Пәні:математика
Күні:
Тақырыбы Қосу және азайтудың
қасиеттерін есептеулерде
қолдану
Мақсаты Бірліктермен,
ондықтармен,
жүздіктермен орындалатын
амалдардың ұқсастығына сүйене
отырып, сандарды және
шамаларды қосу мен
азайтудың үлгісін көрсетіп беру, сандарды оқу,
жазу, жіктеу.
Міндеттері:
1.
Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына
сүйене отырып, сандарды
және шамаларды
қосу мен азайтудың
үлгісін көрсетіп беру
2. Өз бетінше
және топпен
жұмыс істеу
дағдыларын
қалыптастырып дамыту
3.
Оқушыларды
алғырлыққа,
тапқырлыққа,
шжылдамдыққа, өз
бетінше жұмыс істей білуге
тәрбиелеу.
Оқытуда қолданылған әдіс-тәсілдер
Ой қозғау.
Ситуациялық сұрақтар беру,
«ДЖИКСО» әдісі, ой ашар,топтау
стратегиясы
Оқу нәтижесі: Қосу
және
азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдануды меңгерді.
Сабақ бойынша
мұғалімнің жазбалары:
Мұғалімнің
іс-әрекеті
Оқушылар
іс-әрекеті
I.Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық
дайындық.
Бір, екі,үш,
Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз
бастаймыз.
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
-
Топқа бөлу.
-Ойсергек. 1. Оқушылардың
өткен сабақты қаншалықты
меңгергенін,
түсінгенін
байқау,
анықтау.
Бағалау
критерийлері:
1.Тапсырмалардың
барлығын қатесіз орындау.
2.
Ережелерді толық
білу.
3.
Сұрақтарға жауап
беру.
II.Үй тапсырмасын
пысықтау:
Топтық
жұмыс. Оқушылар
үй жүмысын қалайша орындағандығын топ ішінде
талқылайды.
Жариялау. Бір
оқушы үй
тапсырмасын бүкіл
сыныпқа оқиды. Қалған
оқушылар
есептің шығарылуының
дұрыс-бұрыстығын
айтады.
III. Жаңа
сабақ «Ой ашар» Ауызша есептеу және
дұрыстығын
тексеру. «Мағынаны тану» Жазбаша орындау
және дәлелдеу.
Сабақтың тақырыбын және
мақсатын хабарлау.
Тірек білімді
белсендіру:
Көркем
жазу:
7 70 700 7000
...
-7000 санында барлығы неше
ондық бар? Жүздік ше?
-Қандай заңдылықты байқадың?
Сандар қатарын жалғастыр.
«Ойлан,
тап»
1. Аптада неше
күн бар? (7 күн)
2. Бүгін
аптаның нешінші күні? (
күні)
3. Қосудың
компоненттерін ата. (қосылғыш, қосылғыш, қосындының
мәні)
4. Азайтудың
компоненттерін ата. (азайғыш, азайтқыш, айырманың
мәні)
5. Қосу
амалының қасиетін айт. (ауыстырымдылық
қасиеті)
6.
Геометриялық
фигураларды
ата.
(үшбұрыш,
төртбұрыш, дөңгелек, шеңбер, кесінді,
сәуле)
7. 5 санының
көршілерін атап бер. (4, 6)
8. 6 санының
құрамын айтып бер. (5+1, 4+2,
3+3)
9. Санды немен
белгілейміз? (цифрмен)
10. Мына
сандарды өсу ретімен
орналастыр
4, 1, 3, 2, 4 -
П, 1 - Е, 3 - Е, 2 - С. Сонда қандай сөз шықты?
(Есеп)
Ендеше біздің
бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Есеп.
Салыстыру
Есептің шартты
белгілерін рет - ретімен
орналастырыңдар.
Дәптермен
жұмыс.
а) бүгінгі
күн
ә)
көркем жазу б) мысалдар мен есептерді
шығару
талдау.
Оқулықпен
жұмыс:
№1
а) бөлігін жазбаша орындаған соң,
сұрақтарға жауап бер.
ә)
бөлігін баған түрінде
орында.
а)3600+4200=7800
36000+42000=78000 360000+420000=780000
4200+3600=7800
42000+36000=78000 420000+360000=780000
ә)(2300+5100)+1400=8800
2300+(5100+1400)=8800
(23000+51000)+14000=88000
23000+(51000+14000)=88000
(230000+510000)+140000=880000
230000+(510000+140000)=880000
№2
тақтаға бір оқөушы орындап,
сұрақтарға жауап береді. Ал қалғандары дәптерге
жазады.
999+1=1000 10000-1=9999
40000-1=39999 799999+1=800000
1000-1=999 9999+1=10000
39999+1=40000 800000-1=799999
4700+0=4700 47000+0=47000
470000+0=470000 470000-470000=0
4700-0=4700 47000-0=47000
470000-0=470000 47000-0=47000
№3
Есепті
шығар:
1маш.-3км
500м
2маш. -? одан 1км 170м
артық
3маш. -?2-шіден 1км 800м
кем
Барлығы -? М жол
тазалады.
Ш: 3км500м+1км170м =4км 670м
-2-ші машина
4км 670м-1км800м=2км 870м
-3-ші машина
3км500м+4км 670м+2км 870м=11км
40м –барлығы
Ж: 11км 40м жол
тазаланды
Өзіндік
жұмыс:
№5
Есепте, нәтижесін
тап.
21+3+9+27=60
2100+300+900+3700=7000
(21+9)+37+3=70
(2100+900)+3700+300=7000
(21+9)+(37+3)=70
(2100+900)+(3700+300)=7000
(37+3)+21+9=70 (3700+300)+
2100+900=7000
№6
Тура теңдік
құр:
10000+10000=20000
20000+10000=30000 10000+40000=50000
30000-10000=20000
40000-10000=30000 20000+30000=50000
40000-20000=20000
50000-20000=30000 30000+20000=50000
50000-30000=20000
60000-30000=30000 40000+10000=50000
….. ….
60000-10000=50000
70000-20000=50000
….
Сергіту
сәті:
Өзіндік
жұмыс:
№8
Амалдарды орында. Қатармен
жұмыс.
(567+328)-287=895-287=608
(305-177)∙5=128∙5=640
675-(254+378)=675-632=43
(288+112)∙10=400∙10=4000
(207+385)+240=592+240=832
37+800:4∙2=437
900-(25+15)∙3=900-120=780
180:9+87-29=107-29=78
48+96:4∙3=48+72=120
Рефлексия:
-Өз жұмыстарыңа ризасыңдар
ма?
-Қандай тапсырмаларды
орындауда қиналдыңдар?
Үйге
тапсырма: 62-63бет №7
№9
Бағалау: