Материалдар / ҚМЖ "Заттарды санау.Реттік санау 8 саны 8 санының құрамы. "
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ҚМЖ "Заттарды санау.Реттік санау 8 саны 8 санының құрамы. "

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне математика пәнінен ҚМЖ ны қолдана алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
1528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Мұғалімнің аты-жөні:

Егембердинова Назым Турсунбековна

Пән/Сынып:

1 сынып

Қай аптаның нешінші сабағы

4-інші аптаның 1-ші сабағы

Тарау немесе бөлім атауы:

1А:Сандар мен цифрлар . Заттарды санау. Реттік санау 8 саны. 8 санының құрамы

Сабақтың тақырыбы:

8 саны және цифры

Оқу мақсаты:

1.1.1.1 натурал сандарды алу жолдарын біледі; 10 көлеміндегі сандарды тура және кері санайды; олардың натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды

1.1.1.3 біртаңбалы сандардың құрамын анықтайды

1.5.2.1 цифр мен санды бір-бірінен ажыратады, бір таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүктелер жиынтығымен, таяқшалармен және т.б) көрсетеді

1.5.2.2 «+», «-», «=»,«>», «<» таңбаларын қолданады.

Бағалау критерийі:

8 санын алу,құрамын табу;

Сандық сәуледегі орнын табу;

8 цифрын көркемжазу.

Саралап оқыту тапсырмалары

Ұжымдық жұмыс

Жаңа тақырыптың түсіндірілуі


Бірлескен жұмыс (1,2 тапсырма)

Тапсырманы ұсыну және дұрыс жауапты ұсыну арқылы үйрету

Жеке жұмыс

Тапсырманы ұсыну, оқушылар өз бетімен орындауы

Уақыты

Кезеңдері

Тапсырма

Тапсырманың мақсаты

Бағалау

Ресурстар

1 минут

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал.

Кел, балалар, күлейік,
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек,
Көңілді боп жүрейік!
Күлкі көңіл ашады,
Күліп өмір сүрейік!

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Оқушыларды сабақтың оқу мақсатымен таныстыру.

0 - дан 7 дейін тура және кері санайды,

Қайталау. Өткен сабақтағы 7 санын қайталауға төмендегі тапсырмалар беріледі.

3+ =7

2+ =7

1+ =7

Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын және сыни ойлау дағдыларын арттыру мақсатында жұмбақтар жасырамын.

(Ұ)Жұмбақ шешу
Менімен таныс емессің,
Теңіз түбі қонысым.
Аяғым сегіз, басым бар,
Айтшы қане, мені сен? (сегізаяқ)

Не меңгеретінін білу үшін

Оқу мақсатымен танысады.

0-ден 7-ге санайды.










Өткенді еске түсіру.













Қызығушылығын арттыру, ойлау дағдыларын арттыру


Презентация №2бет


Презентация №4 бет

Презентация № 6бет

7-8 минут

Жаңа сабақ

Оқушылардың назарларын жаңа сабаққа қызықтыру

1) Қандай санды жоғалттым.

0.. 2... 4... 6... (3-слайд)

Берілген сандардың алдындағы сандарын ата.

6, 8, 10 (4 – слайд)

Сандық сәуледе 8 саны қай саннан кейін тұратынын сұрау. Оқушылар алдарына сызғыштарын қойып, одан 8 санын табуы керек.

Оқушылардың жазу дағдыларын қалыптастыру мақсатында дәптермен жұмыс орындалады. Енді 8 санын жазуды үйренеміз.

Бір, екі, үш
Бойға жинап күш.
Қолға қалам аламыз
Сегіз санын,
Әдемі етіп жазамыз.


Жаңа тақырыпты меңгеру.




Презентация № 7 бет

Презентация № 8бет

Презентация №9 бет

8 минут



Тәжірибе

Тілдік мақсат:сегіз, сан, цифр, сан түзуі, натурал сан, алдыңғы сан, кейінгі сан, тура, кері. Сегіз – восемь – eight

Тапсырмалар орындау.

1)Мысалдар құрастыр және оларды шеш.

2) Бос орындарды толықтыр.


Жаңа тақырыпты тәжірибе арқылы меңгеру

Бағалау критерийлерін ұсыну

Мысалдар құрастырады және оларды шешеді.


Бос орындарды толтырады.

Презентация № 11бет

Презентация №12 бет

3 минут



Бекіту

Жеке тапсырма ұсыну Бүгінгі сабақта қандай ұғымдармен таныстық?



Оқушылардың сабақ тақырыбын түсінгенін тексеру үшін төмендегі сұрақтарды қою:

  • Сандық сәуледе 8 саны қай жерде орналасқан?

  • 8 санын әр түрлі тәсілдермен қалай алуға болады?

Кері байланыс

Жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгеніңді бағдаршам тәсілімен тексеріп, өз біліміңді бағалауды ұмытпа.

Жасыл-Түсіндім

Сары- Кейбір нәрселерді түсінбедім.

Қызыл- Мен ешнәрсе түсінбедім.

Тақырыпты меңгергенін анықтау

Бағалау критерийлерін ұсыну

Презентация №13 бет

Презентация №14





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!