Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қоршаған орта құпиялары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: Экология |
Мектеп: Ермұхан Бекмаханов атындағы мектеп-гимназиясы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 22.09.2020 Пәні: Қоршаған орта құпиялары |
Мұғалімнің аты-жөні: Тургумбаева Акмарал Данияркызы |
|||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны:20 |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Экология және тұрақты даму |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: Экологияның тарихымен таныстыру арқылы экология және тұрақты даму туралы түсінік қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Экологиялық факторлар және оның қоршаған ортаға әсерін түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Экологияның құрылымдары және олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын түсіндіру |
||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысының деңгейі |
Білу, қолдану, талдау |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: Мұғалімнің көмегімен көтерілген мәселені анықтайды, жеке, топтық жұмыстар орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтармен байланыс |
Экологиялық сауаттылық пен экологиялық факторлардың адам мен қоршаған ортаға әсерін түсіндіру, ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру |
|||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Биология, география, өзін-өзі тану |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Басы 5 минут |
«Мозайка»әдісі арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 минут 10 минут 10 минут |
Оқылым алды тапсырмасы Көтерілген мәселені анықтау мақсатында ой шақыру сұрақтарын қоямын. Ой шақыру: 1.Экология дегеніміз не? 2.Қоршаған ортаны қорғау маңызды ма? 3. Экологияға байланысты қандай іс-шараларды білеміз? Оқылым тапсырмасы 1 – тапсырма. (Топтық жұмыс) Тұтас мәтінді оқи отырып, әр абзацта көтерілген мәселені 1сөйлеммен жазыңыз, тақырып қойыңыз. Экология (лат. оіkos – үй, баспана; logos – ілім) – жеке организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасын, ортаға бейімделу заңдылықтарын, сондай-ақ организм деңгейінен жоғарырақ тұрған биологиялық жүйелердің – популяциялардың, организмдер қауымдастықтарының, экожүйелердің, биосфераның ұйымдастырылу және қызмет атқару заңдылықтарын зерттейтін ғылым. Экология терминін ғылымға енгізген адам Этнест Геккель болып саналады (1866). Экология ғылымы жедел дамып, көптеген жаңа салалары пайда болды. 19 ғасырдың аяғы, 20 ғасырдың басында ғалымдар негізінен жекелеген факторлардың, әсіресе климаттық факторлардың, организмдердің таралуы мен сан динамикасына әсерін зерттеді. Бірімен-бірі тығыз байланысқан, біртұтас құрылымдық бірлік түзетін азғалар қауымдастықтары туралы ұғым да осы кезде қалыптаса бастады. 20 ғасырдың басында Экология жеке ғылым ретінде таныла бастады. Қазіргі кезде экология ғылымы көптеген басқа да ғылымдармен тығыз байланыста дамып, жаңа ғылым салалары мен бағыттары пайда болуда. Мысалы, әлеуметтік экология, өнеркәсіптік экология, геоэкология, инженерлік экология, ауыл шаруашылығы экологиясы, ғаламдық экология және т.б.:
Дескриптор: -Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; -Мәтіндегі абзацтарға тақырыптар қояды; Кері байланыс Өзара бағалау дескриптор негізінде ауызша жүргізіледі 2-тапсырма.(Топтық жұмыс) Оқырманның қарым-қатынасын анықтайтын 5 талқылау сұрақтарын құрастырыңыз.
Дескриптор: -Көтерілген мәселеге қатысты 5 талқылау сұрағын құрастырады; -Талқылау сұрақтарына топтар арасында өзара жауап береді. Кері байланыс «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы өзара кері байланыс жасап, бағалау. 2 жұлдыз- екі ұнаған нәрсе 1 тілек- жақсартуды қажет ететін нәрсе. Оқылымнан кейінгі тапсырма. 3-тапсырма. (Жеке жұмыс) Дескриптор: - экологияның маңызы - экологиялық проблемалар - экология салалары Кері байланыс «3Қ»стратегиясы арқылы жүзеге асады Маған қиын... Мен үшін қызықты... Маған қажет... |
А4қағазы, фломастер
Интербелсенді тақта, флипчарт, маркер
|
||||||||||||||||||||||||||||
Соңы 5 минут |
Кері байланыс «Шеңбердегі әңгіме» әдісі арқылы орындалады. Допты бір-біріне лақтыру арқылы тақырып бойынша қорытынды ой-тұжырымдарын айтады. |
Доп
|
||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз. Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері
АКT байланыстары құндылықтардағы байланыс
|
||||||||||||||||||||||||||||
Жұптық жұмыста саралаудың тапсырма тәсілін қолдандым. Мұның құрамына білім деңгейі әртүрлі оқушыларға арналған тапсырмалар кіреді. Қолдауды көп қажет ететін оқушылар көтерілген мәселені бір сөйлеммен жазады. Мен сұрақ қою арқылы тақырыпты табуға көмектесемін.
Топтық жұмыста саралаудың қорытынды тәсілін қолдандым. Оқушылардың барлығы тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады
Жеке жұмыста саралаудың қарқын тәсілін пайдаландым. Тапсырмаларды түсіндіруде көмекті қажет ететін оқушыларға біршама уақыт беремін. Оқушылардың барлығы бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады.
|
Әр тапсырма дескриптор арқылы бағаланады. Дескриптор бағалау критерийіне қол жеткізуге нақты дайындалған. Өзара бағалау дескриптор негізінде ауызша жүргізіледі Кері байланыс «2 жұлдыз, 1 тілек» әдісі арқылы өзара кері байланыс жасап, бағалау. 2 жұлдыз- екі ұнаған нәрсе 1 тілек- жақсартуды қажет ететін нәрсе. Кері байланыс «3Қ»стратегиясы арқылы жүзеге асады Маған қиын... Мен үшін қызықты... Маған қажет... Кері байланыс «Шеңбердегі әңгіме» әдісі арқылы орындалады. Балалар бір-біріне доп лақтырып, сабақ бойынша ойларын жинақтайды. |
Үстелдердің топтық, жұптық жұмыс кезінде оқушылардың еркін қозғалысына, бірінің жұмысын екіншісі анық көретіндей етіп қойылуына қадағалаймын. Оқушылардың оқу құралдарын қолдану барысына ерекше мән беремін. |
||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары сəтті болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Өз сабағыңыз туралы рефлексияны төмендегі бос орынға жазыңыз. Сол жақтағы бағанада келтірілген сұрақтардың арасынан Сіздің сабағыңызға сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Бүгінгі сабақта оқу мақсаттарына толығымен шынайы, мақсатымызға жете білдік. Сыныптағы ахуал өте жоғарғы деңгейде, оқушылар тақырыпқа байланысты көптеген тың ақпараттармен танысты. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе оқыту мен оқуға қатысты 1: 2 Сабақта бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді оқыту мен оқуға қатысты 1: 2 Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері, қиыншылықтары туралы нені анықтадым келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет 1. 2 |