Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Мұғалім оқушылармен амандасып, психалогиялық
ахуал туғызады. Үйге берілген
тапсырма «Шебердің қолы
ортақ» бөлімі бойынша , «Ғажайып көрме» жасап, онда
оқушылардың салған суреттері
ілінеді.
Мағынаны
тану.
«Түсінік беретін
атаулар».
«Қонақжай»,
«Меймандос»,
«Береке-құт»,
«Құдайы
қонақ»
1-тапсырма.
«Қонақ келсе -
құт» тақырыбында мәтін
таратылады.
Қазақтар- өте қонақжай халық. Қонағын
құдайындай сыйлаған. Қонағы келсе малын сойып, қарсы алған. Өйткені
қазақта «Қонақ келсе-құт» деген ұғым қалыптасқан. Үйге кірген адам
дастарқаннан дәм татпай кетпейтін болған. Қазақтың ұлттық
дастарқанында тамақтың үш түрі болады: ет, сүт, нан тағамдары.
Қазақтың басты ұлттық тағамы – ет. Дастарқан басында қонақтар өлең
айтып, домбыра тартады. Тамақ ішіп болған соң бата
айтылады.
«Сұрақ жауапқа құрылған
хат», «Төрт сөйлем» әдісімен
тексеріледі.
-
Қазақтар қандай
халық?
-
Қазақтар қонағын қалай қарсы
алған?
-
Қазақтың ұлттық дастарқанында қандай тағамдар
болады?
Оқушылар сұрақтарға жауап бере отырып, хат
жазады.
2-тапсырма. «Ой
күмбезі»
«Ойлан, бірік, бөліс» топтық
тапсырма.
Оқушылар қонақ түрлері бойынша топпен
ақылдасып, түсінгендерін басқа топпен
бөліседі.
Арнайы
қонақ- алыстан арнайы келген, сүйікті дос, жақсы
жолдас. Бұл-сыйлы қонақ.
Құдайы
қонақ- өзін танымайтын, шалғай елден жолаушылап
жүріп ат басын тірей қалған бөгде қонақ. Бұл – сауап
қонақ.
Қыдырма
қонақ- ерігіп, желігіп, үйден-үйге қыдырып жүрген
сандалма қонақ.
Қылқыма
қонақ- үй арасындағы түтіні түзу шыққан үйді аңдып,
құлқыны үшін жүрген қонақ.
1-топ. Қонақ
күту
2-топ. Қонаққа
шақыру
3-топ. Қонақжай
адам.
3-тапсырма.
«Рөлдік
ойындар».
Көрініс: Қонақ
келгенде.
(Балалар өзі
көрсетеді)
-Балалар, бізге қонақ келуі мүмкін. (қонақ
келеді)
-Ассалаумағалейкум!
-Уағалайкумассалам! Сәлем
бердік!
-Төрге
шығыңыздар!
-Келіңіздер!
(Қонақ күту
рәсімдері)
-Кәне балалар, ауылдың «алты-аузын» айтайық.
(Бір бала өлең айтады).
-Ой, өркеннің
өссін!
-Абыройлы
бол!
-Енді «қонақкәде» сұрасақ
қайтеді?
-Кәне, кәне қонақкәде
сұраймыз.
Оқушылар өнерлерін ортаға
салады.
-Сау
болыңыз!
-Өнерің өрге жүзсңн
балам.
Үйге
тапсырма: «Қонақ келсе құт» тақырыбында
ойтолғау.
Кері
байланыс: «Шаңырақ
шаттығы»
|
Оқушылар мұғаліммен амандасып,
үйге берілген тапсырманы айтады.
Үйге берілген тапсырма бойынша
оқушылардың шеберлігі, шығармашылыққа қабілеттілігі
сыналады.
Мағынаны
тану.
«Түсінік беретін
атаулар».
Оқушылардың жаңа материал
бойынша түсінігі қалыптасады. Өз ойларын ортаға салып, пікірлерін
жеткізеді.
1-тапсырма. «Қонақ келсе -
құт» тақырыбында мәтін
таратылады.
Жеке жұмыс: Мәтінмен танысып
шығып, берілген сұрақтарды негізге ала отырып, хат
жолдайды.
Қазақтар- өте қонақжай халық.
Қонағын құдайындай сыйлаған. Қонағы келсе малын сойып, қарсы алған.
Өйткені қазақта «Қонақ келсе-құт» деген ұғым қалыптасқан. Үйге
кірген адам дастарқаннан дәм татпай кетпейтін болған. Қазақтың
ұлттық дастарқанында тамақтың үш түрі болады: ет, сүт, нан
тағамдары. Қазақтың басты ұлттық тағамы – ет. Дастарқан басында
қонақтар өлең айтып, домбыра тартады. Тамақ ішіп болған соң бата
айтылады.
2-тапсырма. «Ой
күмбезі»
«Ойлан, бірік, бөліс» топтық
тапсырма.
Оқушылар қонақ түрлері бойынша
топпен ақылдасып, түсінгендерін басқа топпен
бөліседі.
3-тапсырма. «Рөлдік ойындар».
Оқушылар қызығушылығын арттыру мақсатында рөлдік ойын ойнатылады.
Көрнекілік ретінде сынып іші
безендіріледі.
Көрініс: Қонақ
келгенде.
(Балалар өзі
көрсетеді)
-Балалар, бізге қонақ келуі
мүмкін. (қонақ келеді)
-Ассалаумағалейкум!
-Уағалайкумассалам! Сәлем
бердік!
-Төрге
шығыңыздар!
-Келіңіздер!
Үйге
тапсырма: «Қонақ келсе -
құт» тақырыбында
ойтолғау.
Кері
байланыс: «Шаңырақ
шаттығы»
|