|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тақырыбы: Сен нешедесің? |
| Мектебі: |
|
|
|
Сурет саламын. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Күні, айы: |
|
| Мұғалімнің аты-жөні: |
|
|
|
2- | сынып |
|
| Сабаққа қатысқан |
|
| Сабаққа қатыспаған |
|
|
|
|
| оқушылар саны: |
|
| оқушылар саны: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес |
| 2.1.1.1 ауызша тіл жəне тыңдау-көру материалын тыңдау жəне |
|
оқу мақсаты |
|
| қарапайым сөйлемдерді түсініп қайталау |
|
|
|
|
| 2.3.2.1 таныс сөздерден құрастырылған қарапайым сөйлемдердің |
|
|
|
|
| мағынасын түсіну |
|
|
|
|
|
|
| 2.5.1.1 мұғалімнің көмегімен заттың атын/сынын/санын/ісқимылын |
|
|
|
|
| білдіретін сөздерді ауызша жəне жазбаша тілде қолдану |
|
|
|
|
| 2.2.1.1 сөйлеу барысында алған ақпарат бойынша сұраулы сөйлем |
|
|
|
|
| құрастыру үшін сөздер мен сөз тіркестерін қолдану |
|
|
|
|
|
|
|
Сабақ мақсаты |
|
| Барлық оқушылар: Тыңдалған мəтіннің мазмұнын түсінеді, тақырыпқа |
|
|
|
|
| қатысты жаңа атауларды меңгереді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Оқушылардың басым бөлігі: Мəтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек |
|
|
|
|
| сөздерді табады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Кейбір оқушылар: Мұғалімнің көмегімен тыңдаған мəтін бойынша |
|
|
|
|
| сұрақтарға жауап береді, сəйкес суреттер таңдай алады. |
|
Жетістік критерийлері |
| Егер төмендегі жетістік критерийлерін орындаса, оқушы оқу |
|
|
|
|
| мақсатына жетеді |
|
|
|
|
|
|
| Материалды тыңдайды, қарапайым сөйлемдерді түсінеді; |
|
|
|
|
| Таныс сөздерден құрастырылған сөйлемдердің мағынасын аша алады; |
|
|
|
|
| Алған ақпараты бойынша сұраулы сөйлем құрастырады. Сөздер мен сөз |
|
|
|
|
| тіркестерін қолдана алады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дискриптор |
|
| Мəтінді тыңдайды жəне мəнерлеп оқи алады; |
|
|
|
|
| Суреттерге қарап сұрақтарға жауап береді; |
|
|
|
|
| Сөйлемдерді толықтырып жазады; |
|
|
|
|
|
|
| Сөздерді қатесіз жазады; |
|
|
|
|
|
|
| Диалог құрастырады. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақта қолданылатын |
| Интерактивті тақта, слайдтар, түрлі-түсті суреттер, кестелер, |
|
материалдар: |
|
| желімқағаздар. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқыту әдістері: |
|
| Түсіндіру, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ңарыңцашты алу» |
|
|
|
|
| тренингі, |
|
|
|
|
|
|
| «Жалғасын тап» цицактикалық ойыны, «Ішкі жəне сыртқы шеңбер» |
|
|
|
|
| техникасы, топтық |
|
|
|
|
|
|
| жұмыс, сергіту жаттығуы. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дереккөздері: |
|
| Әцістемелік құрал, дидактикалық материалцар, сөздік. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Сабақтың барысы |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Тапсырма |
|
| Мұғалімнің іс-әрекеті |
| Оқушының іс-әрекеті |
|
|
|
|
|
|
Оқушыларға | Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін |
| Оқушылар шаттық шеңберін |
|
психологиялық | оқушылармен бірге шаттық шеңберін құрады. Оларға | құрады. Мұғалімнің қойған |
|
ахуал туғызу | мынадай сұрақ қояды:— Сендер отбасы мүшелеріне |
| сұрағына жауап береді. Бір-біріне |
|
|
| қатысты қандай əдемі |
| əдемі сөздер айтады.Біз тату- |
|
|
| сөздерді қолданасыңдар? Ал,енді сол сөздерді бір- |
| тəттіміз. Біз бақыттымыз! Әр |
|
|
| бірімізге айтайық. |
| күніміз қуанышқа толы. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|