Түсінік
хат
Қазіргі кезде елімізде ұлттық
құндылықтардың қайта өркендеуіне жол ашылды. Н.Назарбаевтың
«Қазақстанның болашағы қоғамның идеалдық бірлігінде» атты еңбегінде
«Мәдени дәстүрлер қашан да әлеуметтік қайта түлеудің қайнар көзі
болып келеді.... Қазақстанда ұлттық өнерді, мәдениетті дамытуға
барынша қолдау жасалып отыр»-деген сөзі осының айғағы. Мектеп
жасындағы оқушыларды көркем эстетикалық өнерге баулу қашанда кезек
күттірмейтін міндеттер болып табылады. Көркем эстетикалық өнер адам
ой- парасатын өсіреді,танымын кеңейтеді,ізгілікке, әсемділікке
үйретеді. Өмірде кездесетін келеңсіз құбылыстармен күресуге
тәрбиелеп, халқына, еліне жеріне деген сүйіспеншілікке баулиды.
Өнер арқылы шығармашылықпен ойлана алатын оқушы дайындауға болады.
Қолөнер-дәстүрдің жалғасы, сөнбестің айғағы. Өнер – мәдени мұра.
Қолөнер арқылы ұлттық құндылықтарымызды ертеңге жеткізу қажет.
Қолөнерді дамыту арқылы жастарға эстетикалық, патриоттық тәрбие
беру әрбір ұстаздың міндеті. Осындай шараларды жиі, оқушылардың
қолданбалы қолөнерге қызығушылық қабілеттерін,отан-сүйгіштік
қасиеттерін арттыру біздің қолымызда. Қолөнер атты авторлық
бағдарлама жазу барысында нормативтік-құқықтық құжаттар басшылыққа
алынды. Осы мақсатта ұйымдастырылып отырған «Қолөнер»таңдау
бағдарламасын оқушылардың коркем эстетикалық талғамын, көру, сезу,
түсіну, қабылдау, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы
оларға эстетикалық білім мен тәрбие мақсатын
көздейді.
Мақсаты
Халық қолөнерін игеру арқылы
оқушыны еңбексүйгіштікке, халқының тарихын біліп, мәдени мұрасын
қадірлеп, дәстүрін жалғастыра білуге тәрбиелеу, оқушыларды
өздігінен еңбек етуге дайындау, кәсіпті игеруге
көмектесу..
Міндеттері:
ой –қиялдарын
дамыту
-
табиғи қабілеттеріне сай еңбек
етуге мүмкіндік жасау.
-
Балаларға қосымша білім беруде
оқушының білімін, шеберлігін көрсету.
-
Оқушыны шығармашылық жұмысқа
тарту арқылы танымдық қабілеттерін, қызығушылығын
арттыру,
-
жетістіктерін бағалап көрсету,
белсенділігін қалыптастыру.
-
Қолөнер, өнер туралы
білімдерін тереңдету:
-
Оқушыларды өздігінен еңбек
етуге баулып, тігіс түрлерін тігіп үйрету:
-
Тұтыну бұйымдарын, ұсақ
бүйымдарды өз қолдарымен жасай білуге
үйрету:
-
Өзіндік жұмыс асай
білуі:
-
Оқушылардың бойына ізгілік,
адамгершілік, еңбекқорлық пен төзімділік қасиеттерді
қалыптастыру.
Күтілетін
нәтиже
Рухани жаңғыру бағытында
мәдени құндылықтарды меңгере отырып,
оқушылар өздерінің
бағдарламаға сай жасаған туындыларының нәтижесін мектепішілік,
аудандық көрме жұмыстарын ұсыну.
Қолөнер таңдау
пәні
Аптасына 1 сағат. Барлығы
34 сағат
№
|
Тақырыбы
|
Сағат
|
1
|
Қауіпсіздік ережелерін
сақтау
|
1
|
2
|
Қолөнер салалары туралы
түсінік
|
1
|
3
|
Қатырма қағаздың және желімнің
ерекшелігі, қолдануы
|
1
|
4
|
Қағаздың
маңыздылығы
|
1
|
5
|
Кітап арасына қатырма
жасау
|
1
|
6
|
Аппликация –қиып
жапсыру
|
1
|
7
|
Үйрек
жасау
|
1
|
8
|
Қағаздардан мерекелік
ойыншықтар әзірлеу.
|
1
|
9
|
Матамен
жұмыс
|
1
|
10
|
Мата
қиындылары
|
1
|
11
|
Жұмсақ ойыншық
жасау
|
1
|
12
|
Жастықша
тігу
|
1
|
13
|
Кесте түрлерімен
таныстыру
|
1
|
14
|
Кесте
тігу
|
1
|
15
|
Тігіс
түрлері
|
1
|
16
|
Тігіс түрлерін тігіп
үйрету.
|
1
|
17
|
Ою оюуды
үйрету
|
1
|
18
|
Ою-өрнектерді бастырып
тігу.
|
1
|
19
|
Ою-өрнектерді кестелеп матаға
тігу
|
1
|
20
|
Қалтаны
пішу
|
1
|
21
|
Қалтаны
тігу
|
1
|
22
|
Қуыршақтың киімін
тігу
|
1
|
23
|
Су моншақ пен жұмыс жасау
технологиясы
|
1
|
24
|
Су моншақпен гүл
тоқу
|
1
|
25
|
Су моншақ пен білезік
жасау
|
1
|
26
|
Су моншақ пен бұйымдарды
кестелеу.
|
1
|
27
|
Әр түрлі моншақтан алқа
жасау
|
1
|
28
|
Түйме
түрлері
|
1
|
29
|
Түйме
қадау
|
1
|
30
|
Тоқыма өнері.
|
1
|
31
|
Тоқу өнері туралы түсінік
беру, керекті құралдармен
танысу
|
1
|
32
|
Екі бизбен тоқуды
үйрету
|
1
|
33
|
Ілмек бизбен тоқуды
үйрету
|
1
|
34
|
Жыл бой жасаған заттарына
корме ұйымдастыру
|
1
|
Пайдаланған
әдебиеттер:
-
Мектептегі технология №1. 2009
жылы Әбиева Ф.Б.
-
Балаларға арналған «Бала би»
танымдық журналы. №2 2010ж
-
Әбілхан Қастеев кітабы
1986ж
-
Балаларға арналған «Айгөлек
журналы» танымдық журналы
Қолөнер таңдау
пәні
Аптасына 1 сағат. Барлығы
34 сағат
№
|
Тақырыбы
|
Жалпы сағат
саны
|
Оның
ішінде
|
Өткізілу
күні
|
Оқушылардың өздігінен
атқаратын жұмыстары
|
Теория
|
Практика
|
1
|
Қауіпсіздік ережелерін
сақтау
|
1
|
+
|
|
06.09.18
|
|
2
|
Қолөнер салалары туралы
түсінік
|
1
|
+
|
|
13.09.18
|
|
3
|
Қатырма қағаздың және желімнің
ерекшелігі, қолдануы
|
1
|
+
|
|
20.09.18
|
|
4
|
Қағаздың
маңыздылығы
|
1
|
+
|
|
27.09.18
|
|
5
|
Кітап арасына қатырма
жасау
|
1
|
|
+
|
04.10.18
|
|
6
|
Аппликация –қиып
жапсыру
|
1
|
|
+
|
11.10.18
|
|
7
|
Үйрек
жасау
|
1
|
|
+
|
18.10.18
|
|
8
|
Қағаздардан мерекелік
ойыншықтар әзірлеу.
|
1
|
|
+
|
25.10.18
|
|
9
|
Матамен
жұмыс
|
1
|
+
|
|
08.11.18
|
|
10
|
Мата
қиындылары
|
1
|
|
+
|
15.11.18
|
|
11
|
Жұмсақ ойыншық
жасау
|
1
|
|
+
|
22.11.18
|
|
12
|
Жастықша
тігу
|
1
|
|
+
|
29.11.18
|
|
13
|
Кесте түрлерімен
таныстыру
|
1
|
+
|
|
06.12.18
|
|
14
|
Кесте
тігу
|
1
|
|
+
|
13.12.18
|
|
15
|
Тігіс
түрлері
|
1
|
+
|
|
20.12.18
|
|
16
|
Тігіс түрлерін тігіп
үйрету.
|
1
|
|
+
|
27.12.18
|
|
17
|
Ою оюуды
үйрету
|
1
|
+
|
|
10.01.19
|
|
18
|
Ою-өрнектерді бастырып
тігу.
|
1
|
|
+
|
17.01.19
|
|
19
|
Ою-өрнектерді кестелеп матаға
тігу
|
1
|
|
+
|
24.01.19
|
|
20
|
Қалтаны
пішу
|
1
|
|
+
|
31.01.19
|
|
21
|
Қалтаны
тігу
|
1
|
|
+
|
07.02.19
|
|
22
|
Қуыршақтың киімін
тігу
|
1
|
|
+
|
14.02.19
|
|
23
|
Су моншақ пен жұмыс жасау
технологиясы
|
1
|
+
|
|
21.02.19
|
|
24
|
Су моншақпен гүл
тоқу
|
1
|
|
+
|
28.02.19
|
|
25
|
Су моншақ пен білезік
жасау
|
1
|
|
+
|
07.03.19
|
|
26
|
Су моншақ пен бұйымдарды
кестелеу.
|
1
|
|
+
|
14.03.19
|
|
27
|
Әр түрлі моншақтан алқа
жасау
|
1
|
|
+
|
04.04.19
|
|
28
|
Түйме
түрлері
|
1
|
|
+
|
11.04.19
|
|
29
|
Түйме
қадау
|
1
|
|
+
|
18.04.19
|
|
30
|
Тоқыма өнері.
|
1
|
|
+
|
25.04.19
|
|
31
|
Тоқу өнері туралы түсінік
беру, керекті құралдармен
танысу
|
1
|
+
|
|
03.05.19
|
|
32
|
Екі бизбен тоқуды
үйрету
|
1
|
|
+
|
10.05.19
|
|
33
|
Ілмек бизбен тоқуды
үйрету
|
1
|
|
+
|
17.05.19.
|
|
34
|
Жыл бой жасаған заттарына
корме ұйымдастыру
|
1
|
|
+
|
24.05.19
|
|