Материалдар / Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы.

Материал туралы қысқаша түсінік
яывапр уывапро длорпа вапрол орпав вукаепнг шгнек лдорпа
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Қазан 2018
4450
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Көбею. Өсу және даму

Мектеп:

Күні:

Сынып: 7 Биология

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Қосарлы ұрықтану. Қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

7.2.1.4.Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды

Оқушылардың басым бөлігі:

Қосарлы ұрықтану үдерісі қалай жүретінін және оның өсімдіктер үшін маңызын сипаттайтынын көрсететін мысалдар келтіре алады.

Кейбір оқушылар:

Қосарлы ұрықтанудың табиғаттағы биологиялық маңызын талдап, алған білімін жинақтап, жауаптарын дәлелдейді.

Бағалау критерийі:

Гүлдің құрылысын сипаттайды.

Тозаңдану және ұрықтану үдерістерін түсіндіреді.

Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттайды.

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар ... істей алады?

Дұрыс ғылыми терминдерді пайдаланып қосарлы ұрықтану гүлді өсімдіктердің ілгері дамуына маңызды рөл атқаратынын анықтай алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер

Аталық, аналық, спермий, жұмытқа жасуша, вегетативті және генеративті жасуша, ұрық қалтасы, зигота, эндоспермий, хромосома, гаплоид, диплоид, триплоид, партеногенез

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар

Қосарлы ұрықтану тек гүлді өсімдікиерге ғана тән, себебі ...

... өсімдіктің ұрықтанбаған жұмыртқа жасушасынан ұрықтың даму үдерісі маңызды, өйткені ...

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?

Қосарлы ұрықтану нәтижесінде тұқым мен жеміс қалай түзілетінін айта аласызба?

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Гүлді өсімдіктерге ғана тән ұрықтану үдерісін, нәтижесін және тіршіліктегі маңыздылығын анықтай алады

Құндылықтарға баулу:

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Сабақтағы оқушылардың ауызша, жазбаша жұмыстарын орындай отырып, оқушыларды іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа, қоршаған ортадағы өсімдіктерді қорғауға тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс:

Жаратылыстану, Бейнелеу өнері

Тақырып бойынша алдыңғы білім:


Гүл, оның құрылысы, көбеюі. 6 сынып;

7.2.1.3 өігінен және айқас тоаңданудың шамалы артықшылықтарын сипаттау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.

Ресурстар

Сабақтың басы:

10 минут


2 мин.



















3 мин.













5мин.

Сабаққа дайындық. Оқушылармен сәлемдесу. Оқушыларға сәттілік тілеу.

«Өзіңе тілегенді-басқаларға тіле!»» әдісі арқылы сыныпта ынтымақтастық орнату.

Интербелсенді тақтадан

«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы топтарға тозаңдану түрлері арқылы ,

өсімдік тозаңдануына қатысы бар деп сұрақ қою арқылы , тозаңдану атымен оқушыларды топтастырамын.

I топ: Айқас.

II топ:Өздігінен.

ІІІ топ: .Жел арқылы

ІҮ топ:Жәндіктер арқылы



(Ж). Тапсырма 1

«Қобдиша» әдісі арқылы А,В,С деңгей тапсырмасын орындайды.(Қарқын, ары қарай ілгерлеу саралау типі) Жасыл қобишада күрделі тапсырма,сары қобишада орта тапсырмалар,қызыл қобишада қиын емес тапсырмалар жасырылады.Оқушы өзі таңдаған қобиша тапсырмасын алып, деңгей тапсырмасын орындайды.

Қызыл қобдиша тапсырмасы. Гүлдің құрылысы, қосжынысты және даражынысты гүлдер.

Сары қобдиша тапсырмасы. Тозаңдану мен ұрықтануға анықтама бере отырып, олардың арасындағы айырмашылықтарды сипатта.

Жасыл қобдиша тапсырмасы. Тозаңдану типтері, гүлдің сыртқы пішініне қарап тозаңдану типін анықта


Қ.Б: "Мадақтау сэндвичі".

С) «Миға шабуыл»әдісі

Гүлді өсімдіктерде ұрықтану процесі қалай жүреді? (спермии мен жұмыртқажасушаның қосылуы)

(Т) Балалар бұл сабақтың тақырыбына тозаңдану қатысы бар деп ойлайсыңдар ма?( тақырыпқа шыға алмаса қосымша видеоматериал көрсетіледі).

(дереккөз арқылы саралау). Бейнероликті көру.

-Бұл бейнероликтен не көрдіңіздер?

-Сіздін ойыңызша бұл жерде ұрықтанудың қандай ерекшелігін байқадыңыздар?

Сабақ тақырыбын оқушыларға болжаттым

Олай болса,бүгінгі тақырыбымыз қосарлы ұрықтану, қосарлы ұрықтанудың биологиялық маңызын қарастырамыз.

Оқу мақсаттары.

7.2.1.4.Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау

(Д) Оқушымен бірге «Қосарлы ұрықтану үдерісі» туралы демонстрациялық көрсетілім жасалады.Алдын ала дайындалған түрлі түсті қағаздан жасалған қималар,моншақ, ермексаздар пайдаланылады




Интербелсенді тақтадан тозаңдану суреттері көрсетіледі















Жұмыс дәптерінде



Жасыл,қызыл,сары қобдиша




Слаид













https://www.youtube.com/watch?v=ukLR-P_9rag




түрлі түсті қағаздан жасалған қималар,моншақ, ермексаздар

Сабақтың ортасы:

20 минут


15 мин























5 мин.

(ТЖ) Тапсырма 2:"Джигсо"стратегиясы (жіктеу арқылы саралаудың жигсо түрі, құрылымдалған топ).

Тақырып мәтінін топтарға бөліп беру.

I топ: Өсімдікте гаметалық түзілуі және орналасуы

II топ: Гүлді өсімдіктердің қосарлы ұрықтануы

ІІІ топ: Қосарлы ұрықтанудың маңызы.

(дереккөз арқылы саралау).

Мәтінмен танысып болған соң, өзара пікір алмасып, басқа топқа түсіндіреді.

ҚБ. "Сұхбаттасатын жұп"тәсілі арқылы оқушылар төмендегі сұрақтарды ескере отырып жұптарына кері байланыс береді.

-Өсімдікте гаметаның түзілуі күрделі процесс, өйткені ....

- Аналық түйінде жүретін үдерістерқалай жүреді?

-Маған меңгеруге қиын болды ...., себебі ....

(Ж) Тапсырма3.«Бір минут»әдісі( Қарқын саралау)

«Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы. Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Оқушыларды іздемпаздыққа, өз бетінше ой қорыта білуге, есте сақтауға, еңбектенуге, тиянақтылыққа, қоршаған ортадағы өсімдіктерді қорғауға ,көбейтуге тәрбиелеу.

-Елбасымыздың «Мәңгілік ел»идеясын бүгінгі сабағымызбен қалай байланыстырамыз?

-Қосарлы ұрықтану мысалы бойынша не айта аласыздар?

ҚБ.«Бас бармақ»әдісімен

( ЖЖ) Тапсырма 4: Сәйкестендіріңіз.(Тапсырма беру тәсілі)

Кестеде берілген өсімдік белгілеріне қарай тозаңдану түрлерін сәйкестендіріңіз.


Белгілері

Тозаңдану түрі

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Тозаңдары майда, жеңіл, құрғақ.

Гүлі ашық реңді.

Тозаңдары өте ірі, жабысқақ.

Гүлдің  аталық  жіпшелері  өте ұзын, тербеліп тұрады.

Гүлдері реңсіз, ұсақ.

Гүлдері хош иісті, өсімдік топтасып өседі.

Гүлдердің шірнеліктері болмайды.

1

2

3

4

Жел

Бунақденелер

Өздігінен

Құстар



Қ.Б: ( Плюс, минус, керемет)



Биология 7-сынып.Атамұра баспасы

А,2017 ж

193-194 беттер

Оқулық
























Кесте



















Сабақтың соңы:

10 минут












5 мин.













3 мин.



















2 мин





(С) Тапсырма 5. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы.(қарқын,тапсырма саралау)

Мақсаты:

7.2.1.4Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың

маңызын сипаттау


Бағалау критерийі: Қосарлы ұрықтануды зерделейді

Тапсырма :


Тапсырма-1.

(ТЖ) Қосарлы ұрықтану үдерісі тапсырмасын орындау үшін әр топ алдында жатқан ресурстармен қосарлы ұрықтану үдерісін көрсету.


Тапсырма 2

(Ж)

(а) Қосарланып ұрықтану үдерісін түсіндіріңіз.

(b) Қосарланып ұрықтану нәтижесінде пайда болатын құрылымдарды сипаттаңыз.

(с) Қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіріңіз.


Дискриптор

Білім алушы:


-Қосарлы ұрықтану үдерісін сипаттайды;

-Тозаңдану және ұрықтану үдерістерін түсіндіреді;

-Сызбаны және негізгі ұғымдарды қолданып,

қосарланып ұрықтанудың биологиялық маңызын түсіндіреді


Қ.Б. "Екі жұлдыз, бір тілек"

Рефлексия: «Рефлексиялық нысана»:

Тақтаға нысананың суреті ұсынылады. Нысана 4 бөлікке бөлінеді:

«Белсенді қатыстым», «Қызықты болды», «Түсінікті болды», «Жаңаны алдым». Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша алған нәтижелеріне сәйкес әр сұраққа байланысты өз деңгейлерін анықтайды.


Үй тапсырмасы: § 55;193-195беттер

Барлық оқушыларға -§55 тақырыпты оқу

Оқушылардың басым бөлігіне – тақырыпқа сай 5 сұрақ құрастыру.

Кейбір оқушыларға:Гүлді өсімдіктерің қазіргі сұрыптау әдістері туралы хабарлама жасау.







7 сынып.Биология



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!