Оқылым алды тапсырмасы
Көтерілген мәселені анықтау мақсатында ой шақыру
сұрақтарын қоямын.
Ой шақыру:
1.Экология дегеніміз не?
2.Қоршаған ортаны қорғау маңызды ма?
3. Экологияға байланысты қандай іс-шараларды
білеміз?
Оқылым тапсырмасы
1 – тапсырма. (Топтық жұмыс)
Тұтас мәтінді оқи отырып, әр абзацта көтерілген
мәселені 1сөйлеммен жазыңыз, тақырып қойыңыз.
Экология (лат. оіkos
– үй, баспана; logos – ілім) – жеке организмнің
қоршаған ортамен қарым-қатынасын, ортаға бейімделу заңдылықтарын,
сондай-ақ организм деңгейінен жоғарырақ тұрған биологиялық
жүйелердің – популяциялардың, организмдер қауымдастықтарының,
экожүйелердің, биосфераның ұйымдастырылу және қызмет атқару
заңдылықтарын зерттейтін ғылым.
Экология терминін ғылымға енгізген адам Этнест
Геккель болып саналады (1866). Экология ғылымы жедел дамып,
көптеген жаңа салалары пайда болды. 19 ғасырдың аяғы, 20
ғасырдың басында ғалымдар негізінен жекелеген
факторлардың, әсіресе климаттық факторлардың, организмдердің
таралуы мен сан динамикасына әсерін зерттеді. Бірімен-бірі тығыз
байланысқан, біртұтас құрылымдық бірлік түзетін азғалар
қауымдастықтары туралы ұғым да осы кезде қалыптаса бастады. 20
ғасырдың басында Экология жеке ғылым ретінде таныла
бастады.
Қазіргі кезде экология ғылымы көптеген басқа да
ғылымдармен тығыз байланыста дамып, жаңа ғылым салалары мен
бағыттары пайда болуда. Мысалы, әлеуметтік экология, өнеркәсіптік
экология, геоэкология, инженерлік экология, ауыл шаруашылығы
экологиясы, ғаламдық экология және т.б.:
№
|
Көтерілген мәселені бір сөйлеммен
жазыңыз
|
Тақырып
|
1 абзац
|
|
|
2 абзац
|
|
|
3 абзац
|
|
|
Дескриптор:
-Мәтінде
көтерілген мәселені анықтайды;
-Мәтіндегі абзацтарға тақырыптар қояды;
Кері байланыс
Өзара бағалау дескриптор негізінде ауызша
жүргізіледі
2-тапсырма.(Топтық жұмыс)
Оқырманның қарым-қатынасын анықтайтын
5 талқылау сұрақтарын құрастырыңыз.
№
|
Талқылау
сұрақтары
|
1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
|
Дескриптор:
-Көтерілген мәселеге қатысты 5
талқылау сұрағын құрастырады;
-Талқылау сұрақтарына топтар арасында
өзара жауап береді.
Кері байланыс «2 жұлдыз, 1 тілек»
әдісі арқылы өзара кері байланыс жасап, бағалау.
2 жұлдыз- екі ұнаған
нәрсе
1 тілек- жақсартуды қажет ететін
нәрсе.
Оқылымнан кейінгі
тапсырма.
3-тапсырма.
(Жеке
жұмыс)
Дескриптор:
- экологияның маңызы
- экологиялық
проблемалар
- экология салалары
Кері байланыс «3Қ»стратегиясы арқылы жүзеге
асады
Маған қиын...
Мен үшін қызықты...
Маған қажет...
|