Сабақтың
басы
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
Қызығушылықты ояту
кезеңі. «Кейіпкерді таны»
әдісі
Оқушылар «Тар кезең»
романындағы кейіпкерлерді
анықайды.
Оқушылар сабақтың
мақсаты айқандап, бағалау критерийлері, күтілетін нәтиже
түсіндіріледі.
|
Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
Оқушылар кейіпкерлерді
анықтап, кейіпкер іс-әрекетін шығарма мазмұнымен
байланыстырады.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсатын анықтайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
9-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны
тану
Тапсырма. Төмендегі кестені
қолданып, Сырым бидің портретін
жасайық.
Тапсырма. Кейіпкерлер бейнесін
талдау. Роман кейіпкерлері туралы кесте толтырып, ой-пікірлерімен
бөліседі.
1-топ.
Кейіпкер
|
Тарихтағы
орны
|
Іс-әрекеті
|
Адами
қасиеттері
|
Нұралы
хан
|
|
|
|
2-топ.
Кейіпкер
|
Тарихтағы
орны
|
Іс-әрекеті
|
Адами
қасиеттері
|
Барон Осип
Игельстром
|
|
|
|
3-топ.
Кейіпкер
|
Тарихтағы
орны
|
Іс-әрекеті
|
Адами
қасиеттері
|
Екатерина
ІІ
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Кейіпкерлердің
тарихтағы орнын анықтайды;
-
Кейіпкерлердің
іс-әрекетін талдайды;
-
Кейіпкерлердің адами
қасиеттерін анықтайды;
-
Өз пікірін
білдіреді.
ҚБ
Бұл
кейіпкерлердің автордың идеясын көрсетудегі рөлі
қандай?
Дескриптор:
- кейіпкердің
бейнесін ашу тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде
5 аргумент келтірді;
- ақпаратты
салыстыра отырып, өзіндік қорытынды жасай
алды;
- автордың идеясын
көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға
берді.
ҚБ
Бекіту
тапсырмасы
-
«... Әйтсе де,
Тұрманбет би бірден қайтып кете қоймай, қонақтарын көзбен ұзатып
салып, тағы едәуір кідіріп қалды. – Апырай! – деп, ол енді міне
Сырымның сыртынан әрі сүйсіне, әрі қимастық пен әлі қарап тұр. –
Адам түгілі, астындағы атының, жағы түкті жылқы айуанның,
жақсылығын ештеңеге айырбастамайтын, дәті берік мұндай жігіт соңына
ерген кісіге сенімді серік, айнымас жолдас болмағанда, кім болады!
Асылы, ел де осындай ердің соңынан ереді ғой! Тіпті, түптің түбінде
бәріміз де, бәлкім, осының қасынан табылармыз, сірә!» – деп, іштей
тілеулестік етіп тұрғанын өзі де аңдаған
жоқ».
Сырым батыр туралы қандай ой түюге
болады?
|
Кейіпкерлер бейнесін
талдау.Роман кейіпкерлері туралы кесте толтырып, ой-пікірлерімен
бөліседі.
Кейіпкерлердің
тарихтағы орнын анықтайды;
Кейіпкерлердің
іс-әрекетін талдайды;
Кейіпкерлердің адами
қасиеттерін анықтайды;
Өз пікірін
білдіреді.
Сұраққа жауап
береді. Оқушылар
кейіпкердің бейнесін ашу
тәсіліне (әрқайсысына) сәйкес мәтіннен кемінде 5 аргумент
келтіреді;
ақпаратты салыстыра
отырып, өзіндік қорытынды жасай
алады;
автордың идеясын
көрсетудегі кейіпкердің рөліне баға
береді.
Бас кейіпкердің
қасиеттеріне байланысты ой
қорытындылайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
Қалыптастырушы
бағалау
-керемет
жауап!
|
Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең»
романы
|
1. Оқушылардың
барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе,
неліктен?
2. Қолданылған
дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал
етті?
3. Сабақ
кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты
ма?
4. Сабақ
жоспарында қандай ауытқулар болды?
Неліктен?
5. Сабақты
жақсартуда не ықпал етер еді (оқыту мен оқу туралы
ойланыңыз)?
|
|