Ұйымдастыру
Өткен білімді еске
түсіру
10 минут
|
1.
Сәлемдесу
2.Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
оқушылар назарына шежірені
сипаттайтын ағаш суреті көрсетілдеі. келесі сұрақтар төңірегінде
ойлануды сұраңыз:
- шежіре дегеніміз
не?
-тамыр нені
сипаттайды?
-неліктен жеті атаны білу
маңызды?
Оқушылардың жауаптарын
тындатыңыз Жұмыс дәптеріне сабақ тақырыбын жазып, зерттеу жұмысының
қадамдарымен, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлерімен, тарихи
концептімен танысу.
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары
арқылы жаңа тақырыпқа көшу
Оқушылар өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
|
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
|
оқулық
дәптер
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
Жаңа
білім
5
минут
10
минут
5
минут
10
минут
|
Оқушыларға шежіре
ұғымын ашатын мәтін
таратылады
Талқылауға арналған
сұрақтар:
-генеологиялық
хабарламалар ру-тайпалық құрылымының ерекшеліктеріне қалайша әсер
етеді?
М оқушыларға
Ш.Кудайбердиевтің «Түрік, қырғыз, қазақ һәм хандар шежіресі»,
М.Ж.Копеевтің «Қазақ шежіресі» еңбектері туралы қысқаша ақпарат
беріңіз. Қазақ шежіресін, ру-тайпалық ұйымдасуын зерттегеніне назар
аудартыңыз.
ЖОқушылар деректіді пайдалана
отырып (Қосымша2), талдау жасауды сұраңыз. Оқушылар «INSERT»
тәсілімен деректе берілген ақпаратты талдайды. Тәсілді үш кезеңмен
қолдануға болады:
Оқылым барысында
оқушылар мәтінді түртіп
отырады
(" V " – бұрыннан
білемін; " + " - жаңа; " - " – ойымды өзгертті; " ? " - түсінбедім,
сұрағым бар);
•кейін кестені
толтырады, кестедегі баған белгі санына сәйкес
болады;
•Кестеге енгізген
жазбаларды талқылайды.
•Сөйтіп, мәтінді
мұқият оқу қамтамасыз етіледі, ақпаратты жинақтау
байқалады.
Боқушылардың жауаптары
тыңдаоып, талқыланады. Талқылауға арналған
сұрақтар:
ЖОқушыларға ханның қызметі менм
міндеттері бойынша кесте толтыруға тапсырма
берілді
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
-кестені толтыра
алады.
- дерек көзді бағалай
алады.
-ханның қызметін
анықтайды;
- ханның міндетін
анықтайды;
|
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
Дескриптор:
-кестені толтыра
алады.
- дерек көзді бағалай
алады.
Дескриптор:
-ханның қызметін
анықтайды;
- ханның міндетін
анықтайды;
|
https://www.youtube.com/watch?v=DlV52I1VZBU
оқулық
Қазақстанның қазіргі
заман тарихы:
|
Қорытынды
5
минут
|
Кері байланыс: ҚҚҚ
кестесі арқылы сабақты
қорытындылау;
ҚҚҚ
кестесі
1.Қызық болған 3
нәрсе
2.Қиын болған 3
нәрсе
3.Құнды болған 3
нәрсе
Үй тапсырмасы:
«Өркениет» тақырыбында эссе
жазу
|
Оқушылар тақырып бойынша кері
байланыс береді.
|
Мұғалім мен оқушы
арасында үнемі кері байланыс
жүреді.
1-10 баллдық шкала бойынша
бағалайды.
|
|