С абақтың
басы
7
минут
Алдыңғы білімді еске
түсіру
Жаңа сабақпен
байланыстыру
|
Сұрақтар арқылы, балаларды жаңа тақырыпқа
жетелейді
- Сендер балаларға арналған
қандай щығармаларды білесіңдер?
-Балаларға арналған қандай
фильмдерді білесіңдер?
-Олар сендерге ұнай
ма?Неліктен?
2 портреттің қандай байланысы
бар?
Жаңа сөздерді ұсынады, олардың дұрыс айтылуын
үйретеді
ықшам- не большой,
компактный
жағымды-приятный
тууы куәлігі-свидетельство о
рождении
ес
біледі-как начал понимать
қолайсыз- не удобный
келемеждеу-насмехаться
өз-өзіне есеп беру- отчитываться перед самим
собой
төбелеспеймін- не буду
драться
тентек- не послушный
ұят
болады-будет стыдно
бір
ауыздан қабылданды- было принято
единогласно
|
Сұрақтарға жауап береді
Жаңа сөздерді пайдаланып, тірек сөздер, сөйлемдер
құрастырады
|
|
Портреттер
|
Сабақтың ортасы
10
мин
|
1-тапсырма.
«Менің атым – Қожа» фильмінен үзінді көрсетеді,
тірек сөздер ұсынады
Қожаның іс-әрекетін
талдайды
Іс-әрекеті дұрыс па?
Сендерде осындай жағдай болды
ма?
Сендер Қожаның орнында болсаңдар не істер
едіңдер?
|
бейнероликті тыңдап, тірек сөздер арқылы
негізгі мазмұнын түсінеді
|
Дескриптор
1.Қожаның іс-әрекетін талдайды
-1б.
2.Өмірмен байланыстыра
алады-1б.
3. Мәтінді болжай
алады-1б.
|
https://www.youtube.com/watch?v=gmTHTfNYxng
|
Тыңдалымнан кейін
5
мин
Оқулықпен жұмыс
5
мин
|
2-тапсырма Мәтінге сәйкес ақпараттың
дұрыс-бұрыстығын анықтау
Ақпарат
|
Дұрыс
|
Дұрыс емес
|
Ал
енді айтуға да, естуге де қолайсыз емес есімдер
бар.
|
|
|
Адамның атының сүйкімді болуы да- зор бақыт па
деймін.
|
|
|
Біз
бір класта төрт Қожа бармыз.
|
|
|
Оқушылар екеуімізді шатастырып алмас үшін
өңімізге қарап, мен «Сары Қожа», оны «Қара Қожа» деп
атайды.
|
|
|
Бірақ жүре-бара құлағын
үйреніп, дағдыланып
кеттік.
|
|
|
«Қара Қожа» дегендерге Әу!» деп жалт қарамайтын
болдым.
|
|
|
Фамилиям- Қадыров. Қадыр- менің
атам.
|
|
|
3-тапсырма
Оқулықтағы 38 бет
3-тапсырмадағы мәтіннен жалпы, жалқы есімдерді теріп
жазыңдар.
|
Кестедегі ақпараттың дұрыс, бұрыстығын
анықтайды
Мәтіннен жалпы, жалқы есімдерді теріп
жазады
|
Жеке орындайды, парақтарды ауыстырып бір-бірін
тексереді
Әр дұрыс жауап үшін 1 балл
беріледі.
1. Мәтінді мұқият оқып дұрыс
-бұрыстығын
анықтайды. 3балл.
Дескриптор :
1.Оқулықтағы мәтіннен жалпы есімді
анықтады-1б
2.Оқулықтан жалқы есімді
анықтады-1б
|
Кесте қағаздары
Оқулық 38 бет 3 -тапсырма
|
15 мин Топтық жұмыс
|
4-тапсырма
«АВС»
әдісі бойынша геометриялық фигуралар арқылы 3 топқа
бөлініңдер
Мәтін барлық топқа бірдей беріледі. Әр топ
ұсынылған мәтінді мұқият оқиды.
|
А
тобы- мәтін бойынша 3 сұрақ
құрастырады.
В
тобы –мәтін бойынша 3 сұрақ құрастырады. Екі топ бір-бірімен
диалогке түседі.
С
тобы – 2 топтың сұрақ құрастыру кезінде мәтінді өздері
саралайды,бақылайды, кері байланыс береді.
|
«Сэндвич» әдісі арқылы топтар бір-бірін
бағалайды.
|
Геометриялық фигуралар
|