Сабақтың басы
|
Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
Үй тапсырмасын сұрау
Қызығушылықты
ояту
YouTube-тан «Мыс.Жер
астындағы кенді өндіру» тақырыбындағы видеороликті
тыңдату.
https://youtu.be/2Ea0jp8VjH8
Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын
таныстыру.
|
Үй
тапсырмасын оқиды.
Оқушылар «Мыс.Жер астындағы кенді өндіру»
тақырыбындағы видеороликті тыңдап, бүгінгі тақырыпқа қатысты
ақпаратпен танысады. Видеороликке қатысты пікірлерімен
бөліседі.
|
Дескриптор
-үй тапсырма-сын
тексеру
- пікірлерімен
бөліседі.
|
https://youtu.be/2Ea0jp8VjH8
|
Сабақтың ортасы
|
Жеке жұмыс
1-тапсырма,
60-бет.
Берілген сөздер мен тіркестерді тақырыпқа бөліп,
кестеге бірінші болып дұрыс орналастырған оқушы жеңіске
жетеді.
Металлургия
|
Мұнай өндірісі
|
Түсті металдар, құбыр арқылы
тасымалдау, минералдық шикізат, жанар-жағармай зауыты, қара
металлургия, көмір-сутектер қоспасы, руда, синтетикалық талшықтар,
кентас, бензин, металл қорытпалар,
керосин.
Жеке жұмыс
4-тапсырма,
62-бет.
Сабақтағы ақпараттарды
пайдаланып, Қ.Сәтбаев туралы «Дара тұлға» тақырыбында эссе
жазыңдар. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды азат жолдарға бөліп,
ақпаратты дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп,
редакциялаңдар.
Жұптық жұмыс
5-тапсырма,
62-бет.
Суреттегі ақпараттарды
пайдаланып, «Металлургияның дамуы–еліміздің экономикасы-ның дамуы»
тақырыбында сұхбаттасыңдар.
Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік
оралымдарды талдаңдар.
|
Оқушылар берілген сөздер мен тіркестерді тақырыпқа бөліп,
кестеге орналастырады. Бірінші болып жазған оқушы жеңіске
жетеді.
Оқушылардың сабақтағы
ақпараттар-ды пайдаланып, Қ.Сәтбаев туралы «Дара тұлға» тақырыбында
эссе жазады. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды азат жолдарға
бөліп, ақпаратты дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер
енгізіп, редакциялайды.
Суреттегі ақпараттарды пайдаланып, «Металлургияның
дамуы–еліміздің экономикасның дамуы» тақырыбында
сұхбаттасыңдар.
Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік
оралымдарды талдаңдар.
|
Дескриптор
-металлургияны
ажыратады
- мұнай өндірісін
ажыратады
Дескриптор
-эссе
жазады
-сабақтағы ақпараттарды
пайдаланады
-азат жолдарға
бөледі
-
ақпаратты дұрыс жүйелеп қолданады
-логикалық және стильдік
түзетулер енгізеді
-редакциялай-ды
Дескриптор
-сұхбат құрады
-суреттегі ақпараттарды
пайдаланады
-аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды,
тілдік
оралымдарды талдайды
|
|