Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Егембердинова Назым
Турсунбековна
|
Пән/Сынып:
|
1
сынып
|
Қай аптаның
нешінші сабағы
|
4-інші аптаның
1-ші сабағы
|
Тарау немесе
бөлім атауы:
|
1А:Сандар мен
цифрлар . Заттарды санау. Реттік санау 8 саны. 8 санының
құрамы
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
8 саны және
цифры
|
Оқу
мақсаты:
|
1.1.1.1 натурал сандарды алу
жолдарын біледі; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды;
олардың натурал сандар қатарындағы орнын
анықтайды
1.1.1.3 біртаңбалы сандардың
құрамын анықтайды
1.5.2.1 цифр мен санды
бір-бірінен ажыратады, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен
(нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б)
көрсетеді
1.5.2.2 «+», «-»,
«=»,«>», «<» таңбаларын қолданады.
|
Бағалау
критерийі:
|
8 санын алу,құрамын
табу;
Сандық сәуледегі орнын
табу;
8 цифрын
көркемжазу.
|
Саралап оқыту
тапсырмалары
|
Ұжымдық
жұмыс
Жаңа тақырыптың
түсіндірілуі
|
Бірлескен жұмыс (1,2
тапсырма)
Тапсырманы ұсыну
және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету
|
Жеке
жұмыс
Тапсырманы ұсыну,
оқушылар өз бетімен орындауы
|
Уақыты
|
Кезеңдері
|
Тапсырма
|
Тапсырманың
мақсаты
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
1 минут
|
Ұйымдастыру
|
Психологиялық
ахуал.
Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!
Оқушылардың зейінін сабаққа
аудару. Оқушыларды сабақтың оқу мақсатымен
таныстыру.
0 - дан 7 дейін тура және кері
санайды,
Қайталау. Өткен сабақтағы 7 санын қайталауға
төмендегі тапсырмалар
беріледі.
3+ =7
2+ =7
1+
=7
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын
және сыни ойлау дағдыларын арттыру мақсатында жұмбақтар
жасырамын.
(Ұ)Жұмбақ
шешу Менімен таныс
емессің, Теңіз түбі
қонысым. Аяғым сегіз, басым
бар, Айтшы қане, мені сен?
(сегізаяқ)
|
Не меңгеретінін білу
үшін
Оқу мақсатымен
танысады.
0-ден 7-ге
санайды.
Өткенді еске
түсіру.
Қызығушылығын арттыру, ойлау дағдыларын
арттыру
|
|
Презентация
№2бет
Презентация №4
бет
Презентация №
6бет
|
7-8 минут
|
Жаңа сабақ
|
Оқушылардың назарларын жаңа сабаққа
қызықтыру
1) Қандай санды
жоғалттым.
0.. 2... 4... 6...
(3-слайд)
Берілген сандардың алдындағы сандарын
ата.
6, 8, 10 (4 –
слайд)
Сандық сәуледе 8 саны қай
саннан кейін тұратынын сұрау. Оқушылар алдарына сызғыштарын қойып,
одан 8 санын табуы керек.
Оқушылардың жазу дағдыларын қалыптастыру
мақсатында дәптермен жұмыс орындалады. Енді 8 санын жазуды
үйренеміз.
Бір, екі,
үш Бойға жинап
күш. Қолға қалам
аламыз Сегіз
санын, Әдемі етіп
жазамыз.
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру.
|
|
Презентация № 7
бет
Презентация №
8бет
Презентация №9
бет
|
8
минут
|
Тәжірибе
|
Тілдік
мақсат:сегіз, сан, цифр, сан түзуі,
натурал сан, алдыңғы сан, кейінгі сан, тура,
кері. Сегіз – восемь
– eight
Тапсырмалар
орындау.
1)Мысалдар құрастыр және
оларды шеш.
2) Бос орындарды
толықтыр.
|
Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру
|
Бағалау критерийлерін
ұсыну
Мысалдар құрастырады
және оларды шешеді.
Бос орындарды толтырады.
|
Презентация №
11бет
Презентация №12
бет
|
3
минут
|
Бекіту
|
Жеке тапсырма
ұсыну Бүгінгі сабақта
қандай ұғымдармен таныстық?
Оқушылардың сабақ тақырыбын
түсінгенін тексеру үшін төмендегі сұрақтарды
қою:
Кері
байланыс
Жаңа тақырыпты қаншалықты
түсінгеніңді бағдаршам тәсілімен тексеріп, өз біліміңді бағалауды
ұмытпа.
Жасыл-Түсіндім
Сары- Кейбір нәрселерді
түсінбедім.
Қызыл- Мен ешнәрсе
түсінбедім.
|
Тақырыпты меңгергенін анықтау
|
Бағалау критерийлерін ұсыну
|
Презентация №13
бет
Презентация
№14
|