Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

    Мектеп: Мұғалім:

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы маңызды эпизод.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.
    Көптеген оқушылар: Шығарманың сюжетін біледі.

    Кейбір оқушылар:Үзіндінің фабуласын біледі


    Бағалау критерийлері

    • Үзіндіні оқып, әңгіменің ой ағысына шолу жасайды;

    • шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: күнделік, оқиғаның басталуы, байланыс, оқиғаның дамуы (шиеленіс), шарықтау шегі, шешім.

    Пәнаралық байланыс:

    тарих

    Ұлттық құндылықтар

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    .Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы
    3 минут






    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларға

    • бөлімнің атауы

    • сабақтың тақырыбы

    • оқу мақсаты таныстырылады.

    Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.



    Shape2 Shape1

    Ұлт-азаттық көтеріліс






    Халық тағдыры




    Shape3

    Сырым Датұлы






    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назарын сабаққа аударады.



    «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


    9-сынып қазақ әдебиеті.

    Сабақтың ортасы





    Мағынаны тану. Романның ІІ, ІІІ тарауларын үйге оқып келуге берілген. Енді осы тараулар бойынша талдау жүргіземіз.

    Бүгінгі сабақта біз эпикалық шығармадағы композициялық амалдарды талдап үйренеміз. Роман авторының пікірін тыңдап көру үшін бейнебаянға назар аударайық.

    «Сіз не дейсіз?» бағдарламасы Қажығали Мұханбетқалиұлы

    https://www.youtube.com/watch?v=eDqQobLmOBM

    • Жазушы ойын жадымызда түйе отырып, ары қарай композиция ұғымы туралы білімімізді кеңейте түсейік.

    Қазіргі әдебиеттануда зерттеліп жүрген композициялық амалдың бір түрі – монтаж.

    • Енді «Тар кезең» романындағы композициялық амалдарға тоқталайық. Роман 7 тараудан тұрады.

    Тапсырма. Шығарма бойынша ұсынылған суреттерге ат қойыңыздар.

    Дескриптор:

    • Шығарманың сюжетін еске түсіреді;

    • Мәтін бөліктеріне сай оқиғаны талдайды;

    • ұсынылған суреттерге ат қояды.

    ҚБ

    Тапсырма. «3 айналым» әдісі.

    Оқушылар шығарманы «3 айналым» әдісі арқылы талдайды.

    3 топтың үстеліне ІІ, ІІІ тарау бойынша шығарма үзінділері қойылады. Мұғалім уақыт белгілеп тұрады. Бірінші айналымға берілген уақыт ішінде

    1-үзіндіні әр топ өз тапсырмасына қарай топпен талдайды,

    2-айналымға берілген уақытта 2-үзіндіні талдайды. Осылайша,

    3 айналым жасап шығады. Барлық айналым біткеннен кейін әр үзіндіге байланысты дайын жауаптарын сынып алдында айтады. (Топтағы оқушылар үзінділерді бөліп айтуына болады, сол кезде топ ішіндегі оқушылардың барлығы сөйлейді. Топтағы оқушы санына қарай мұғалім үзінді санын өзгертуіне болады)

    Баяндаушылар тобы: Тарих. Оқиға. Тұлға.
    үзіндіде қандай сәт баяндалғанын айтады. Кейіпкерер бейнесін салыстырады.


    Белгілеушілер тобы: Тіл. Көркемдік. Құндылық. автор қолданған көркемдегіш құралдарды табады.


    Сарапшылар тобы: Көтерілген мәселе. Айтылған ой. Түйін.


    1-айналым. Топтар сағат тілімен айналып, шығарманың алғашқы бөлігімен жұмыс жүргізеді. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша шығарма үзіндісіне құрылымдық талдау жасайды.

    2-айналым. Топтар шығарманың екінші бөлігімен жұмыс жүргізеді. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша шығарма үзіндісіне құрылымдық талдау жасайды.

    3-айналым. Жұптық, топтық жұмыстар. Оқушылар тараулардың мазмұнымен толықтай танысқаннан «Қазына іздеу» әдісі бойынша шығарманың идеясын, автордың айтпақ ойын анықтауға тырысады, топтың қорытынды ойын айтады.

    Дескриптор:

    *шығарма бөліктерімен жұмыс жасайды;

    *шығарма мазмұны бойынша басты мәселелерді анықтайды;

    *үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.

    *Тірек сөзге байланысты ақпарат береді;

    *Дәлелді мысал келтіреді.

    ҚБ

    Оқушылар композициялық амалдар туралы түсінік қалыптастырады.





























    Оқушылар шығарманың сюжетін еске түсіреді;

    Мәтін бөліктеріне сай оқиғаны талдайды;

    ұсынылған суреттерге ат қояды.

















    Оқушылар шығарманы «3 айналым» әдісі арқылы талдайды.

    Шығарма бөліктерімен жұмыс жасайды;

    *шығарма мазмұны бойынша басты мәселелерді анықтайды;

    *үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.

    *Тірек сөзге байланысты ақпарат береді;

    *Дәлелді мысал келтіреді.





    Топтық жұмыс














































    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



    ҚБ Топтарға жасыл, қызыл түсті парақшалар таратылады. Әр топ өз ойын ортаға салған соң оқушылар түрлі-түсті парақшаны көтеру арқылы топ жұмысына баға беріп отырады немесе сынып ішінен екі оқушыны бағалаушы етіп сайлап, топтардың жұмысын бағалату керек.


    Жасыл – топ жұмысының ұтымды тұсы.

    Қызыл – тілек, ұсыныс, толықтыру.


    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы



    https://www.youtube.com/watch?v=eDqQobLmOBM


    Сабақтың соңы Рефлексия
    2 минут




    Сабақтың соңында оқушылар:

    Үйренгендері туралы ойланады

    1. Қызық?

    2. Қажет?

    3. Қиын?




    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

    Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңі

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Уразова Назира
    18 Сәуір 2024
    634
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы маңызды эпизод. 3-сабақ

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы маңызды эпизод. 3-сабақ

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романындағы маңызды эпизод. 3-сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

    Мектеп: Мұғалім:

    Сынып: 9

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы маңызды эпизод.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    9.2.1.1 эпикалық, поэтикалық, драмалық мәтіндердегі композициялық амалдарды талдау

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды.
    Көптеген оқушылар: Шығарманың сюжетін біледі.

    Кейбір оқушылар:Үзіндінің фабуласын біледі


    Бағалау критерийлері

    • Үзіндіні оқып, әңгіменің ой ағысына шолу жасайды;

    • шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Қолдану, талдау

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: күнделік, оқиғаның басталуы, байланыс, оқиғаның дамуы (шиеленіс), шарықтау шегі, шешім.

    Пәнаралық байланыс:

    тарих

    Ұлттық құндылықтар

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы (6-құндылық)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    .Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы
    3 минут






    Ұйымдастыру кезеңі.

    Оқушыларға

    • бөлімнің атауы

    • сабақтың тақырыбы

    • оқу мақсаты таныстырылады.

    Қызығушылықты ояту. «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіріңдер.



    Shape2 Shape1

    Ұлт-азаттық көтеріліс






    Халық тағдыры




    Shape3

    Сырым Датұлы






    Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты, сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.

    Оқушылар назарын сабаққа аударады.



    «Байланыс тізбегі» әдісімен төмендегі сызбадағы байланысты ашып түсіндіреді.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі


    9-сынып қазақ әдебиеті.

    Сабақтың ортасы





    Мағынаны тану. Романның ІІ, ІІІ тарауларын үйге оқып келуге берілген. Енді осы тараулар бойынша талдау жүргіземіз.

    Бүгінгі сабақта біз эпикалық шығармадағы композициялық амалдарды талдап үйренеміз. Роман авторының пікірін тыңдап көру үшін бейнебаянға назар аударайық.

    «Сіз не дейсіз?» бағдарламасы Қажығали Мұханбетқалиұлы

    https://www.youtube.com/watch?v=eDqQobLmOBM

    • Жазушы ойын жадымызда түйе отырып, ары қарай композиция ұғымы туралы білімімізді кеңейте түсейік.

    Қазіргі әдебиеттануда зерттеліп жүрген композициялық амалдың бір түрі – монтаж.

    • Енді «Тар кезең» романындағы композициялық амалдарға тоқталайық. Роман 7 тараудан тұрады.

    Тапсырма. Шығарма бойынша ұсынылған суреттерге ат қойыңыздар.

    Дескриптор:

    • Шығарманың сюжетін еске түсіреді;

    • Мәтін бөліктеріне сай оқиғаны талдайды;

    • ұсынылған суреттерге ат қояды.

    ҚБ

    Тапсырма. «3 айналым» әдісі.

    Оқушылар шығарманы «3 айналым» әдісі арқылы талдайды.

    3 топтың үстеліне ІІ, ІІІ тарау бойынша шығарма үзінділері қойылады. Мұғалім уақыт белгілеп тұрады. Бірінші айналымға берілген уақыт ішінде

    1-үзіндіні әр топ өз тапсырмасына қарай топпен талдайды,

    2-айналымға берілген уақытта 2-үзіндіні талдайды. Осылайша,

    3 айналым жасап шығады. Барлық айналым біткеннен кейін әр үзіндіге байланысты дайын жауаптарын сынып алдында айтады. (Топтағы оқушылар үзінділерді бөліп айтуына болады, сол кезде топ ішіндегі оқушылардың барлығы сөйлейді. Топтағы оқушы санына қарай мұғалім үзінді санын өзгертуіне болады)

    Баяндаушылар тобы: Тарих. Оқиға. Тұлға.
    үзіндіде қандай сәт баяндалғанын айтады. Кейіпкерер бейнесін салыстырады.


    Белгілеушілер тобы: Тіл. Көркемдік. Құндылық. автор қолданған көркемдегіш құралдарды табады.


    Сарапшылар тобы: Көтерілген мәселе. Айтылған ой. Түйін.


    1-айналым. Топтар сағат тілімен айналып, шығарманың алғашқы бөлігімен жұмыс жүргізеді. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша шығарма үзіндісіне құрылымдық талдау жасайды.

    2-айналым. Топтар шығарманың екінші бөлігімен жұмыс жүргізеді. Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша шығарма үзіндісіне құрылымдық талдау жасайды.

    3-айналым. Жұптық, топтық жұмыстар. Оқушылар тараулардың мазмұнымен толықтай танысқаннан «Қазына іздеу» әдісі бойынша шығарманың идеясын, автордың айтпақ ойын анықтауға тырысады, топтың қорытынды ойын айтады.

    Дескриптор:

    *шығарма бөліктерімен жұмыс жасайды;

    *шығарма мазмұны бойынша басты мәселелерді анықтайды;

    *үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.

    *Тірек сөзге байланысты ақпарат береді;

    *Дәлелді мысал келтіреді.

    ҚБ

    Оқушылар композициялық амалдар туралы түсінік қалыптастырады.





























    Оқушылар шығарманың сюжетін еске түсіреді;

    Мәтін бөліктеріне сай оқиғаны талдайды;

    ұсынылған суреттерге ат қояды.

















    Оқушылар шығарманы «3 айналым» әдісі арқылы талдайды.

    Шығарма бөліктерімен жұмыс жасайды;

    *шығарма мазмұны бойынша басты мәселелерді анықтайды;

    *үзінділерді талдай отырып, өз көзқарасын білдіреді.

    *Тірек сөзге байланысты ақпарат береді;

    *Дәлелді мысал келтіреді.





    Топтық жұмыс














































    Өзара бағалау. «Комментарий жасау» әдісі



    ҚБ Топтарға жасыл, қызыл түсті парақшалар таратылады. Әр топ өз ойын ортаға салған соң оқушылар түрлі-түсті парақшаны көтеру арқылы топ жұмысына баға беріп отырады немесе сынып ішінен екі оқушыны бағалаушы етіп сайлап, топтардың жұмысын бағалату керек.


    Жасыл – топ жұмысының ұтымды тұсы.

    Қызыл – тілек, ұсыныс, толықтыру.


    Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы



    https://www.youtube.com/watch?v=eDqQobLmOBM


    Сабақтың соңы Рефлексия
    2 минут




    Сабақтың соңында оқушылар:

    Үйренгендері туралы ойланады

    1. Қызық?

    2. Қажет?

    3. Қиын?




    Қосымша ақпарат

    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

    Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңі

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 9 сынып
    18.04.2024
    634
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Уразова Назира
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации