Материалдар / ҚМЖ қазақ тілі 2-тоқсан 10-сынып ЖМБ (Арман-ПВ)

ҚМЖ қазақ тілі 2-тоқсан 10-сынып ЖМБ (Арман-ПВ)

Материал туралы қысқаша түсінік
10-сыныптың қазақ тілі пәні бойынша 2-тоқсанның ҚМЖ (Арман-ПВ) 1.Түрксіб теміржолы 2.Тұлпар Тальго 3.Қара көмір 4.Мыс кендері 5.Алматы метросы 6.Мұнай индустриясы 7.Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қазан 2024
211
2 рет жүктелген
3100 ₸
Бүгін алсаңыз
+155 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +155 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

10-сынып

Қазақ тілі (Арман –ПВ баспасы)

Жаратылыстану-математикалық бағыт

(Аптасына 1 рет, 34 сағат)

Тақырыптар

Оқу мақсаты

Cағат саны

Мерзімі

Қосымша

2-тоқсан, 8 сағат

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі


1

11.Түрксіб теміржолы

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

1

4.11.24


2

12.Тұлпар Тальго

10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

11.11.24


3

13.Қара көмір

БЖБ № 1

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

18.11.24


4

14.Мыс кендері

10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

25.11.24


5

15.Алматы метросы

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

2.12.24


6

16.Мұнай индустриясы

БЖБ № 2

10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

9.12.24


7

17.Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда

10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

1

16.12.24


23.12

8

18.ІІ тоқсан бойынша қайталау

1

23.12.24



Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

4.11.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Түрксіб теміржолы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.2.1 мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдау;

Сабақтың мақсаты

- мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (дәріс) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды талдайды

Құндылықтар

«Түрксіб теміржолы» тақырыбы бойынша өз әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру, оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту,берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсінуді қалыптастыру.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесіп, сабаққа әзірлігін және құрал-жабдықтарының түгел болуын қадағалау.

Үй жұмысын тексеру.


Қызығушылықты ояту кезеңі



Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстырады





Үй тапсырмасын сұрақ қою арқылы жауап береді


Оқушылар қағаз қиындыларын арқылы сөздерді бөліп алады, «еңбек нарығы» сөзін алған оқушы ортасына тұрады да қалған оқушылар оны айнала шеңбер құрап орналасады. Әрбір 15 секундта сағат тілімен бір оқушы өзінің еңбек нарығында маңызды екенін барынша сендіруге тырысады. Уақыт аяқталғанда келесі оқушыға сөз береді, осылайша барлығы сөйлеп шығады. Сосын осы айтылғандарды қорытып ортадағы «еңбек нарығы» сөйлейді.

Дескриптор

- сұраққа жауап беру


Сабақтың ортасы

Оқулықпен жұмыс

50-бет, 1-жаттығуда берілген суретке назар аударыңыз. Сұрақтарға жауап беріңіздер.

Сұрақ:

1.Алғашқы пойыздардың азіргі пойыздардан қандай айырмашылығы болды деп ойлайсыздар?

2. Түрксіб теміржол торабы туралы жазылған қандай шығармаларды білесіңдер?


Жұптық жұмыс

50-бет.2-жаттығу.

Мәтінді оқып беремін. Теміржол индустриясы туралы ойларыңды айтыңдар. Құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдаңдар.

Кеңес Одағында көлік қатынасының, соның ішінде теміржолдың маңызы айрықша зор еді.


Жұптық жұмыс

51-бет.3-жаттығу.

«Темір жол көлігі туралы» №266 Заңынан алынған үзіндіні журналист пен вокзал бастығы арасындағы сұхбатқа айналдырыңдар.

Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен тілдік оралымдарды анықтаңдар.



Есте сақта! Сөз дәлдігі туралы ақпаратпен таныстыру


Жеке жұмыс

52- бет, 4-жаттығу.

Сызбамен берілген мәліметтерді мәтінге айналдырыңдар. Деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап айтып беріңіздер.


Оқушылар берілген суретке назар аударып, болжам жасап, сұраққа жауап береді










Оқушылар мәтінді тыңдап, мазмұндап береді. Құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін ауызша талдайды.







Оқушылар «Темір жол көлігі туралы» №266 Заңынан алынған үзіндіні журналист пен вокзал бастығы арасындағы сұхбатқа айналдырады..

Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен тілдік оралымдарды қолданады.



Оқушылар сөз дәлдігі туралы ақпаратпен танысады


Оқушылар сызбамен берілген мәліметтерді мәтінге айналдырыңдар. Деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап айтып береді.



Дескриптор

- сұраққа жауап береді

-өз ойларын айтады;








Дескриптор

- құрылымы мен рәсімделуін анықтайды;

-жанрлық ерекшеліктерін талдайды




Дескриптор

-мәтінді сұхбатқа айналдырады..

- терминдер мен тілдік оралымдарды анықтайды

- мақсатты аудиторияға сай қолданады




Дескриптор

-Сызбаны мәтінге айналдырады;

-Деректерді салыстырады;

-маңызды тұстары мен үрдістерді талдайды.


Сабақтың соңы

Рефлексия

«БББ»


Үйге тапсырма:7-тапсырма, 54-бет

Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.

Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.













Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

11.11.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тальго тұлпары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.1.1 әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдау, негізгі үрдістерді анықтау;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

-әртүрлі графиктік мәтіндердегі (кесте, диаграмма, сызба, шартты белгі) мәліметтерді талдап, негізгі үрдістерді анықтайды;

-белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады

Құндылықтар

-«Тальго тұлпары» тақырыбы арқылы өз әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру;

-әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;

-оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

-берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;

-басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

 Ұйымдастыру кезеңі. 1.Оқушылардың назарын сабаққа бейімдеу

2. Кезекшінің есеп беруі

3. Үй жұмысы


Қызығушылықты ояту

1. Тальго вагондары туралы не білесіңдер?

2. Болашақта пойыздың қандай моделін ұсынар едіңдер?

3. Пойыздың шығу тарихы жайлы қандай ақпараттар білесіңдер?

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру

Кезекшілер оқушылардың сабаққа қатысуы жайлы ақпарат береді.




Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Өздеріне белгілі ақпараттармен бөліседі, пікір алмасады.






Дескриптор

-үй тапсырмасын тексертеді

сұрақтарға жауап береді



Сабақтың ортасы

Жұптық жұмыс

2-жаттығу, 55-бет. Мәтіндегі ақпаратты кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілермен беріп көріңдер.

Мысалы:

DrawObject1



Жеке жұмыс

4-жаттығу, 56-бет. Графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, «Көлік инфрақұрылымы қалай дамымақ?» тақырыбына мәтін жазыңдар. Мәтінде термин сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен

қолданыңдар. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді анықтаңдар.


Сыныппен жұмыс

6-жаттығу, 57-бет. Жағдаяттық тапсырманы орындаңдар.

Өздеріңді «Жолаушылар тасымалы» АҚ қызметкері деп елестетіңдер. Жолаушылар пойызы 30минутқа кешігуде, өз әрекеттеріңді көрсетіңдер.



Оқушылар мәтіндегі ақпаратты шартты белгілермен береді











Оқушылар графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады. Маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтін жазады. Мәтіндегі термин сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен

қолданады. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді анықтайды.




Оқушылар берілген жағдаяттық тапсырманы шешуге тырсады. Өз ой-пікірлерімен бөліседі.

Дескриптор

- Мәтіндегі ақпаратты шартты белгілермен береді










Дескриптор

-графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады;

-маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтін жазады

- термин сөздерді қолданады

- логикалық, стильдік қателерді анықтайды.



Дескриптор

-жағдаяттық тапсырманы шешеді

- пікірлерімен бөліседі.



Сабақтың соңы

Рефлексия 3 «Қ»

Маған қиын болды

Маған қызық болды

Маған қажет болды


Үй тапсырмасы:7-тапсырма, 57-бет

Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.







Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

18.11.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Қара көмір

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

- көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдайды

- белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп қолданады

Құндылықтар

«Қара көмір» тақырыбы арқылы оқу тапсырмасын орындауда табандылық танытуға, берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсінуге қалыптастыру.

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, сынып оқушыларын түгендеу, назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасын сұрау кезеңі: өткен тақырыптарға шолу жасау.

Сыныпты үш топқа бөліп, топ басшысын сайлау. Бағалау парағын тарату.

Суреттердегі ақпарат туралы екі сұрақ жазып, келесі топқа беріңдер. Өз тобыңа келген сұрақтарға жауап беріңдер.

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру

Оқушылар үй тапсырмасын тексертеді.

Суреттердегі ақпарат туралы екі сұрақ жазады, келесі топқа береді. Өз тобыңа келген сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор

- екі сұрақ жазады

- сұрақтарға жауап береді.


Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс

2-тапсырма, 58-бет.

Мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдаңдар. Стилін анықтаңдар.

«Тұлпар-Тальго» мәтіні

«Қара көмір» мәтіні

Тақырыбы



Мақсатты аудиторияға сәйкес қызметі



Тілдік ерекшелігі



Стилі




Жұптық жұмыс

3-тапсырма, 59-бет.

Ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, журналист пен

көмір өндіруші шахтердің сұхбатын жазыңдар.

Интервьюде сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана

біліңдер. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды тексеріңдер.


5-тапсырма, 59-бет. Жазушы қолданған әр сөздің мағына дәлдігіне назар аударыңдар, түсіндіріңдер.

Оқушылар мәтінді оқып, өткен сабақтағы оқылым мәтінімен салыстыра талдайды. Мәтіннің тақырыбын,мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, тілдік ерекшелігін, стилін анықтайды.













Оқушылар ғылыми-көпшілік стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, журналист пен

көмір өндіруші шахтердің сұхбатын жазады.Сұхбатта сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады. Жұптасып, бір-бірінің жұмыстарын тексереді.





Оқушылар жазушы қолданған әр сөздің мағына дәлдігіне назар аударады, түсіндіреді.


Дескриптор

-мәтіндерді салыстыра талдайды

- тақырыбын анықтайды

- мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін анықтайды.

- тілдік ерекшелігін анықтайды.

-стилін анықтайды.








Дескриптор

- сұхбат жазады.

- журналист пен

көмір өндіруші сұхбатын құрады

- стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай жазады

-тілдік құралдарды орынды қолданады

- талғаммен қолданады




Дескриптор

- әр сөздің мағына дәлдігіне назар аударады

- әр сөздің мағына дәлдігін түсіндіреді.


Сабақтың соңы

Рефлексия «3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.


Үй тапсырмасы:6-тапсырма, 59-бет


Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.






Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

25.11.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мыс кендері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.6.1 жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

- жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөледі.Ойын дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізеді, редакциялайды.

- белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады.

Құндылықтар

  • өз әрекетін жоспарлау және ұйымдастыру;

  • әдеп нормасына сәйкес өзінің және басқалардың іс әрекеттерін талдау;

  • оқу тапсырмасын орындауда табандылық таныту;

  • берілген ортақ іс үшін ұжым алдындағы жауапкершілікті түсіну;

  • басқаға көмектесуге, мейірімділік танытуға дайын болу;


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

YouTube-тан «Мыс.Жер астындағы кенді өндіру» тақырыбындағы видеороликті тыңдату.

https://youtu.be/2Ea0jp8VjH8


Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру.

Үй тапсырмасын оқиды.


Оқушылар «Мыс.Жер астындағы кенді өндіру» тақырыбындағы видеороликті тыңдап, бүгінгі тақырыпқа қатысты ақпаратпен танысады. Видеороликке қатысты пікірлерімен бөліседі.


Дескриптор

-үй тапсырма-сын тексеру

- пікірлерімен бөліседі.


https://youtu.be/2Ea0jp8VjH8


Сабақтың ортасы

Жеке жұмыс

1-тапсырма, 60-бет.

Берілген сөздер мен тіркестерді тақырыпқа бөліп, кестеге бірінші болып дұрыс орналастырған оқушы жеңіске жетеді.

Металлургия

Мұнай өндірісі

Түсті металдар, құбыр арқылы тасымалдау, минералдық шикізат, жанар-жағармай зауыты, қара металлургия, көмір-сутектер қоспасы, руда, синтетикалық талшықтар, кентас, бензин, металл қорытпалар, керосин.


Жеке жұмыс

4-тапсырма, 62-бет.

Сабақтағы ақпараттарды пайдаланып, Қ.Сәтбаев туралы «Дара тұлға» тақырыбында эссе жазыңдар. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды азат жолдарға бөліп, ақпаратты дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялаңдар.





Жұптық жұмыс

5-тапсырма, 62-бет.

Суреттегі ақпараттарды пайдаланып, «Металлургияның дамуы–еліміздің экономикасы-ның дамуы» тақырыбында сұхбаттасыңдар.

Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік

оралымдарды талдаңдар.

Оқушылар берілген сөздер мен тіркестерді тақырыпқа бөліп, кестеге орналастырады. Бірінші болып жазған оқушы жеңіске жетеді.












Оқушылардың сабақтағы ақпараттар-ды пайдаланып, Қ.Сәтбаев туралы «Дара тұлға» тақырыбында эссе жазады. Жұптасып, бір-біріңнің жұмыстарыңды азат жолдарға бөліп, ақпаратты дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.



Суреттегі ақпараттарды пайдаланып, «Металлургияның дамуы–еліміздің экономикасның дамуы» тақырыбында сұхбаттасыңдар.

Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік

оралымдарды талдаңдар.



Дескриптор

еталлургияны ажыратады

- мұнай өндірісін ажыратады












Дескриптор

-эссе жазады

-сабақтағы ақпараттарды пайдаланады

-азат жолдарға бөледі

- ақпаратты дұрыс жүйелеп қолданады

-логикалық және стильдік түзетулер енгізеді

-редакциялай-ды


Дескриптор

-сұхбат құрады

-суреттегі ақпараттарды пайдаланады

-аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік

оралымдарды талдайды


Сабақтың соңы

Рефлексия

«Екі жұлдыз ,бір тілек»

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма, 62-бет.

Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.















Тексерілді:

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

«Индустрияландыру: ұлттық өндіріс. Сөз мәдениеті» бөлімі

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

2.12.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Алматы метросы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.2.3.1 көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін білу, жанрлық ерекшеліктерін талдау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

- көпшілікке арналған дәрістің құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдайды

-белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады

Құндылықтар

  • қоғамдағы әлеуметтік нормаларды, ережелерді білу және түсіну;

  • сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу;

  • басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу.


Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау: 6-жаттығу,

Ой қозғау:

1.Алматы қаласындағы метромен жүріп көрдіңдер ме?

2.Метро бекеттерінің сәулетін қалай бағалайсыңдар?

Сабақтың тақырыбымен, оқу мақсатымен таныстыру




Оқушылар үй тапсырмаын тексертіп, берілген сұрақтарға жауап береді.




Дескриптор

-үй тапсырмасын тексертеді

-сұрақтарға жауап береді

10-сынып қазақ тілі

Сабақтың ортасы

Сыныппен жұмыс

1-тапсырма. Білімлендтен алынған «Отандық автокөлік өндірісінің жай-күйі қандай?» тақырыбында берілген араласмәтін тапсырманы орындау.

Елімізде өткен жылдың қорытындысы бойынша, машина жасау саласындағы 19,2% үлес автомобиль жасау өндірісіне тиесілі екен. 2018 жылдың қорытындысына сүйенсек, өндіріс көлемі 205,9 миллиард теңгені және жалпы саны 32 298 көлік құралын құраған.

Жұппен жұмыс

2-тапсырма, 63-бет.

Мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдау.


Алматы метросы

Тақырыбы


Тілдік ерекшелігі


Стилі



Есте сақта! Сөз дәлдігі туралы ақпарат беру




Жеке жұмыс

3-тапсырма, 64-бет.

Оқылым мәтінін 4 дәйексөзбен қорытып, «Қосжазба күнделігін» толтырады. Осы тақырып аясындағы сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады.


Дәйексөз (цитата)

Түсіндірме (комментарий)




Жеке жұмыс

5-тапсырма, 65-бет.

«Артық болмас білгенің» мәтінін азат жолдарға бөліп, логикалық

және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялаңдар.


Оқушылар білімлендтен алынған тапсырманы мұғаліммен біріге отырып орындайды.


















Оқушылар мәтінді оқып, құрылымы мен рәсімделуін, жанрлық ерекшеліктерін талдайды







Оқушылар сөз дәлдігі туралы ақпаратпен танысады.



Оқылым мәтінін 4 дәйексөзбен қорытып, «Қосжазба күнделігін» толтырады. Осы тақырып аясындағы сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады.







Оқушылар «Артық болмас білгенің» мәтінін азат жолдарға бөліп, логикалық

және стильдік түзетулер енгізіп, редакциялайды.


Дескриптор

- араласмәтін тапсырманын мәтін ашады.



















Дескриптор:

- мәтінді түсінеді;

-құрылымы мен рәсімделуін ажыратады;

-жанрлық ерекшелігін талдайды;









Дескриптор:

-қос жазба күнделігін толтырады

-сөздерді іріктеп, талғаммен қолданады.








Дескриптор:

-мәтінді редакциялайды.

- азат жолдарға бөледі

-логикалық

және стильдік түзетулер енгізеді.

https://onlinemektep.org/schedule/1670457600/lesson/9cdc159d-1f7d-451f-9263-5f5d79b69d04


10-сынып қазақ тілі

Сабақтың соңы

Рефлексия

«Аяқталмаған сөйлемдер» әдісі:

Мен бүгін білдім...

Мен бүгін сезіндім...

Мен келесі сабақта білгім келеді...


Үйге тапсырма: 7-жаттығу, 65-бет.


Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.


Қосымша ақпарат

Тілдік бағдар.

Сөз дәлдігі – әдеби тіл стильдерінің көркем әдебиет, публицистика, ғылыми, ресми стиль бәріне бірдей қажетті сапа.

Сөз дәлдігі сөйлеу тіліне де қатысты.Мысалы: Университетті қызыл дипломмен бітірді-университетті үздік бітірді.

«Дәріс» латынның «lection» – оқу сөзінен шыққан. Дәріс ежелгі Грецияда пайда болып, көне Римде және орта ғасырларда өз жалғасын тапты.

Дәрістің жанрлық ерекшеліктері:

  • дәріс пен оқытудың байланыста болуы;

  • дәрістің ғылымилығы мен ақпараттылығы (қазіргі ғылыми деңгейге сәйкестігі);

  • ұтымды, сенімді мысалдардың, дәйектердің, негіздемелердің, ғылыми дәлдемелер санының барынша көп болуы;

  • баяндаудың эмоционалды формасы, тыңдармандардың ойын белсендіру;

  • баяндалатын мәселелерді шешудің нақты құрылымы мен логикасы;

  • әдістемелік өңдеу – басты ойлар мен ережелерді, шешімдерді іріктеу;

  • түсінікті тілмен баяндау, жаңа енгізілген терминдер мен атауларды түсіндіру;

  • мүмкіндігінше аудиовизуалды дидактикалық материалдарды қолдану.

Дәрістің түрлері

Кіріспе дәріс

Шолу-қайталау дәрісі

Шолу дәрісі

Мәселелік дәріс

Дәріс мәтіннің (курстың) мақсаты мен міндетін, оқу пәндері жүйесіндегі орны мен рөлін түсіндіреді. Әрмен қарай курстың қысқаша мазмұны (аталмыш ғылым дамуының кезеңде

і, танымал ғалымдардың аттары) беріледі. Мұндай дәрістерде ғылыми мәселелер қойылады, болжамдар алдыға тартылады, ғылым дамуының болашағы мен оның тәжірибеге қосқан үлес салмағы белгіленеді.

Бөлімнің немесе курстың соңында оқылады. Дәрісте аталмыш бөлімні

немесе курстың ғылыми-ұғымдық негізін құрайтын барлық теориялық мәселелер көрініс табуы қажет.

Бұл қысқаша конспект емес, барынша жоғары деңгейде білімдерді жүйелеу болып табылады. Шолу дәрісінде сондай-ақ, дәріс материалын баяндай отырып, оқытушы студенттердің конспект жазуына назар аударуы керек. Студенттерді конспектілеу әдісіне, яғни графикалық тұрғыдан дұрыс орналастыруға және жазбаны рәсімдеуге (абзацтарды бөлу, негізгі ойлар мен тірек сөздерді бөлу, т.б.) үйрету маңызды.

Мәселелік дәріс оқытудың белсенді әдістерімен байланысты. Дайын ақпарат айтылып, түсіндірілетін ақпараттық дәріске қарағанда мәселелік дәрісте жаңа білім «ашуға» тиісті беймәлім ақпарат ретінде алға тартылады. Оқытушының міндеті – мәселелік жағдаят тудыра отырып, студенттерді мәселе

ің шешімін табуға жетелеу болып табылады. Бұл үшін жаңа теориялық материал мәселелік міндет түрінде беріледі. Мәселені оқытушымен бірлесе отырып шешу барысында студенттер жаңа қажетті білім алады.Дәрістің құрылымы

Дәріс өзінің құрылымы бойынша бір-бірінен ерекшеленуі мүмкін. Барлығы баяндалған материалдың мазмұны мен сипатына байланысты, дегенмен кез келген дәріске құрылымдық сипат тән. Ең алдымен, бұл дәріс жоспарын хабарлау. Жоспарға негізгі мәселелерінің атаулары кіреді. Өткен дәрістердің мазмұнын еске түсіру, оны жаңа материалмен байланыстыру, пәндегі, басқа ғылым жүйесіндегі орны мен маңызын анықтау пайдалы. Тақырыпты ашу барысында индуктивті әдісті, сондай-ақ дедукция әдісін қолдануға болады. Дәріс соңында тыңдалған мәселелер бойынша қорытынды шығарып отырған дұрыс.

Дәрістің құрылымы негізінен төмендегідей бөліктерден тұрады:

Кіріспе

өтілетін тақырып, оның жоспары, қосымша ақпарат алатын әдебиеттер анықталады.

Мәселелік дәріс

ғылыми мазмұны мен негізгі мәселелері түсіндіріліп, дәлелдеулер жүйесі кел

Қорытындыіріледі.


негізгі түйінін ұғындырады;

қойылған сауал тұжырымдалады;

шағын қортындылау жасап, қойылған сауалдарға жауап беріледі.


Дәрістің мазмұны

  • Идеялық бағыты

  • Ғылымилығы

  • Теория мен практиканың ұштасуы

  • Дәлелдену

  • Өмірмен байланысы

  • Мысалдар айқындығы

  • Дәрістің құрылымы \ баяндау жүйелілігі

  • Негізгі сәттерді атап көрсетуі

  • Уақытты пайдалануы

  • Дәрісті түйіндеуі, негізгі сәттерді атап өтуі, қайталауы, жинақтауы


Дәрістің рәсімделуі

Дәріс оқушының аты-жөні:______

Күні мен уақыты:______________

Дәріс мәтіні: ___________________

Пән атауы:____________________

Дәрістің тақырыбы: _____________

Әдебиеттер тізімі: ______________





















Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім. Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

9.12.2024

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Мұнай индустриясы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастыру және бағалау

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

- мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады.

- белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады.

Құндылықтар

  • сенімді қарым-қатынас орнату және сыныпта жағымды ахуалды сақтай білу;

  • тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу;

  • бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау

Ой шақыру

«Мұнайдан қандай өнімдер өндіруге болады?»тақырыбындағы https://youtu.be/etIBnb8DVj8

видеоматериалды көрсету. Алған ақпараттарынды сөз дәлдігін сақтай отырып әңгімелеңдер.

Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру.

Кезекшнің мәлімдемесі тыңдалады.


Оқушылар видеоматериалды көріп, соған қатысты пікірлерін сөз дәлдігін сақтай отырып айтады. Қосымша сұрақтар қойып, сұрақтарға жауап береді.





Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді

-өз пікірін білдіреді

- сөз дәлдігін сақтайды

https://youtu.be/etIBnb8DVj8


Сабақтың ортасы


30 минут





Жұптық жұмыс

2-тапсырма, 66-бет.

«Мұнай мұхиты» мәтінін оқыңыз. Мәтінде көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырыңыз.


Жеке жұмыс

3-тапсырма, 67-бет.

Мәтіндегі кәсіби сөздерді тауып, іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданып, 10 сөйлем жазыңдар.







Жеке жұмыс

4-тапсырма, 68-бет.

«Артық болмас білгенің» мәтініндегі сандық деректерді негізге алып, сұрақтар құрастырыңыз. Жұптасып, бір-біріңмен пікір алмасыңдар.

Мысалы:

-Мұнай өндіру ісінде нені ескеру керек?

Оқушылар «Мұнай мұхиты» мәтінін оқып, көтерілген мәселеге автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескере отырып, сұрақтар құрастырады.



Мәтіндегі кәсіби сөздерді тауып, іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданып, 10 сөйлем жазады.

Кәсіби сөздер:

Скважина, прожектор, смена, фонтан, арматура, селдеткен, привинтор, привинтор, кондуктор, моторлы будка.


Оқушылар «Артық болмас білгенің» мәтініндегі сандық деректерді негізге алып, сұрақтар құрастырады. Жұптасып, бір-бірімен пікір алмасады.



Дескриптор

- көтерілген мәселеге сұрақтар құрастырады

- автор мен оқырманның қарым-қатынасын ескереді




Дескриптор

- кәсіби сөздерді анықтайды

- кәсіби сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады

-10 сөйлем жазады.




Дескриптор

- сұрақтар құрастырады.

- бір-бірімен пікір алмасады.

-сандық деректерді негізге алады


Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия «Бір ауыз сөз»

Стикерлер таратылады.

Тақтаға алдын-ала жазып қойылған сөздер: ұнады, қажет, пайдалы, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, т.б.


Үйге тапсырма: 7-тапсырма, 68-бет

Бүгінгі сабаққа кері байланыс береді.

Оқушылар стикерлерге сабақ туралы бір ғана сөз жазып, оны тақтаға жапсырады. Өз ойларын түсіндіріп береді.


Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.








Тексерілді

Қысқа мерзімді жоспар

Бөлім:

2-бөлім. Қазақтың Қанышы

Педагогтің аты-жөні

Кумисбаева Э.Е.

Күні:

23.12.24

Сынып: 10 «А»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Әлемнің ірі индустриялық алпауыттары Қазақстанда

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

10.3.2.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдап жазу;

10.4.3.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу

Сабақтың мақсаты

-мәтін құрылымын сақтай отырып, әртүрлі графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары мен үрдістерді талдайды;

- белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолданады.

Құндылықтар

  • тек өзі үшін ғана емес, жалпы ұжым үшін де жауапты болуға дайын болу;

  • бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут

Оқушыламен сәлемдесу, түгелдеу

Үй тапсырмасын сұрау

Ойтүрткі сұрақ:

1.Индустрияланд рудың үлескері ретінде қай салада еңбек етер едіңдер?

2. Бұл тарау болашақта мамандық таңдауларыңа көмектесті ме?


Сабақтың тақырыбын, оқу мақсатын таныстыру.

Кезекшнің мәлімдемесі тыңдалады.



Сұрақтарға жауап беріп, өз ойларымен ортаға салады.





Дескриптор

-сұрақтарға жауап береді

-өз пікірін білдіреді


Сабақтың ортасы


30 минут





Жеке жұмыс

2-тапсырма, 69-бет. Мәтінді оқыңдар. Мәтіндегі ақпаратты кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілермен беріп көріңдер.



Жеке жұмыс

3-тапсырма, 70-бет. Мәтінді сөз дәлдігі тақырыбымен байланыстырып түсіндіріңдер.


Жеке жұмыс

5-тапсырма, 71-бет.

«Шеврон» – Қазақстанның сенімді серіктесі» мәтінінде берілген ақпаратты графиктік мәтін түрінде «Торлы диаграмма» әдісімен жазыңдар.

Оқушылар мәтінді оқып, мәтіндегі ақпаратты кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілермен береді.




Оқушылар мәтінді оқып, оны сөз дәлдігі тақырыбымен байланыстырып түсіндіреді.



Оқушылар «Шеврон» – Қазақстанның сенімді серіктесі» мәтінінде берілген ақпаратты графиктік мәтін түрінде «Торлы диаграмма» әдісімен жазады.

Дескриптор

- мәтіндегі ақпаратты кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілермен береді.


Дескриптор

- сөз дәлдігін мәтінмен байланыстырады




Дескриптор

- берілген ақпаратты графиктік мәтін түрінде жазады.



Сабақтың соңы

5 минут

Рефлексия

Шеңбердегі доп



Үйге тапсырма: 7-тапсырма, 71-бет


Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады (немесе жүректің кішкене сұлбасын сағат тілі бойынша жылжытып отырады). Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады.

Үй тапсырмасын жазып алады.

Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай ФБ бағаланады.

Доп





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ