Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ "Судың маңызы" 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:Су тіршілік көзі |
Мектеп: |
|||||
Күні:28.11.2021 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Судың маңызы |
|||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.О6 тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көрсетілген мәселеге өз көз қарасын білдіру.5.ТБ1.3 Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану. |
|||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: Қазақша судың тіршілік көзі екендігін түсінеді. |
|||||
Оқушылардың көпшілігі орындайалады Тақырыпқа қатысты жаңа сөздерді сөйлесім барысында тиімді қолдана алады, судың адам өміріндегі маңызын түсіндіреді |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбаттасады, мәтін құрайды |
||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Судың маңызы туралы мәтінінің мазмұнын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды. Судың маңызы тақырыбында өз ойлары мен пікірін айтып, тұжырымдайды. Судың маңызына қатысты қосымша ақпараттарды пайдаланып, зерттеу жүргізеді. |
|||||
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Тамшы, қоры, тіршілік көзі, маңызы,қырау |
||||||
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Су тамшысы, судың қоры,тіршілік көзі, терезедегі қырау |
||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: 1. Судың қандай түрлерін білесіңдер? 2.Адам үшін судың маңызы қандай? 3.Судың түрлерін ата? 4.Суды қалай үнемдеуге болады? |
||||||
1.Не себепті адам үшін су маңызды деп ойлайсыңдар ? |
||||||
Құндылықтарға баулу |
Су тіршілік көзі тармағы. Судың маңызы тақырыбын оқыту барысында оқушыларды суды үнемдеуге,оны бағалауға тәрбиелеу. |
|||||
Пәнаралықбайланыс |
Тарих, жаратылыстану |
|||||
Алдыңғыоқу |
Суды бағалау туралы жалпы түсінік қалыптасқан. |
|||||
Жоспар |
||||||
Сабақтағыжоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
Басы 5 мин. 2 мин
3 мин |
Ұйымдастыр кезеңі. Психологиялық ахуал қалыптастыру. «Ізгі тілек» тренингін өткізу. Оқушылар сабақ басталмас бұрын дөңгелене тұрып, ынтымақтастық орта қалыптастыру үшін бір-біріне тілектерін айтады. «Миға шабуыл» әдісімен сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырып, оқу мақсаттыры және бағалау коментарийлерімен слайд арқылы таныстырамы. 1Су тіршілік көзі дегенді қалай түсінесіңдер ? 2.Судың түрлерін ата. 3. Судың маңызын түсіндір. 4.Су тақырыбына қандай мақал-мәтелдер білесіңдер? Қалташадан 3 түрлі тасты (көк, қызыл, жасыл) таңдап алу арқылы оқушылар топқа бөлінеді. І топ - Мұз ІІ топ -Бу ІІІ топ – Сұйық |
|
||||
Ортасы 28 мин. |
Оқылым алды тапсырмасы Сөздікпен жұмыс. Тамшы, қоры, тіршілік көзі, маңызы,қырау Жаңа сөздермен жұмыс
Сөздер тұжырымдамалық картасы» арқылы жаңа сөздермен таныстырамын. Оқылым тапсырмасы Оқушылар мәтінді оқып шығып , «Ақпаратты сүзу» әдісі арқылы тірек сөздердің маңызды емес сөздерді құбырға ағызып жіберіп, тек маңызды сөздер ғана «сүзгіде» қалтырады. Оқылым мәтіні Су- тіршілік көзі. Жербетінің 70 пайызын су алып жатыр. Бірақ оның тек 3 пайызы ғана ішуге жарамды екен. Ауыз судың 2 пайызы мұздықтарда сақталғандықтан, ғаламшар тұрғындары тек бір пайыз суды ғана пайдалана алады. Сондықтан жер бетіндегі халық саны көбейген сайын тұщы суда жетіспейді. Судың адам денсаулығына пайдасы өте көп. Су – мидың жұмысын жақсарту үшін күш және электрлік энергия көзі. Ішіп жүрген суымыз денені жарақаттанудан қорғап, теріні ылғалдандырып, емдейді. Ересек адамның денесінде 40-50 литр су болады. Қанның 83 пайызы, бұлшық еттердің 75 пайызы, мидың 74 пайызы, сүйектердің 22 пайызы судан тұрады. Ал, денеде 20 пайыз су жетіспеушілігі болса, адам денсаулығына үлкен қауіп төнеді екен. Дескриптор:
Саралау тапсырмасы: Ерекше қажеттілігі бар оқушылар: Тақырып аясында өзінің сыныптастарымен сұхбаттасады, берілген тірек сөздермен мәтін құрайды. Кері байланыс. «Сұрақтар ілмегі» әдісі арқылы әннің мазмұнын түсініп, негізгі ойды анықтауға қол жеткізу үшін оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып, жауап береді. ҚБ «Бір сөйлеммен түйіндеу» әдісі арқылы оқушылар тақырып бойынша білімдерін түйіндейтін бір сөйлем жазып оқиды. Сөйлемдерді оқушылар бағалай алады немесе көшіріп жазады Оқылымнан кейінгі тапсырма Тірек сөздердің көмегімен мәтінге ат қойыңыз. Мұғалім кейбір оқушылардан жауап алады. Тақтадан жауап беруге қатысты сөз оралымын көрсетіледі. Мен мәтінге ....... деп атқойдым, себебі мәтінде............................ туралы айтылады.
Берілген суреттерге мәтінге байланысты сөйдемдер айтқызады. Дескриптор:
Кері байланыс. «Ашық микрофон» әдісін пайдалану арқылы өз ойлары, пікірлерін айтады. ҚБ. Плюс, минус, қызықты» әдісі арқылы оқушының жұмысын жазбаша бағалайды. «Плюс» - жұмыстың ұнаған кезеңін айтады. «Минус» - оқушының пікірінше, бұл ақпарат ол үшін керексіз, пайдасыз. «Қызықты» - оқушылар қызығушылық тудырған деректер мен әдістерді, ол туралы басқа дерек көздерінен көбірек білгісі келгендіктері туралы айтады. |
Мәтін оқулық |
||||
Сабақтың соңы 7 мин 5 мин 2 мин |
Балалар, бүгін «Судың пайдасы» туралы сөйлестік. Сусыз жәндік те, жануарда, ағаштар мен құстарда тіршілік ете алмайды. Біздер, адамдар күнделікті тұрмыста жиі қолданамыз.Суды үнемдеуіміз керек! Рефлексия «Ойды аяқта» әдісі Мен үйрендім... Бүгін мен білдім.... Қиындық тудырды... Қолымнан келеді... Үйге тапсырма: Су тіршілік көзі тақырыбына байланысты 5 мақал-мәтел жаттау |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |