Материалдар / ҚМЖ "Сен нешедесің? Сурет саламын"

ҚМЖ "Сен нешедесің? Сурет саламын"

Материал туралы қысқаша түсінік
қысқа мерзімді жоспар мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2018
557
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





























Тақырыбы: Сен нешедесің?

Мектебі:





Сурет саламын.





























Күні, айы:



Мұғалімнің аты-жөні:





2-сынып



Сабаққа қатысқан



Сабаққа қатыспаған









оқушылар саны:



оқушылар саны:















Оқу бағдарламасына сәйкес

2.1.1.1 ауызша тіл жəне тыңдау-көру материалын тыңдау жəне

оқу мақсаты



қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау









2.3.2.1 таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің









мағынасын түсіну













2.5.1.1 мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/ісқимылын









білдіретін сөздерді ауызша жəне жазбаша тілде қолдану









2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем









құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану













Сабақ мақсаты



Барлық оқушылар: Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыпқа









қатысты жаңа атауларды меңгереді.



























Оқушылардың басым бөлігі: Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек









сөздерді табады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді.























Кейбір оқушылар: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған мəтін бойынша









сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдай алады.

Жетістік критерийлері

Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу









мақсатына жетеді













Материалды тыңдайды, қарапайым сөйлемдерді түсінеді;









Таныс сөздерден құрастырылған сөйлемдердің мағынасын аша алады;









Алған ақпараты бойынша сұраулы сөйлем құрастырады. Сөздер мен сөз









тіркестерін қолдана алады.

















Дискриптор



Мəтінді тыңдайды жəне мəнерлеп оқи алады;









Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді;









Сөйлемдерді толықтырып жазады;













Сөздерді қатесіз жазады;













Диалог құрастырады.

















Сабақта қолданылатын

Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер,

материалдар:



желімқағаздар.

































Оқыту әдістері:



Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ңарыңцашты алу»









тренингі,













«Жалғасын тап» цицактикалық ойыны, «Ішкі жəне сыртқы шеңбер»









техникасы, топтық













жұмыс, сергіту жаттығуы.

















Дереккөздері:



Әцістемелік құрал, дидактикалық материалцар, сөздік.

























Сабақтың барысы























Тапсырма



Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті











ОқушыларғаМұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін

Оқушылар шаттық шеңберін

психологиялықоқушылармен бірге шаттық шеңберін құрады. Оларғақұрады. Мұғалімнің қойған

ахуал туғызумынадай сұрақ қояды:— Сендер отбасы мүшелеріне

сұрағына жауап береді. Бір-біріне





қатысты қандай əдемі

əдемі сөздер айтады.Біз тату-





сөздерді қолданасыңдар? Ал,енді сол сөздерді бір-

тəттіміз. Біз бақыттымыз! Әр





бірімізге айтайық.

күніміз қуанышқа толы.





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ