Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. 1.Оқушылардың назарын сабаққа
бейімдеу
2. Кезекшінің есеп беруі
3. Үй жұмысы
Қызығушылықты
ояту
1.
Тальго вагондары туралы не білесіңдер?
2.
Болашақта пойыздың қандай моделін ұсынар едіңдер?
3.
Пойыздың шығу тарихы жайлы қандай ақпараттар
білесіңдер?
Сабақтың тақырыбымен, оқу
мақсатымен таныстыру
|
Кезекшілер оқушылардың сабаққа қатысуы жайлы ақпарат
береді.
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді.
Өздеріне белгілі ақпараттармен бөліседі, пікір
алмасады.
|
Дескриптор
-үй тапсырмасын
тексертеді
сұрақтарға жауап береді
|
|
Сабақтың ортасы
|
Жұптық жұмыс
2-жаттығу,
55-бет. Мәтіндегі ақпаратты кесте, диаграмма, сызба, шартты
белгілермен беріп көріңдер.
Мысалы:
Жеке жұмыс
4-жаттығу,
56-бет. Графиктік мәтіндегі деректерді салыстырып, маңызды тұстары
мен үрдістерді талдап, «Көлік инфрақұрылымы қалай дамымақ?»
тақырыбына мәтін жазыңдар. Мәтінде термин сөздерді іріктеп,
түрлендіріп, талғаммен
қолданыңдар. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз
қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді
анықтаңдар.
Сыныппен жұмыс
6-жаттығу,
57-бет. Жағдаяттық тапсырманы
орындаңдар.
Өздеріңді «Жолаушылар
тасымалы» АҚ қызметкері деп елестетіңдер. Жолаушылар пойызы
30минутқа кешігуде, өз әрекеттеріңді
көрсетіңдер.
|
Оқушылар мәтіндегі ақпаратты шартты белгілермен
береді
Оқушылар графиктік мәтіндегі деректерді салыстырады.
Маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтін жазады. Мәтіндегі
термин сөздерді іріктеп, түрлендіріп,
талғаммен
қолданады. Бір-біріңнің мәтіндеріңді тексеріп, орынсыз
қолданылған сөздер мен логикалық, стильдік қателерді
анықтайды.
Оқушылар берілген жағдаяттық тапсырманы шешуге
тырсады. Өз ой-пікірлерімен бөліседі.
|
Дескриптор
- Мәтіндегі ақпаратты шартты белгілермен
береді
Дескриптор
-графиктік мәтіндегі деректерді
салыстырады;
-маңызды тұстары мен үрдістерді талдап, мәтін
жазады
- термин сөздерді
қолданады
- логикалық, стильдік қателерді
анықтайды.
Дескриптор
-жағдаяттық тапсырманы
шешеді
-
пікірлерімен бөліседі.
|
|
Сабақтың соңы
|
Рефлексия
3
«Қ»
Маған
қиын болды
Маған
қызық болды
Маған
қажет болды
Үй тапсырмасы:7-тапсырма,
57-бет
|
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді.
Үй
тапсырмасын жазып алады.
|
Оқушылардың тапсырмаларды орындау деңгейіне қарай
ФБ бағаланады.
|