Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, сынып оқушыларын
түгендеу, назарын сабаққа аудару.
Үй
тапсырмасын сұрау кезеңі: өткен тақырыптарға шолу
жасау.
Сыныпты үш топқа бөліп, топ басшысын сайлау.
Бағалау парағын тарату.
Суреттердегі ақпарат туралы екі сұрақ жазып,
келесі топқа беріңдер. Өз тобыңа келген сұрақтарға жауап
беріңдер.
Сабақтың тақырыбымен, оқу
мақсатымен таныстыру
|
Оқушылар үй тапсырмасын
тексертеді.
Суреттердегі ақпарат туралы екі сұрақ жазады,
келесі топқа береді. Өз тобыңа келген сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор
- екі сұрақ
жазады
-
сұрақтарға жауап береді.
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жеке жұмыс
2-тапсырма,
58-бет.
Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен
салыстыра талдаңдар. Стилін анықтаңдар.
«Тұлпар-Тальго» мәтіні
|
«Қара көмір» мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметі
|
|
|
Тілдік ерекшелігі
|
|
|
Стилі
|
|
|
Жұптық жұмыс
3-тапсырма,
59-бет.
Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік
ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, журналист
пен
көмір өндіруші шахтердің сұхбатын
жазыңдар.
Интервьюде сөздерді іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен қолдана
біліңдер. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды
тексеріңдер.
5-тапсырма,
59-бет. Жазушы қолданған әр сөздің мағына дәлдігіне назар
аударыңдар, түсіндіріңдер.
|
Оқушылар мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым
мәтінімен салыстыра талдайды. Мәтіннің тақырыбын,мақсатты
аудиторияға сәйкес қызметін, тілдік ерекшелігін, стилін
анықтайды.
Оқушылар ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және
стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып,
журналист пен
көмір өндіруші шахтердің сұхбатын жазады.Сұхбатта
сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады. Жұптасып,
бір-бірінің жұмыстарын тексереді.
Оқушылар жазушы қолданған әр сөздің мағына
дәлдігіне назар аударады, түсіндіреді.
|
Дескриптор
-мәтіндерді салыстыра талдайды
-
тақырыбын анықтайды
-
мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін анықтайды.
-
тілдік ерекшелігін анықтайды.
-стилін анықтайды.
Дескриптор
-
сұхбат жазады.
-
журналист пен
көмір өндіруші сұхбатын құрады
-
стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай
жазады
-тілдік құралдарды орынды
қолданады
-
талғаммен қолданады
Дескриптор
-
әр сөздің мағына дәлдігіне назар аударады
-
әр сөздің мағына дәлдігін түсіндіреді.
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
«3-2-1»
Бүгінгі сабақтан алған 3маңызды
ақпарат;
Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2
аспекті;
Бүгінгі сабақта ұнаған 1
іс-әрекет.
Үй тапсырмасы:6-тапсырма,
59-бет
|
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді.
Үй тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ бағаланады.
|
|