Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚМЖ тіршілік үшін күрес Табиғи сұрыпталу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Биология пән мұғалімі
__________
Қысқамерзімді жоспар
Бөлім: |
9-бөлім. Эволюциялық даму. Селекция негіздері. Тірі организмдердің көптүрлілігі. |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
22.02.2024 ж. |
Сыныбы: |
10 Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
§83. Комбинативтік өзгергіштік. Мутация §84. Табиғи сұрыпталу. Тіршілік үшін күрес |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.2.6.1 - тұқымқуалайтын өзгергіштік пен эволюция арасындағы өзара байланысты түсіндіру; |
Сабақтың мақсаты: |
Өзгергіштік пен табиғи сұрыпталудың эволюциямен байланысын түсіндіру. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Сергіту сәті. Оқушыларды шеңберге тұрғызып, сергіту сәтінің шартын, мақсатын түсіндіремін. Мақсаты: Оқушылардың көңіл күйін зерттеп, зейін қоя білу. |
Оқушылардың ұйымшылдығын, сабаққа қызығушылығын арттыратын сайыс сергіту сәтін жасаймыз.
|
|
Қағаз стакан, түрлі түсті қағаз, доп.
|
|||||||||||||
Өткен білімді еске түсіру. «Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұраймын. 1.Эволюция дегеніміз не? 2.Биологиялық эволюцияның анықтамасы қандай? 3.Ароморфоз дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. 4.Дегенерация деген не? Мысал келтіріңіз. 5.Идиоадаптация деген не? Мысал келтіріңіз. 6.Макроэволюция дегеніміз не? Терминді ғылымға кім енгізді? 7.Микроэволюция дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. 8.Биологиялық прогресс, регресс дегеніміз не? 9.Эволюция мен мутацияның байланысы қандай? 10.Эволюцияның негізгі факторы, негізгі қозғаушы күші не?
|
«Торт тілімі» әдісін пайдаланып үй тапсырмасын сұрау. Әр бір торт тілімінде өткен сабақ бойынша сұрақтар болады. Оқушылар біреуін алып ішіндегі сұраққа жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады.
|
Алдын ала шығарылған көрнекілік.
|
||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 30 мин.
|
Жаңа сабаққа шолу. Жаңа тақырып бойынша бейнеролик, суреттер, ұсынамын. Ұсынылған материалдармен танысып болған соң, жаңа тақырыпты қаншалықты деңгейде меңгергендерін сұрақ қою арқылы тексеремін.
«Learningapps» платформасымен жаңа сабақты бекітемін.
Дәптермен жұмыс.
Дәптерге бүгінгі күн мен сабақ тақырыбын жазып алады.
Жеке тапсырма. Сәйкестендіру әдісі. Кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіру. .
«Витамин» әдісімен оқушыларға қуаттандыратын сөздер таратамын.
Топқа бөліну. «Кассадағы билет» әдісі арқылы топқа бөлемін. Оқушылар 3 топқа бөлінеді. 1 топ. Тарсия әдісі 2 топ. Венн диаграммасы 3 топ. Схема-сызбанұсқа сызады.
«Топтық жұмыс» Әр топқа әр түрлі тапсырма беремін.
|
Оқушылар барлық материалдармен таныс болған соң, олардың қаншалықты меңгергендігін анықтау үшін қосымша сұрақтар қойылады.
Комбинативтік өзгергіштік, ұқсас қатарлар заңы. Табиғи сұрыпталу және оның түрлерін анықтамаларымен жазып алады.
Сәйкестендіру әдісі. Оқушыларға кітаптың 93 бетінде кесте берілген. Тіршілік үшін күрестің түрлерін анықтамалармен сәйкестендіреді. Бір бірден тұрып жауабын оқиды.
Оқушылар топқа бөлінген соң әр түрлі тапсырмалар таратылады. Бірінші топ тарсия қағаздарын құрастырады. Екінші топ Венн диаграммасын толтырады. Үшінші топ сызбанұсқаны суреттермен құрастырады.
|
Қалыптастырушы бағалау: Талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға ынталандыру стикерлері таратылады. Жарайсың! Алға!
Тапсырма №1
Тапсырма №2
|
Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов 87-93 беттер.
https://www.emaze.com/@ALLZRQCTT/office-tour
https://learningapps.org/display?v=pu6tg6pzk24
Биология 10 сынып - Алматы “Атамұра” 2019 - А.Соловьева, Н.Г.Асанов 87-93 беттер.
|
|||||||||||||
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |