Материалдар / ҚМЖ "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 7 сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға көмек болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Ақпан 2018
3383
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3А

Мектеп: №15 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: С.Б.Асанбекова

Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану

Сабақтың мақсаты

қысқаша көбейту формулаларын қолданып, санды өрнектердің мәндерін табуда тиімді тәсілді қолдана алу

Бағалау критерийі

есептеу барысында қысқаша көбейту формулаларын тиімді қолдана алады

Тілдік мақсаттар


Білім алушы:

-қысқаша көбейту формулаларын ауызша тұжырымдай біледі;

-ауызша тұжырымдалған қысқаша көбейту формулаларын жаза біледі;

Лексика және терминология:

-қысқаша көбейту формулалары;

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы;

-екі өрнектің қосындысының квадраты;

-екі өрнектің айырмасының квадраты;

-екі еселенген көбейтінді;

-екі өрнектің қосындысының кубы;

-екі өрнектің айырмасының кубы;

-екі өрнектің кубтарының айырмасы.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен сөз тіркестер:

-екі өрнектің квадраттарының айырмасы … тең;

-екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты … тең;

-екі өрнектің қосындысының (айырмасының) кубы … тең;

-берілген өрнекті … түрінде жазуға болады.

Құндылықтарға баулу



Құрмет, қарым-қатынас жасау, оймен ашық бөлісу.

Құндылықтарды дарыту жұптық, топтық жұмыс арқылы жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

логика

Алдыңғы білім


Бірмүшелер және көпмүшелермен амалдар орындай алады


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы


Оқушылардың назарын шоғырландыру үшін «Қазына іздеу жолында» әдісін қолдана отырып, ширату жаттығуын жүргіземін және топқа бөлемін. Қысқаша көбейту формулалары бойынша топқа бөлінеді. Осы топқа бөлінгендері бойынша алдыңғы білімдерін айтады. Оқушылар осы әдіс арқылы алдыңғы білімдерін еске түсіре отырып, бүгінгі оқу мақсатына қажетті білімді меңгереді.

Сабақтың мақсатын анықтау үшін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қоямын. Олар:

1. Екі мүшенің қосындысының квадраты ...

2. Екі мүшенің айырмасының квадраты ...

3. Екі мүшенің қосындысының кубы ...

4. Екі мүшенің айырмасының кубы ...

Күтілетін нәтиже:

-қысқаша көбейту формулаларын рационал есептеуде қолдана алады;

-алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолданады.

Стикерлер

Сабақтың ортасы

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы оқулықтағы есептерді оқушы алдымен жекелей жұмыс жасайды, содан соң жанындағы оқушымен жұптасып, есеп шығару тәсілдерін бөліседі.

35.1 , №35.2


Кері байланыс:

«Негізі сен есепті дұрыс шығардың, алайда ол жеткіліксіз. Келесі жолы есептің шығарылу жолына мұқият қара және барлық мәліметтерді қолданғаныңа көз жеткіз»


Оқушылардың қажеттіліктерін анықтау мақсатында жекелей жұмыс беремін.

Тапсырма (тиімді тәсілмен есепте)

1)


2)


3)

Дескриптор:

-қажет формуланы қолданады;

-түрлендіруді орындайды;

-өрнектің мәнін табады.



Ә.Шыныбеков

Алгебра 7

Сабақтың соңы


Рефлексия «Миыңның суретін сал» әдісі арқылы білім алушылардың бүгінгі сабақ кезінде нені меңгергенін анықтаймын.



Әдістемелік әзірлеме

Саралау Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Оқушылардың қажеттіліктеріне қарай жекелей жұмыс беремін.

Бірлесе жұмыс істеу үшін «жұптық жұмыс» түрін тапсырамын

Саралау тәсілінің қорытынды түрін қолданамын.

Сыни кері байланыс ұсыну

Ойлан-жұптас-бөліс

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары

Есеп шығару барысында қаламсап, қарындаш және т.б. үшкір заттардың оқушылардың бір-біріне зиян келтірмеуін қадағалаймын

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?



Жалпы бағалау



Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:




2:



Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:



2:


Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!