Сабақтың басы
10
минут
|
Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу
Үй тапсырмасын сұрау
Ой шақыру
видеоматериалды
көрсету. Алған ақпараттарынды сөз
дәлдігін сақтай отырып әңгімелеңдер.
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру.
|
Кезекшнің мәлімдемесі
тыңдалады.
Оқушылар видеоматериалды
көріп, соған қатысты пікірлерін сөз дәлдігін сақтай отырып айтады.
Қосымша сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор
-сұрақтарға жауап береді
-өз пікірін білдіреді
- сөз дәлдігін
сақтайды
|
https://youtu.be/etIBnb8DVj8
|
Сабақтың ортасы
30 минут
|
Жұптық
жұмыс
2-тапсырма,
66-бет.
«Мұнай мұхиты» мәтінін оқыңыз.
Мәтінде көтерілген мәселеге
автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар
құрастырыңыз.
Жеке жұмыс
3-тапсырма,
67-бет.
Мәтіндегі кәсіби сөздерді
тауып, іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданып, 10 сөйлем
жазыңдар.
Жеке жұмыс
4-тапсырма,
68-бет.
«Артық болмас білгенің»
мәтініндегі сандық деректерді негізге алып, сұрақтар құрастырыңыз.
Жұптасып, бір-біріңмен пікір алмасыңдар.
Мысалы:
-Мұнай өндіру ісінде нені
ескеру керек?
|
Оқушылар «Мұнай мұхиты»
мәтінін оқып, көтерілген мәселеге автор мен
оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар
құрастырады.
Мәтіндегі кәсіби сөздерді
тауып, іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданып, 10 сөйлем
жазады.
Кәсіби сөздер:
Скважина, прожектор, смена,
фонтан, арматура, селдеткен, привинтор, привинтор,
кондуктор, моторлы будка.
Оқушылар «Артық болмас
білгенің» мәтініндегі сандық деректерді негізге алып, сұрақтар
құрастырады. Жұптасып, бір-бірімен пікір
алмасады.
|
Дескриптор
-
көтерілген мәселеге сұрақтар
құрастырады
- автор мен оқырманның
қарым-қатынасын ескереді
Дескриптор
-
кәсіби сөздерді
анықтайды
-
кәсіби сөздерді іріктеп,
түрлендіріп, талғаммен қолданады
-10 сөйлем
жазады.
Дескриптор
-
сұрақтар
құрастырады.
- бір-бірімен пікір алмасады.
-сандық деректерді негізге
алады
|
|
Сабақтың соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Бір ауыз
сөз»
Стикерлер таратылады.
Тақтаға алдын-ала жазып
қойылған сөздер: ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым,
ұмтылдым, есте сақтадым, т.б.
Үйге тапсырма: 7-тапсырма,
68-бет
|
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді.
Оқушылар стикерлерге сабақ
туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын
түсіндіріп береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ бағаланады.
|
|