СабақҚысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуі. Паскаль заңы | Мектеп Қ.Байсеитов атындағы МДШО бар орта мектебі
|
Күні | Мұғалім есімі Рымбекова Айжан Мухтаровна
|
Сынып 7 | Қатысқандар саны | қатыспағандар саны
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты
| Белгілі бір бетке түсетін қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін үйрету
|
Оқу нәтижелері | Барлық оқушылар
Белгілі бір бетке түсетін қысымның қатты денелер, сұйықтар және газдар арқылы берілуін үйренеді
|
| Оқушылардың басым бөлігіӨмірде қысымның қатты денелерде, сұйықтарда және газдарда қалай берілетінін біліп, Паскаль шарына басқа да мысалдар келтіре алады.
|
| Кейбір оқушылар
Қысым тақырыбының формуласын қолданып есептер шығарады |
Тілдік мақсат | Оқушылар:.... (істей) алады. |
| Негізгі сөздер мен тіркестер: Паскаль шары |
|
|
| Сыныптағы диалог (жазылым) үшін пайдалы тілдік бірліктер |
| Талқылауға арналған тармақтар: |
|
|
| Сіз неліктен ...... екенін айта аласыз ба? |
|
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|
|
Алдыңғы оқу2мин
8 мин | Ынтымақтастық атмосерасын қалыптастыру мақсатында «қызыл, жасыл, сары» қолдарды көрсетемін. Қызыл қолды көтергенде қол алысып амандасады, Жасыл түсті қолды көтергенде иіліп амандасады, сары түсті қолды көтергенде құшақтасып амандасады.
«Сұрағымды қағып ал» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау (допты лақтырып, қағып алған оқушы тақтада шыққан сұраққа жауап беріп, допты қайта мұғалімге лақтырады, мен аты жазылған қағаздарға смайлик қою арқылы бағалаймын.)1.Суретті баяндап бер 2. Қолмен іс тікке кезде неге бармаққа оймақ киеді?3. Қысым деп нені айтамыз?4. Қысымның қандай бірліктерін білеміз?5. Қысымның формуласы қандай?6. Жүк машиналарының артқы доңғалақтары қос-қостан болатыны неліктен.7. Суретті баяндап бер. 8. Суретті баяндап бер.
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
| Жоспарланған жаттығулар |
|
Басталуы2мин
10мин
1мин | Топқа бөлу. Топқа бөлу үшін қағаз қиындыларын тастаймын. Қағаз қиындыларында қатты денеге, сұйыққа және газға тән қасиеттер жазылған соларды оқи отырып оқушылар топқа бөлінеді.
Жаңа тақырыпЖаңа тақырыпты талқылау үшін «Ойлан. Жұптас. Бөліс» арқылы түсінеді, талдайды. Тақырып бойынша топтар яғни «Қатты дене», «Сұйық», «Газ» топтары берілген тақырыпты өздері ойланады, топпен жұптаса отырып талқылайды және басқа топтарға бөліседі. Өздерінің тобын қорғап шығады. «Паскаль шары» приборды көрсетемін.Француз ғалымы Блез Паскаль сұйықтар мен газдардың қысымды барлық жаққа бірдей жететінін дәлелдеді. Сұйықтар мен газдарға түсіретін қысым барлық бағыт бойынша өзгеріссіз беріледі. Бұл қағида Паскаль заңы деп аталады. Үйге Блез Паскаль туралы қызықты ақпараттар жинап келу. | |
Ортасы2 мин
8 мин
| Қысымның формуласын қайта еске түсіру мақсатында «Адасқан әріптер» әдісін қолданамын.
Осы формуланы пайдаланып есеп шығару
| |
Аяқталуы10
2мин
| «Ия» «Жоқ» жауаптары
Ашық тест 1....................................................... сұйықтар мен газдардың қысымы барлық жаққа бірдей жететінін дәлелдеді.2. Қатты денелердің, сұйықтардың және газдардың барлық қасиеттері олардың ......................байланысты.
Жабық тест 1. Газдың қатты денелер мен сұйықтардан айырмашылығы А) Олар берілген көлемді түгел алады. В) Аққыштық.С)Тұрақты көлемі болмайды. Д) Пішіні болмайды. Е) Көлемін өзгертпейді. Ғ) Созылуға сығылуға қарсылық жасайды. 2. Су қандай күйде бола алады? А) қатты В) ерігішС) сұйықД) майысқышЕ) газҒ) жауаптары жоқ
Сәйкестендір Электрондық оқулықтан 12 тапсырманы орындау Құрылған критерийлер бойынша бірін бірі бағалау
Оқушылардың жинаған смайликтері бойынша бағалау
Үйге Блез Паскаль туралы эссе жазу. | |
Қосымша ақпарат
|
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелеріАКТ құзыреттілігі
|
| |
|
РефлексияСабақтың оқу мақсаты шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз. Сл ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
1.
2. |