Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Биология пән мұғалімі


    __________

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    9-бөлім. Эволюциялық даму. Селекция негіздері. Тірі организмдердің көптүрлілігі.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    22.02.2024 ж.

    Сыныбы:

    10 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §83. Комбинативтік өзгергіштік. Мутация

    §84. Табиғи сұрыпталу. Тіршілік үшін күрес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Өзгергіштік пен табиғи сұрыпталудың эволюциямен байланысын түсіндіру.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті.

    Оқушыларды шеңберге тұрғызып, сергіту сәтінің шартын, мақсатын түсіндіремін.


    Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйін зерттеп, зейін қоя білу.






    Оқушылардың ұйымшылдығын, сабаққа қызығушылығын арттыратын сайыс сергіту сәтін жасаймыз.









    Қағаз стакан, түрлі түсті қағаз, доп.




    Өткен білімді еске түсіру.

    «Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұраймын.

    1.Эволюция дегеніміз не?

    2.Биологиялық эволюцияның анықтамасы қандай?

    3.Ароморфоз дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

    4.Дегенерация деген не? Мысал келтіріңіз.

    5.Идиоадаптация деген не? Мысал келтіріңіз.

    6.Макроэволюция дегеніміз не? Терминді ғылымға кім енгізді?

    7.Микроэволюция дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

    8.Биологиялық прогресс, регресс дегеніміз не?

    9.Эволюция мен мутацияның байланысы қандай?

    10.Эволюцияның негізгі факторы, негізгі қозғаушы күші не?


    «Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау.

    Әр бір торт тілімінде өткен сабақ бойынша сұрақтар болады. Оқушылар біреуін алып ішіндегі сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Эволюциямен мутация арасындағы байланысты сұрақтарға жауап береді.

    Эволюция мен мутация арасындағы байланысты біледі.

    Эволюцияның негізгі бағыттарын біледі.

    1





    1





    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.







    Алдын ала шығарылған көрнекілік.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.













































    Жаңа сабаққа шолу.

    Жаңа тақырып бойынша бейнеролик, суреттер, ұсынамын.

    Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.


    «Learningapps» платформасымен жаңа сабақты бекітемін.








    Дәптермен жұмыс.

    Дәптерге бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазып алады.


    Жеке тапсырма.

    Сәйкестендіру әдісі.

    Кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіру.

    .





    «Витамин» әдісімен оқушыларға қуаттандыратын сөздер таратамын.







    Топқа бөліну.

    «Кассадағы билет» әдісі арқылы топқа бөлемін.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

    1 топ. Тарсия әдісі

    2 топ. Венн диаграммасы

    3 топ. Схема-сызбанұсқа сызады.



    «Топтық жұмыс»

    Әр топқа әр түрлі тапсырма беремін.





    Оқушылар барлық материалдармен таныс болған соң, олардың қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін қосымша сұрақтар қойылады.



    Комбинативтік өзгергіштік, ұқсас қатарлар заңы. Табиғи сұрыпталу және оның түрлерін анықтамаларымен жазып алады.



    Сәйкестендіру әдісі.

    Оқушыларға кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіреді. Бір бірден тұрып жауабын оқиды.












    Оқушылар топқа бөлінген соң әр түрлі тапсырмалар таратылады. Бірінші топ тарсия қағаздарын құрастырады. Екінші топ Венн диаграммасын толтырады. Үшінші топ сызбанұсқаны суреттермен құрастырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    Жарайсың! Алға!



























    Тапсырма №1

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамамен сәйкестендіреді.

    Түраралық күресті сипаттайды.

    Түрішілік күресті сипаттайды.

    Қоршаған орта жағдайларымен күресті сипаттайды.

    1



    1



    1

















    Тапсырма №2

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Топтық жұмыс бойынша тақырыпты бекітеді.

    1 топ. Тарсия қағаздарын дұрыс құрастырады.

    2 топ. Венн диаграммасын дұрыс толтырады.

    3 топ. Сызбанұсқаны дұрыс құрастыралы.

    2



    Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов

    87-93 беттер.


    https://www.emaze.com/@ALLZRQCTT/office-tour



    https://learningapps.org/display?v=pu6tg6pzk24












    Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов

    87-93 беттер.








    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ибадулла Назгүл Ерболқызы
    27 Ақпан 2024
    230
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    ҚМЖ тіршілік үшін күрес Табиғи сұрыпталу

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    ҚМЖ тіршілік үшін күрес Табиғи сұрыпталу

    Материал туралы қысқаша түсінік
    үй тапсырмасы, жаңа сабақ тапсырмалары.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Биология пән мұғалімі


    __________

    Қысқамерзімді жоспар

    Бөлім:

    9-бөлім. Эволюциялық даму. Селекция негіздері. Тірі организмдердің көптүрлілігі.

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:

    22.02.2024 ж.

    Сыныбы:

    10 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    §83. Комбинативтік өзгергіштік. Мутация

    §84. Табиғи сұрыпталу. Тіршілік үшін күрес

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру;

    Сабақтың мақсаты:

    Өзгергіштік пен табиғи сұрыпталудың эволюциямен байланысын түсіндіру.


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/ Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.

    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.


    Сергіту сәті.

    Оқушыларды шеңберге тұрғызып, сергіту сәтінің шартын, мақсатын түсіндіремін.


    Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйін зерттеп, зейін қоя білу.






    Оқушылардың ұйымшылдығын, сабаққа қызығушылығын арттыратын сайыс сергіту сәтін жасаймыз.









    Қағаз стакан, түрлі түсті қағаз, доп.




    Өткен білімді еске түсіру.

    «Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұраймын.

    1.Эволюция дегеніміз не?

    2.Биологиялық эволюцияның анықтамасы қандай?

    3.Ароморфоз дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

    4.Дегенерация деген не? Мысал келтіріңіз.

    5.Идиоадаптация деген не? Мысал келтіріңіз.

    6.Макроэволюция дегеніміз не? Терминді ғылымға кім енгізді?

    7.Микроэволюция дегеніміз не? Мысал келтіріңіз.

    8.Биологиялық прогресс, регресс дегеніміз не?

    9.Эволюция мен мутацияның байланысы қандай?

    10.Эволюцияның негізгі факторы, негізгі қозғаушы күші не?


    «Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау.

    Әр бір торт тілімінде өткен сабақ бойынша сұрақтар болады. Оқушылар біреуін алып ішіндегі сұраққа жауап береді.

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Эволюциямен мутация арасындағы байланысты сұрақтарға жауап береді.

    Эволюция мен мутация арасындағы байланысты біледі.

    Эволюцияның негізгі бағыттарын біледі.

    1





    1





    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.







    Алдын ала шығарылған көрнекілік.


    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    30 мин.













































    Жаңа сабаққа шолу.

    Жаңа тақырып бойынша бейнеролик, суреттер, ұсынамын.

    Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.


    «Learningapps» платформасымен жаңа сабақты бекітемін.








    Дәптермен жұмыс.

    Дәптерге бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазып алады.


    Жеке тапсырма.

    Сәйкестендіру әдісі.

    Кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіру.

    .





    «Витамин» әдісімен оқушыларға қуаттандыратын сөздер таратамын.







    Топқа бөліну.

    «Кассадағы билет» әдісі арқылы топқа бөлемін.

    Оқушылар 3 топқа бөлінеді.

    1 топ. Тарсия әдісі

    2 топ. Венн диаграммасы

    3 топ. Схема-сызбанұсқа сызады.



    «Топтық жұмыс»

    Әр топқа әр түрлі тапсырма беремін.





    Оқушылар барлық материалдармен таныс болған соң, олардың қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін қосымша сұрақтар қойылады.



    Комбинативтік өзгергіштік, ұқсас қатарлар заңы. Табиғи сұрыпталу және оның түрлерін анықтамаларымен жазып алады.



    Сәйкестендіру әдісі.

    Оқушыларға кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіреді. Бір бірден тұрып жауабын оқиды.












    Оқушылар топқа бөлінген соң әр түрлі тапсырмалар таратылады. Бірінші топ тарсия қағаздарын құрастырады. Екінші топ Венн диаграммасын толтырады. Үшінші топ сызбанұсқаны суреттермен құрастырады.


    Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.

    Жарайсың! Алға!



























    Тапсырма №1

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамамен сәйкестендіреді.

    Түраралық күресті сипаттайды.

    Түрішілік күресті сипаттайды.

    Қоршаған орта жағдайларымен күресті сипаттайды.

    1



    1



    1

















    Тапсырма №2

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Балл

    Топтық жұмыс бойынша тақырыпты бекітеді.

    1 топ. Тарсия қағаздарын дұрыс құрастырады.

    2 топ. Венн диаграммасын дұрыс толтырады.

    3 топ. Сызбанұсқаны дұрыс құрастыралы.

    2



    Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов

    87-93 беттер.


    https://www.emaze.com/@ALLZRQCTT/office-tour



    https://learningapps.org/display?v=pu6tg6pzk24












    Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов

    87-93 беттер.








    Сабақтың соңы

    Ой толғаныс.

    Рефлексия

    5 мин.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 10 сынып
    27.02.2024
    230
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ибадулла Назгүл Ерболқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации