Ұйымдас-тыру
|
Мұғалім амандасу тренингін
өткізеді.
Оқушылардың көңіл-күйлерімен
танысады. «Гүлдер» тренингі арқылы оқушыларды топқа бөледі.Топ
ережесін естеріне салады.
|
Амандасады. Көңіл-күйлерін
білдіреді. Топқа бөлу тренингі арқылы оқушылар үш топқа
бөлінеді.Топ ережесін естеріне түсіреді.
|
Топқа бөлу тренингі. Топ
ережесін қайталау. Ынтымақтастық атмосферасын орнату, өзін-өзі
реттеу.
|
Оқушыларға өзін-өзі бағалау парағы
үлестіріледі.
|
Түрлі-түсті гүлдер суреті
|
Миға
шабуыл:
|
Мұғалім Қазақстанның табиғаты
туралы суреттерден тұсаукесер жасайды.Оқушыларға сұрақтар
қояды:
Бүгінгі тақырыбымыз не туралы болуы
мүмкін?
Қорық
деген ұғым сіздерге таныс па? Қорықтар туралы не
білесіңдер?
|
Оқушылар таныса отырып, жаңа
сабаққа назар аударады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
АКТ,сыни ойлау дағдыларын
арттыру, сұрақ-жауап, диалогтық әдіс, зерттеушілік
әңгіме.
|
Өзін-өзі
бағалау.
|
АКТ,
музыка
|
Мағынаны
тану:
|
Оқулықтағы «Қорықтар»
тақырыбымен танысуға уақыт береді. (7 минут) Оқушылар жаңа сабақ
мазмұнымен танысады. Танысып болған соң, мәтінді және мәліметтерді
пайдаланып, келесі тапсырмаларды
орындайды:
1 топ:
Қорықтың
аты
|
Құрылған
жылы
|
Геогра-фиялық
орны
|
Жануар-
лары
|
Өсімдік-
тері
|
Ақсу
-Жабағылы
|
1926
|
Оңтүстік
Қазақстан облысында Талас Алатауы мен Өгем жотасында
орналасқан.
|
ақ
тырнақты аю, таутеке, ілбіс, суыр, шақылдақ, ұлар, кезеген,
шауқарға, қозықұмай арқар, бұғы, елік, ала мысық, борсық,
т.б.
|
Арша,
бадам бұтасы, жабайы жүзім, жабайы алма, т.б.
|
Наурызым
|
1934
|
Қостанай
облысының Наурызым ауданында орналасқан.
|
Қабан,
елік, суырлар, ақ қояндар, қарсақ, түлкі, борсық, күзен,
ақкіс,аққу, шағала, бірқазандар
|
Қарағай,
малиус боката алмасының жабайы түрі
|
Алматы
|
1964
|
Іле
Алатауында
|
Тянь-шань
сілеусіні, барыс, борсық, түлкі қасқырлар, арқар, таутеке, тиін,
сасық күзен, ұлар, кекілік, бұлдырық, қырғауыл,
тарғақ
|
Тянь-Шань
шыршасы, көктерек, долана, жабайы алма, өрік,
|
2
топ:
Қорықтың
аты
|
Құрылған
жылы
|
Геогра-фиялық
орны
|
Жануар-
лары
|
Өсімдік-
тері
|
Барсакелмес
|
1939
|
Арал
теңізінің солтүстік-батыс бөлігінде
|
Ақбөкен,
қарақұйрық, құлан.
|
|
Қорғалжын
|
1968
|
Ақмола
облысында
|
Суыр,
алақоржын,, су егеуқұйрығы, қосаяқтар, қабан, үйрек, қаз, қоқиқаз,
сұқсыр,
|
|
Марқакөл
|
1976
|
Күршім
жотасы мен Азутас жотасы аралығында орналасқан.
|
Аю,
сілеусін, бұғы, арқар, қасқыр, қарақұтан, аққу, суқұзғын, мөңке,
майқан, талма, теңге балығы
|
Аралий,
алтын тамыр,
|
3 топ:
Қорықтың
аты
|
Құрылған
жылы
|
Геогра-фиялық
орны
|
Жануар-
лары
|
Өсімдік-
тері
|
Үстірт
|
1984
|
Маңғыстау
облысын-да
|
Үстірт
муфлоны, қарақұйрық,ұзын тікенді кірпі, шұбар күзен, төрт жолақты
қарашұбар жылан, қарабауыр шіл, кекілік, ителгі шөл
кекілігі,
|
Иіссіз
катрана, үстірт таспасы,
|
Батыс
Алтай
|
1992
|
Шығыс
Қазақстан облысын-да
|
Бұлғын,
аю, құндыз сусар, борша т.б.
|
Марал
оты, алтын тамыр
|
Алакөл
|
1998
|
Алматы
облысын-да
|
Аққу,
реликт шағала, қаз, тырна т.б.
|
|
Қаратау
|
2004
|
Қаратау
жотасын-да
|
|
Көне
жерортатеңіздік өсімдіктер
|
Сергіту
сәті: «Достық» (Мұғалім айтқан санға байланысты оқушылар
топтасады.)
2
тапсырма:Берілген кескін картаға қорықтарды
орналастыру.
|
Түсіну дәрежесін анықтау,
өзін-өзі реттеу, диалогтық әдіс, көшбасшылық, дарындылық
қабілеттерін анықтау.
|
|
Оқулық,АКТ, үлестірмелер,
энциклопедия мәліметтері
|
Ой
толғаныс:
|
Семантикалық карта:
Қорықтар
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
Ақсу-Жабағылы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алматы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Үстірт
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Алакөл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Марқакөл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қорғалжын
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Наурызым
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Барсакелмес
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Батыс
Алтай
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Қаратау
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-
Қазақстандағы ертеден келе жатқан қорық. (Ақсу
Жабағылы)
-
Реликті шағаласы-қорықтың көркі.
(Алакөл)
-
Муфлонды қорғайтын қорық.
(Үстірт)
-
Дәрілік өсімдіктері –аралий мен алтын тамыр
кездесетін қорық. (Марқакөл)
-
Қоқиқаздар ұя салатын қорық.
(Қорғалжын)
-
Малиус боката алмасының жабайы түрлері өсірілетін
қорық. (Наурызым)
-
Аралда құрылған қорық.
(Барсакелмес)
-
Қылқан жапырақты ормандары, субальпі және альпі
шалғындары сақталған қорық (Батыс Алтай)
-
«Әнші тауы» Аққұм -Қалқан орналасқан қорық
(Алматы)
-
Эндемикалық өсімдіктерді сақтау мақсатында
құрылған қорық. (Қаратау)
|
Түсіну
дәрежесін анықтау, өзін-өзі реттеу, диалогтық әдіс, көшбасшылық,
дарындылық қабілеттерін анықтау, АКТ
|
Оқушылар
тапсырманы орындайды. Өздерін бағалайды.
|
Оқулық, интербелсенді
тақта.
|