Материалдар / ҚМЖ "Таңертең" 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Таңертең" 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Таңертең қандай ас ішетінін айта алады,ү дыбысын таниды,дұрыс дыбыстайды,жаза алады, ү дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
2084
30 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақ тілі пәнінен қысқа мерзімді жоспар

САБАҚ: Таңертең

Мектеп:«№20 ЖОББДОМ»

Күні:11 сәуір 2017 жыл

Мұғалімнің есімі:Жаирбаева А.К.

СЫНЫП:1 «А», 1 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу

Мақсаты (мақсаттары)

1.2.3.1.Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып,түрлі тәсілдермен жауап беру.

1.3.1.1.Таныс сөздерді тұтас оқу.

1.3.4.1.Мұғалімнің көмегімен мәтін немесе иллюстарация бойынша қарапайым сұрақтар (кім? не? қандай? қанша?) кою.

1.5.2.1.Әріп пен дыбысты ажырата білу, төл дыбыстарды дұрыс айту.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Таңертең қандай ас ішетінін айта алады,ү дыбысын таниды,дұрыс дыбыстайды,жаза алады, ү дыбысы кездесетін сөздер қатарын атай алады.

Оқушылардың басым бөлігі:

Таңғы ас туралы сұхбатқа қатыса алады, сұрақ қойып, сұраққа өз қалауы бойынша жауап бере алады.

Кейбір оқушылар:

Басқа да азық-түлік атауларын атай алады, сабақта үйренген құрлымдарды өмірлік жағдаятарда еркін қолдана алады, ү дыбысы кездесетін сөздер қатарын толықтыра алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Берілген сурет арқылы сипаттай алады,сөздерден сөз тіркесін құрай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:


Сүт- молоко

Айран-кефир

Май-масло

Шұжық-колбаса

Сүзбе-творг

Нан-хлеб

Ірімшік-творг




Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:


Талқылауға арналған тармақтар:


  1. Сен қандай азық-түліктерді білесің?

  2. Таңертең қандай ас іштің?

  3. Таңертең қандай сусын ішесің?


Жазылым бойынша ұсыныстар:


Көп нүктенің орнына суреттің атауын жазып, қазақ тіліне тән дыбыстардың астын сыз.


Алдыңғы оқуБірнеше сөйлеммен оқушылардың осы тақырып туралы білгендерін еске түсіріп ,қорытындылау.



Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар(төменде жоспарланған тақырыптармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар


Басталуы10 мин

1. Ұйымдастыру

2. Психологиялық ахуал жасау(шеңберге тұрып,бір-біріне сәттілік тілейді)1 мин






Ортасы25 мин

1-тапсырмада берілген сөйлеу үлгісіне аударады.

2-тапсырма бойынша мұғалім оқушыларға ішемін,жеймін сөздерінің мағынасын түсіндіреді.

3-тапсырма.Сөйлемдерді толықтырып оқу арқылы оқушылыр таңертең не ішіп жейтіндерін тағы бір пысықтайды,жаңа сөздерді қайталайды.

4-тапсырма.Жұптық жұмыс.

(МК,Ұ) ү дыбысымен таныстырады, ү дыбысы кездесетін сөздер қатарын суреті бойынша үйретеді.

Аудиодиск:7.2.1;7.2.2; 7.2.5;







2 жұмыс дәптері




Аяқталуы10 мин

Кері байланыс .Оқушылыр сабақта нені білгені, қалай жұмыс істегені, неқызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой пікірлерін білдіре алады.

Күлегештер


Жоспар




Қосымша ақпарат


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау-Оқушылардың үйренгенін қалай жоспарлайсыз?

Пән аралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс


Карточкалар беру ,деңгейлік тапсырмалар.


Мадақтау,шапалақ ,жұлдызшалар, смайликтер

Сурет сабағы, партада отыру ережесін айту, АКТ-ны 10 мин көлемінде қолдану

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?

1: Қызығушылықтарын ояту дағдысы

2: Бекітудегі ойындар

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (Оқытуда да, оқуда да ескеріңіз )?

1: Мадақтау

2: Әр түрлі тәсілдер

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеме оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін не білдім?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!