Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қоғамның саяси жүйесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Алматы мемлекеттік жаңа технологиялар колледжі
Алматинский государственный колледж новых технологий
Келісілді/согласовано
ӘЦК төрағасы /Председатель ЦМК _________
САБАҚ ЖОСПАРЫ
ПОУРОЧНЫЙ ПЛАН
Сабақ тақырыбы/Тема занятия: Қоғамның саяси жүйесі
Модуль /пән атауы /Наименование модуля /дисциплины:Саясаттану және әлеуметтану негіздері
Педагог: Жомартва Сайраш Тусупхановна
16.09.2021 ж /г
1.Жалпы мәліметтер / Общие сведения:
Курс: 2 топ/группа:АП-21
Сабақ типі/ Тип занятия:аралас
2. Мақсаты, міндеттер/ Цели, задачи:
2.1 Оқу сабақтары барысында білім алушылар игеретін кәсіби біліктердің тізбесі/
Перечень профессиональных умений, которыми овладеют обучающиеся в процессе учебного занятия: Ақпарат көздерін беру,өз ойларын жеткізе білу, салыстыра отырып қорытынды жасау, қысқа да, нұсқа тұжырымдау, топта бірігіп жұмыс жасау, талдау,бағалауға дағдыландыру.
2.2. Бағалау критерийлері / Критерии оценивания: Тақырып бойынша ақпараттарды толық меңгереді
2.3. Тілдік мақсаттары / Языковые цели:
2.4. Құндылықтарды дамыту / Воспитание ценностей: Еліне жеріне жеген сүйіспеншілікті бойларынан көрсете білуге тәрбиелеу
2.4. Пән аралық байланыс / Межпредметная связь: тарих, филосфия, әлеуметтану,әдебиеттану
3. Сабақты жабдықтау/ Оснащение занятия:
3.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер
Учебно-методическое оснащение, справочная литература:оқулық, қосымша әдебиеттер
3.2 Техникалық жабдықтар,материалдар/ Техническое оснащение, материалы: видео материалдар
4. Сабақтың барысы/ Ход занятия:
Сабақ кезеңдері Этапы занятия |
Сабақта жоспарланған жаттығулар түрі Виды упражнений,запланированных на уроке
|
Қорлар/ Ресурсы |
І.Сабақтың басы Начало урока: ___ минут (30 % времени от общей длительности урока)
|
1.Ұйымдастыру кезеңі /Организационный момент. 1.1Сәлемдесу. 1.2 Сабаққа қатысуын тексеру |
|
2. Ынталандыру және жаңа тақырыпты хабарлау Мотивация и объявление новой темы. «Саяси жүйе» терминімен танысу |
|
|
3.Оқушылардың біліктілігі мен дағдысын тексеру Проверка знаний и умений обучающихся.
|
|
|
II. Сабақтың ортасы Середина урока
___ минут (60 % времени от общей длительности) |
1.Жаңа тақырыпты түсіндіру Изучение нового материала (Сабақтың негізгі мазмұны
Топтық сұрақтармен жұмыс Мәтінмен жұмыс. 1-тапсырма. №1 жұмыс тобына 1 мәтін №2 жұмыс тобына 2 мәтін №3 жұмыс тобына 3 мәтін Жұмыс тобындағы әрбір оқушы саяси жүйе үғымының тарихымен танысады. Жеке оқиды, әр топ саяси жүйеге анықтама береді.
Жеке жұмыс «Брейн - ринг» оқыта үйрету ойыны. Ойынның жүру барысы: Білімгерлерге нөмірленген жетондар үлестіріледі.Сілтеме бойынша алты адамнан үстел маңына топтасып отырады.Алты бөлікке бөлінген жаймалардың әр бөлігіне үш деңгейлік тапсырмалар жазылған қима қағаздар қойылады.Үстіңгі сұрақтарға дайындықсыз жауап беру талап етіледі. Екінші сұраққа - 2-3 минут, ал үшінші сұраққа 7-10 минут уақыт беріледі.Жүргізуші 1-6 ға дейін сандар жазылған қима қағаздарды жайманың үстіне тастағанда қандай сан оңынан түссе, сол санға сәйкес жетоны бар білімгердің жауап беруі талап етіледі.Толық жауапқа – көк түсті, жақсы жауапқа – қызыл түсті, орташа жауап бергендерге – сары түсті, қосымша жауапқа жартылай фишкалар беріледі.Тапсырмалардың орындалуы ұпаймен есептеліп, білімдері бағаланады.
Топтық жұмыс: тестпен жұмыс Саяси жүйе туралы
түсінік |
слайд |
2.Жаңа білім мен дағдыларды бекіту Закрепление новых знаний и умений. Логикалық сұрақтар: «ИЯ» «жоқ» тесті 2.«САЯСИ ЖҮЙЕ»ҰҒЫМЫ Х ғасырда қолданысқа енді? 3.Саяси жүйе екіге жіктеледі? 4.Д.Истон АҚШ тың адамы... 5.Реттеу мен бақылау қызметке жата ма?
|
|
|
IІІ- Сабақтың соңы Конец занятия
Сабақты қорыту Подведение итогов занятия (дебрифинг) :. ___ минут (10 % времени от общей длительности урока.) |
1. Рефлексия: - бүгін нені ойға түйдіңіз? -тақырыпта не қызық болды? -тақырыпты түсінуден қиналдыңызба? - тақырыпты меңгерудегі әсеріңіз қандай??
|
|
2. Бағалау\Оценивание:білімдеріне қарай бағалау |
|
|
1. Саясат пен
адамгершілік. |
|
.