Сабақтың
ортасы
Жаңа
сабақ
/10
мин/
Топтық
жұмыс.
Компьютерде
іс-тәжірибе
/15
мин/
/7
мин/
|
Қызығушылықты
ояту. Оқушыларға ребус
беріледі, ребусты табу арқылы
тақырыпты болжайды.
Жауабы:
Диаграмма
Мысалы:
Жаңа сабақтың тақырыбы мен
мақсатын таныстырамын. Жаңа сабақты
Bilimland.kz порталынан бейнебаян көрсетіп,
тақырыпты ашамын.
Диаграммалар - мәліметтерді
графикалық түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық
шамаларды ұяшықтарда үңіліп қарағаннан гөрі салыстырмалы түрде
бағалау мүмкіндігін береді. Диаграмма бір ұяшықта тұрған қатені де
тез көрсете алады. Excel - де 14 түрлі мынадай диаграмма түрлері
бар:
Диаграммалар түрі:
Диаграмманы салу
үшін:
қажет.
жұмыс парағында
ерекшелеу;
к омандасын таңдау
немесе Стандарт
аспаптар тақтасындағы батырмасын
шерту;
№1
тапсырма.
Оқушылар
«Ойлан, жұптас,
бөліс» әдісі арқылы жаңа ақпаратпен
тереңірек танысады. Топтарға мәтіндер
беріледі:
1 – топ
«Гистограмма»
Microsoft Excel-дегі диаграмма
түрлері
2 – топ
«Конустік»
Диаграмма жасау қадамдары
қандай?
3 – топ
«Дөңгелек»
Диаграмманы
редакциялау
Топтар постер
қорғайды
Дескриптор:
Қ.Б. «Бас
бармақ» тәсілі бойынша топтар
бірін-бірі бағалайды
№2
тапсырма
[-12; 12] аралығында 2
қадаммен (h=2)
-
y= -
(1/18)*x^2+12
-
y= -
(1/8)*x^2+6
-
y= -
(1/8)*(x+8)^2+6
-
y= -
(1/8)*(x-8)^2+6
-
y=2*(x+3)^2-9
функцияларының
графиктерін
тұрғызыңдар
№3 тапсырма
Жоғарыдағы
функцияларға
-
Сызықтық диаграмма
құрыңыз
-
Құрылған диаграмманың фонын
ауыстырыңыз.
-
«Қолшатыр» деген атпен
сақтаңыз
№
|
Дескрипторлар
|
|
2
|
Кестеде [-12; 12]
аралығында 2 қадаммен (h=2)
-
y=
-(1/18)*x^2+12
-
y=-(1/8)*x^2+6
-
y=-(1/8)*(x+8)^2+6
-
y=-(1/8)*(x-8)^2+6
-
y=2*(x+3)^2-9
функцияларын
есептеп, сызықтық графигін дұрыс
салады.
|
|
3
|
Берілген
графиктердің арасынан сызықтық функция графиктерін
ажыратады.
|
|
4
|
«Қолшатыр» графигін
тұрғызады.
|
|
5
|
Диаграмма фонын
өзгертіп, файлды сақтай алады.
|
|
|
Слайд
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/8-synyp/lesson/diagrammalar-men-kestelerdi-zhasau
А3,маркерлер.
Сұрақтар жазылған слайд, 8
сынып оқулығы
«Бас-
бармақ» әдісі арқылы
бағалайды.
Басбармақ жоғарыға қарай - Мен
түсінемін.
Басбармақ көлденең- Мен
түсінгендеймін.
Басбармақ төмен қарай - Мен
түсінбедім.
|