағалау
|
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
сайты
Оқулық
Бағалауға арналған
медальдар
|
Сабақты
бекіту
5
минут
|
«Шахмат» әдісі
Өткен тақырып бойынша
қайталау, кері байланысты жазбаша жүргізу.
|
Шахмат тақтасының суретін
пайдалану арқылы оқушылар бос ақ ұяшықтарға өз ойларын кезекпен
жазады, кейін ой бөліседі.
|
Маңызды ақпарат туралы ой бөлісіп, жазылым,
оқылым, тыңдалым мен айтылым дағдылары
қалыптасады.
|
Интербелсенді
тақта
|