Тілдік
мақсаттар
|
Пәнге тән лексикология
мен
терминология:
Диалог пен айтылымға
арналған
тіркестер:
• Бірінші сөйлем «Менің
ойымша, ... »
• Екінші сөйлем «Себебі, мен
оны былай түсіндіремін …
»
• Үшінші сөйлем «Оны мен мына
фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламын …
»
• Соңғы сөйлем
«Осыған байланысты мен мынадай қорытынды шешімге
келдім
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
Қызығушылықты
ояту. Автордың романның жазылуы
туралы айтқан пікірімен танысып, ой
түйіндеңдер.
Сабақ мақсаты, бағалау
критерийлері таныстырылады.
|
Оқушылармен амандасу. Назарын
сабаққа аудару.
Автордың романның жазылуы
туралы айтқан пікірімен танысып, ой
түйіндеңдер.
|
ҚБ
|
9-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
2
минут
|
Мағынаны
тану. Әдебиет теориясы
бойынша көркемдегіш тәсілдерді еске
түсіру.
Тапсырма.
Семантикалық карта. «Тар кезең» романындағы көріктеу-ажарлау
құралдарын анықтап, кестені
толтырыңыз.
Дескриптор:
ҚБ
2-
тапсырма. Жазушы «Тар кезең»
романында қандай мақал-мәтелдерді қолданған? Романда қолданылған
мақал-мәтелдердің мазмұнын ашып
түсіндіріңіз.
Дескриптор:
ҚБ
Тапсырма. Автор
бейнесі – әдеби шығармадағы жазушының
өз тұлғасы. Оқиғалы шығармаларда автор негізінен алғанда оқиғаны
баяндаушы болады.
Мағынаны тануға
бағытталған тапсырма
Көзқарасы нақты,
пікірі әңгімеде айқын көрінеді,
мысалы_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Ойын еркін айта
алмайтын жасқаншақ,
дәлелі_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Дескриптор:
-
автор бейнесінің
анықтамасын біледі
-
шығармадан автор
бейнесіне қатысты жолдарды таба
алады
-
автор бейнесіне
анализ жасай алады.
Сабақ соңында кері байланыс «Бес саусақ» әдісі арқылы
алынады.
|
Әдебиет теориясы
бойынша көркемдегіш тәсілдерді еске
түсіру.
Семантикалық карта.
«Тар кезең» романындағы көріктеу-ажарлау құралдарын анықтап,
кестені толтырыңыз.
Оқушылар эпитеттерді
анықтайды;
Теңеулерді
анықтайды;
Метафораны
табады;
Синекдоханы
анықтайды;
Риторикалық сұрау
тәсілін табады.
Жазушы «Тар кезең»
романында қандай мақал-мәтелдерді қолданған? Романда қолданылған
мақал-мәтелдердің мазмұнын ашып
түсіндіріңіз.
Автор бейнесінің
анықтамасын біледі
шығармадан автор
бейнесіне қатысты жолдарды таба
алады
автор бейнесіне анализ жасай
алады.
|
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
Қ.Мұхамбетқалиев «Тар
кезең» романы
Әдебиет
теориясы
|
Ажырату – сіз қалай көбірек
қолдау беруді
жоспарлайсыз?
Басқаларына қарағанда
анағұрлым қабілетті оқушыларға қандай тапсырма
бересіз?
|
Бағалау – оқушылардың оқуын
қалай тексересіз?
|
Пәнаралық
байланыстар.
Денсаулық және қауіпсіздік
тексерісі.
АКТ
байланыстары.
Құндылықтар
байланыстары.
|
Қорытындылау
Сабақ
мақсаттары/ оқу
мақсаттары жетімді болды
ма?
Бүгін оқушылар нені
үйренді?
Оқу атмосферасы қалай
болды?
Менің жұмысым жоспарлы болды
ма?
Мен уақытымды дұрыс жоспарлай
алдым ба?
Жоспарыма қандай өзгертулер
енгіздім және неге?
|
Төмендегі бөлікті сабағыңыз
туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Сол жақ бағаннан өз
сабағыңызға қатысты ең орынды келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|