Материалдар / Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романынының көркемдік қуаты. 5-сабақ

Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романынының көркемдік қуаты. 5-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қ.Мұхамедқалиев "Тар кезең" тарихи романынының көркемдік қуаты. 5-сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2024
347
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ: қазақ әдебиеті

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 9

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар: 0

Бөлім: «Мәңгілік Ел – мәңгілік мұрат»

Сабақтың тақырыбы: Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романының көркемдік қуаты.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.2.3.1 шығармадағы әдеби тілді құбылту мен айшықтаудың (троп пен фигура) түрлерін талдай отырып, автор стиліне баға беру;

Сабақтың мақсаттары

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романындағы құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдап, автор стиліне баға беру.

Бағалау критерийлері

  • құбылту мен айшықтаудың түрлерін талдайды;

  • автор стиліне баға береді

Ойлау дағдыларының

деңгейі

Қолдану, талдау

Мәңгілік елдің

құндылықтары

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы (6-құндылық)

Пәнаралық байланыс

Тарих, шешендік өнер

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексикология мен терминология:

Диалог пен айтылымға арналған тіркестер:

Бірінші сөйлем «Менің ойымша, ... »

Екінші сөйлем «Себебі, мен оны былай түсіндіремін … »

Үшінші сөйлем «Оны мен мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын … »

Соңғы сөйлем «Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге келдім

Алдыңғы білім

Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Қызығушылықты ояту. Автордың романның жазылуы туралы айтқан пікірімен танысып, ой түйіндеңдер.

Сабақ мақсаты, бағалау критерийлері таныстырылады.


Оқушылармен амандасу. Назарын сабаққа аудару.

Автордың романның жазылуы туралы айтқан пікірімен танысып, ой түйіндеңдер.




ҚБ


9-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы




















































Сабақтың соңы

2 минут

Мағынаны тану. Әдебиет теориясы бойынша көркемдегіш тәсілдерді еске түсіру.

Тапсырма. Семантикалық карта. «Тар кезең» романындағы көріктеу-ажарлау құралдарын анықтап, кестені толтырыңыз.

Дескриптор:

  • Эпитеттерді анықтайды;

  • Теңеулерді анықтайды;

  • Метафораны табады;

  • Синекдоханы анықтайды;

  • Риторикалық сұрау тәсілін табады.

ҚБ

2- тапсырма. Жазушы «Тар кезең» романында қандай мақал-мәтелдерді қолданған? Романда қолданылған мақал-мәтелдердің мазмұнын ашып түсіндіріңіз.

Дескриптор:

  • автордың ойын берудегі мақалдардың әсерін табады;

  • өз пікірін білдіреді.

ҚБ

Тапсырма. Автор бейнесі – әдеби шығармадағы жазушының өз тұлғасы. Оқиғалы шығармаларда автор негізінен алғанда оқиғаны баяндаушы болады.

Мағынаны тануға бағытталған тапсырма

Көзқарасы нақты, пікірі әңгімеде айқын көрінеді, мысалы_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Ойын еркін айта алмайтын жасқаншақ, дәлелі_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Дескриптор:

  • автор бейнесінің анықтамасын біледі

  • шығармадан автор бейнесіне қатысты жолдарды таба алады

  • автор бейнесіне анализ жасай алады.


Сабақ соңында кері байланыс «Бес саусақ» әдісі арқылы алынады.

Әдебиет теориясы бойынша көркемдегіш тәсілдерді еске түсіру.














Семантикалық карта. «Тар кезең» романындағы көріктеу-ажарлау құралдарын анықтап, кестені толтырыңыз.

Оқушылар эпитеттерді анықтайды;

Теңеулерді анықтайды;

Метафораны табады;

Синекдоханы анықтайды;

Риторикалық сұрау тәсілін табады.



Жазушы «Тар кезең» романында қандай мақал-мәтелдерді қолданған? Романда қолданылған мақал-мәтелдердің мазмұнын ашып түсіндіріңіз.




Автор бейнесінің анықтамасын біледі

шығармадан автор бейнесіне қатысты жолдарды таба алады

автор бейнесіне анализ жасай алады.


ҚБ






























ҚБ




















ҚБ










ҚБ











Қ.Мұхамбетқалиев «Тар кезең» романы






Әдебиет теориясы











Қосымша ақпарат

Ажырату – сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз?

Басқаларына қарағанда анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық және қауіпсіздік тексерісі.

АКТ байланыстары.

Құндылықтар байланыстары.




Қорытындылау

Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары жетімді болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Оқу атмосферасы қалай болды?

Менің жұмысым жоспарлы болды ма?

Мен уақытымды дұрыс жоспарлай алдым ба?

Жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неге?

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағаннан өз сабағыңызға қатысты ең орынды келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау


Ең жақсы өткен екі нәрсе не (оқытуды да, оқуды да қатар қарастырыңыз)?


1:


2:

450 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ