Материалдар / ҚМЖ "Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасаймыз." 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасаймыз." 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пəнінен 1 сынып оқушыларына арналған қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5656
23 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс Қазақстан облысы

Казталов ауданының білім беру бөлімі

Қайыңды орта жалпы білім беретін мектебі














Тақырыбы:


«Табиғи материалдарды жинаймыз.

Аппликация жасау»












Каким Алпамыс Кенжебекулы

Көркем еңбек, технология пәнінің II санатты мұғалімі

Қосымша білім беру педагогы







Сабақ тақырыбы:

Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасау.

Мектеп: Қайыңды орта жалпы білім беретін мектебі

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Каким Алпамыс Кенжебекулы

Сынып: 1 - сынып

Қатысқан оқушылардың саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Оқыту мақсаты

1.2.1.1

Өз идеялары мен сезімдерін қарапайым тәсілдермен көрсету үшін, қоршаған ортадағы белгілі бір визуалды элементтерді қолдану

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

  • Табиғи материалдарды жинақтап үйренеді

  • Аппликация жасау үшін қолдағы материалдармен құралдарды пайдаланады

Оқушылардың көпшілігі:

  • Аппликация жасау үшін қолдағы материалдарды тиімді пайдаланады;

  • Қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтай отырып, жұмысты ұқыпты жасайды

Кейбір оқушылар:

  • Бөлшектерін қосу және мен дизайны жағынан айрықшаланатын аппликация жасай алады;

Жетістік критерийлері

  • Жеке дара аппликация жасап үйренсе;

  • Аппликация жасау үшін қолда бар материалдарды тиімді түрде қолданса;

Тілдік мақсаттар

Аппликация – аппликация - application

Алдыңғы білім

Жұмыс дәптерлеріңдгі тапсырмаларды орындау.

Жоспар

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-шаралар

Ресурстар

Сабақтың басы:

2 мин




Ертеңгілік шеңбері

Таңғы шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен «Сәлем!» деп амандасады.


Балалардың көңіл-күйлерін сұрау.

Өткен сабақ та қандай тақырып өткенімізді еске түсіру.

Оқушылар өткен сабақтың тақырыбын айтады.

  • Сызықтардың қандай түрлері болады?

  • Дөңгелектенген сызықтардан тұратын сандарды ата?

Оқушыларды жапырақ түрлерін таратып беріп сол бойынша топқа бөлінеді.



Шаттық шебері














2 мин

Ой қозғау. Жұмбақ

Көк лағым көгенде жатып семіреді. – Қарбыз


Ағайынды бәрі:

Шықса – көк, Түссе – сары. - Жапырақ


Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Табиғи материалдарды жинаймыз. Аппликация жасау» деп аталады.

Мақсаты:

  • Табиғи материалды жинап үйрену;

  • Аппликация жасау үшін қолдағы материалдар мен құралдарды тиімді пайдалана алу.

Picture 1

1 мин






Мұғалімнің оқушыларды сабаққа қызықтыруы.

Балалар бүгінгі сабақта жақсы жұмыс жасағандар, мына критерилер бойынша бағаланасыңдар:

  1. Сұрақтарға жақсы жауап берген

  2. Жұмысты уақытында аяқтаған

  3. Өз жұмысын түсіндіре алған

  4. Бағалауға белсене қатысқан

Осы критерилерге сай жұмыс жасағандарыңа смайликтер беремін және сабақ соғында марапатқа ие боласыңдар.


8 мин




























Негізгі бөлім

Бүгінгі сабағымыз табиғи материалдарды жинақтау және аппликация жасау. Табиғи материалдарға қарбыз, қауын, асқабақ тұқымы, емен ағашы, шөп т.б жатады.

Әсем бұйымдар жасау үшін табиғи материалдардың қасиеттері және олармен жұмыс істеу тәсілдері жөнінде белгілі бір білім керек болады.

Табиғи материалдардың түрлерін көрсетіп тұрып, олардың қасиеттеріне және қандай бұйымдар ойыншықтар жасауға болатындығына тоқталамын.





Табиғи материал түрі

Түр – түсі, қасиеті

Не жасауға болады?

Әр түрлі ағаш бұтақтары

Иілгіш

Қол, аяқ, мойын, жіңішке таяқша

Қоға үлпілдегі

Жұмсақ, кесуге қолайлы

Қонжық, қоян

Жер жаңғағы

Тесуге, кесуге қолайлы, оңай

Әртүрлі ойыншықтар, жәндіктер

Грек жаңғағы

Тең екі бөлікке бөлінеді

Аққу, тасбақа, қоңыз, балапан

Жапырақтар

Өте әсем, әр түрлі

Көбелектер, құстар, балықтар









Ал енді осы табиғи материалдарды, түсті қағазды, матаны т.б қиып алып жапсыру аппликация деп аталады. Аппликация атауы латынның «жабыстыру», «қиыстыру» деген сөзінен шыққан. Аппликацияны қолданылатын материалдарына қарай үш топқа бөліп қарастыруға болады. Біріншісі – түрлі – түсті қағаздармен орындалатыг аппликация. Екіншісі – әр түрлі мата, киіз, тері т.б қолданылуымен орындалатын аппликация. Үшіншісі – табиғи материалдарды қолдану арқылы орындалған аппликация.



Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Picture 7

Picture 8


Picture 9



Picture 3



Picture 5 Picture 2

2 мин









Жұмысқа дайындық:

Балалар, қазір қолымыздағы бар табиғи материал – жапырқтың көмегімен «Менің мектебім» аппликациясын жасаймыз.

Жұмысты бастамас бұрын қауіпсіздік техника ережесіне назар аударуымыз керек.

Оқушылардан сұрау:

Қандай қауіпсіздік ережелерін білесіңдер?

Қауіпсіздік ережелерді еске түсірейік:
1.Қайшыны лақтырма, сермеме. Қайшының ашасын ашық тастама.
2. Қайшыны партаның оң жақ жоғарғы шетіне қой.
3. Қайшыны ұсынғанда өзің жүзінен ұстап алушыға сабын бер.
4. Желіммен жұмыс кезінде партаның бетіне төсеніш төсе.
5. Желімді аузыңа, көзіңе тигізбе.
6. Желіммен жұмыс соңында қолыңды жу.



15 мин.



















Практикалық жұмыс

Дифференциациялау – егер сыныпта практикалық дағдылары төменірек дамыған оқушылар болса, онда оларға қарапайым оңай жұмыстар тапсырылады. Ал тәжірибелік дағдылары жоғары дамыған оқушыларға күрделілеу жұмыстары тапсырылады.

Оқушылар жұмыстарын аяқтағаннан кейін оларға сұрақтар қойылады.

  1. Сенің туыңдың қалай аталады?

  2. Аппликацияңды жасау үшін қандай материалдарды пайдаландың?

  3. Саған аппликация жасау қиын болды ма?

3 мин

Қорытынды бағалау:

Оқушылардың критерийлер бойынша жинаған смайликтерін есептеу. Ең көп смайлик жинаған оқушыға «Сынып жұлдызы» атағын беру.



Сабақтың соңы



2 мин.



Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.


Бас бармақтар































































Қосымша ақпарат

Бөліп оқыту–Көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз?

Бағалау–Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс қауіпсіздік ережелері

АКТ

Құндылықтар

Дифференциациялау – егер сыныпта практикалық дағдылары төменірек дамыған оқушылар болса, онда оларға оңай тапсырма тапсырамын.

  • Оқушыларды бақылау, тәжірибелік бөлімде орындалған тапсырмалары, критерилер бойынша, смайликтер





Рефлексия

Сабақ мақсаттары / оқыту мақсаттары шынайы болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Менің бөліп оқытқаным сөз мәнінде жүзеге астыма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бос орынды өз сабағыңызға рефлексия жүргізу үшін пайдаланыңыз. Сабағыңызға қатысты деген сол жақта келтірілген сұрақтарға жауап беріңіз.



Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі дүниені атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсыөтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты)

1.

2.

Осы сабақтың барысында мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы қандай ақпаратты білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!