Материалдар / ҚМЖ "Сен нешедесің? Сурет саламын"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Сен нешедесің? Сурет саламын"

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
566
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады















Тақырыбы: Сен нешедесің?


Мектебі:




Сурет саламын.
















Күні, айы:



Мұғалімнің аты-жөні:




2-

сынып



Сабаққа қатысқан



Сабаққа қатыспаған






оқушылар саны:



оқушылар саны:









Оқу бағдарламасына сәйкес


2.1.1.1 ауызша тіл жəне тыңдау-көру материалын тыңдау жəне


оқу мақсаты



қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау






2.3.2.1 таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің






мағынасын түсіну








2.5.1.1 мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/ісқимылын






білдіретін сөздерді ауызша жəне жазбаша тілде қолдану






2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем






құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану








Сабақ мақсаты



Барлық оқушылар: Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыпқа






қатысты жаңа атауларды меңгереді.















Оқушылардың басым бөлігі: Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек






сөздерді табады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді.













Кейбір оқушылар: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған мəтін бойынша






сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдай алады.


Жетістік критерийлері


Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу






мақсатына жетеді








Материалды тыңдайды, қарапайым сөйлемдерді түсінеді;






Таныс сөздерден құрастырылған сөйлемдердің мағынасын аша алады;






Алған ақпараты бойынша сұраулы сөйлем құрастырады. Сөздер мен сөз






тіркестерін қолдана алады.










Дискриптор



Мəтінді тыңдайды жəне мəнерлеп оқи алады;






Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді;






Сөйлемдерді толықтырып жазады;








Сөздерді қатесіз жазады;








Диалог құрастырады.










Сабақта қолданылатын


Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер,


материалдар:



желімқағаздар.

















Оқыту әдістері:



Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ңарыңцашты алу»






тренингі,








«Жалғасын тап» цицактикалық ойыны, «Ішкі жəне сыртқы шеңбер»






техникасы, топтық








жұмыс, сергіту жаттығуы.










Дереккөздері:



Әцістемелік құрал, дидактикалық материалцар, сөздік.














Сабақтың барысы













Тапсырма



Мұғалімнің іс-әрекеті


Оқушының іс-әрекеті







Оқушыларға

Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін


Оқушылар шаттық шеңберін


психологиялық

оқушылармен бірге шаттық шеңберін құрады. Оларға

құрады. Мұғалімнің қойған


ахуал туғызу

мынадай сұрақ қояды:— Сендер отбасы мүшелеріне


сұрағына жауап береді. Бір-біріне




қатысты қандай əдемі


əдемі сөздер айтады.Біз тату-




сөздерді қолданасыңдар? Ал,енді сол сөздерді бір-


тəттіміз. Біз бақыттымыз! Әр




бірімізге айтайық.


күніміз қуанышқа толы.












Өткен сабақты

Өткен тақырыптарды қайталатады. Кемшіліктерді

Тапсырманы айтады, тақырып


тексеру

анықтайды, түзетеді, бағалайды.

бойынша сұрақтарға жауап





береді.


І.

Оқушыларды жаңа сабаққа кіргізу мақсатында ой

Мұғалімнің сұрағына жауап


Қызығушылықты

шақыру сұрақтарын қояды:- Балалар, қалай

береді.


ояту

ойлайсыңдар қазақ тілінде «Бұл кім» де-

Оқулықтағы суретке сұрақтар



ген сұрақ қашан қойылады? Қане, осы сұрақты

қояды.



оқулықта берілген суреттерге қойып көрейік.








ІІ. Мағынаны тану

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті

Тыңдалым. Оңылым. Жаңа



тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен

сөздерді



таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды,

тыңдайды, қайталайды.



оқушыларға қайталатады.









Ә) «Дұрыс айт!» айдарында берілген сөздерді дұрыс

Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға



айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.

жаттығады, қайталайды.








2. Мəтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқылым.

Тыңдалым. Оқылым. Мəтіңці



Оқулықтағы мəтінді оқытады, қайталатады.

оқытады, сұраққа жауап береді.








3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс. А) Оқылым.

Оқылым. Мəтіңді оқиды,



Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

түсінгенін айтады.








Ә) Жазылым. Оқулықтағы 3 -тапсырма

Жазылым. Сөйлемдерді



ны орындатады.

толықтырып жазады.



4. Мəнерлеп оқу. «Кел, жаттығайық!» айдарымен

Тыңдалым. Айтылым.Тыңдатады,



берілген өлеңді мəнерлеп оқиды. Оқушыларға өлеңді

мəнерлеп оқуға



жаттатады, мəнерлеп оқуға машықтаңдырады.

машықтанады, жаттайды.








5. Сергіту сəті. Оқушыларға күңделікті сергіту

Сергіту жаттығуын жасайды.



жаттығуын жасатады.








ІІІ. Ой толғаныс

Оқулықтағы тапсырманы орындатады.

Оқылым. Берілген тапсырманы



орындап, диалог құрайды.











IV. Бекіту

А) Жаңа таңырыпты бекіту үшін мұғалім «Кім

Ойынның шарты бойынша



тапқыр?»ойынын (2-тапсырма) ойнатады.

қойылғаң сұраққа сəйкес келетің



Ә) «Есте саңта!» айдарымен берілген сөйлемдерді

суретті тез табады.






оқиды, талдатады.

Сөйлемдерді оқиды, талдайды.







V. Бағалау

Қалыптастырушы бағалау.. Мұғалім оқушылардың

«Ішкі жəңе сыртңы шеңбер» тех-



өзара бағалауы бойынша ңорытынцы бағаны өзі

никасы бойынша өзара бір-бірін



қояды.

бағалайды.


VI. Үйге тапсырма

Өз отбасының бір мүшесінің суретін салып, ол




туралы баяндап беру.



VII. Рефлексия



Оқушылар сабақтан алған



Мұғалім түрлі смайликтер таратып береді.

əсерлерін смайликтерді көрсету





арқылы көңіл-күйлерін білдіреді.




Қосымша ақпарат







Қортындылау


Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға




қолданыңыз.





Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңіз.


1. Сабақ барысында өзгертулер




енгіздіңіз бе? Неге?





2. Жүргізілген жұмыс түрлері




қаншалықты тиімді болды?



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!