Материалдар / Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2019
508
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні:математика

Күні:

Тақырыбы Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдану

Мақсаты Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына сүйене отырып, сандарды және шамаларды қосу мен азайтудың үлгісін көрсетіп беру, сандарды оқу, жазу, жіктеу.

Міндеттері:

1. Бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен орындалатын амалдардың ұқсастығына сүйене отырып, сандарды және шамаларды қосу мен азайтудың үлгісін көрсетіп беру

2. Өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту

3. Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа, шжылдамдыққа, өз бетінше жұмыс істей білуге тәрбиелеу.

Оқытуда қолданылған әдіс-тәсілдер

Ой қозғау. Ситуациялық сұрақтар беру, «ДЖИКСО» әдісі, ой ашар,топтау стратегиясы

Оқу нәтижесі: Қосу және азайтудың қасиеттерін есептеулерде қолдануды меңгерді.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылар іс-әрекеті

I.Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық дайындық.

Бір, екі,үш, Сынып іші тып-тыныш. Жалқаулықты тастаймыз, Сабақты біз бастаймыз.

І. Ұйымдастыру кезеңі:

- Топқа бөлу. -Ойсергек. 1. Оқушылардың өткен сабақты қаншалықты меңгергенін, түсінгенін байқау, анықтау.

Бағалау критерийлері:

1.Тапсырмалардың барлығын қатесіз орындау.

2. Ережелерді толық білу.

3. Сұрақтарға жауап беру.

II.Үй тапсырмасын пысықтау:

Топтық жұмыс. Оқушылар үй жүмысын қалайша орындағандығын топ ішінде талқылайды.

Жариялау. Бір оқушы үй тапсырмасын бүкіл сыныпқа оқиды. Қалған оқушылар есептің шығарылуының дұрыс-бұрыстығын айтады.

III. Жаңа сабақ «Ой ашар» Ауызша есептеу және дұрыстығын тексеру. «Мағынаны тану» Жазбаша орындау және дәлелдеу.

Сабақтың тақырыбын және мақсатын хабарлау.

Тірек білімді белсендіру:

Көркем жазу:

7 70 700 7000 ...

-7000 санында барлығы неше ондық бар? Жүздік ше?

-Қандай заңдылықты байқадың? Сандар қатарын жалғастыр.

«Ойлан, тап»
1. Аптада неше күн бар? (7 күн)
2. Бүгін аптаның нешінші күні? ( күні)
3. Қосудың компоненттерін ата. (қосылғыш, қосылғыш, қосындының мәні)
4. Азайтудың компоненттерін ата. (азайғыш, азайтқыш, айырманың мәні)
5. Қосу амалының қасиетін айт. (ауыстырымдылық қасиеті)
6. Геометриялық фигураларды ата.
(үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек, шеңбер, кесінді, сәуле)
7. 5 санының көршілерін атап бер. (4, 6)
8. 6 санының құрамын айтып бер. (5+1, 4+2, 3+3)
9. Санды немен белгілейміз? (цифрмен)
10. Мына сандарды өсу ретімен орналастыр
4, 1, 3, 2, 4 - П, 1 - Е, 3 - Е, 2 - С. Сонда қандай сөз шықты? (Есеп)
Ендеше біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: Есеп. Салыстыру
Есептің шартты белгілерін рет - ретімен орналастырыңдар.



Дәптермен жұмыс.

а) бүгінгі күн ә) көркем жазу б) мысалдар мен есептерді шығару талдау.

Оқулықпен жұмыс:

1 а) бөлігін жазбаша орындаған соң, сұрақтарға жауап бер.

ә) бөлігін баған түрінде орында.

а)3600+4200=7800 36000+42000=78000 360000+420000=780000

4200+3600=7800 42000+36000=78000 420000+360000=780000

ә)(2300+5100)+1400=8800 2300+(5100+1400)=8800

(23000+51000)+14000=88000 23000+(51000+14000)=88000

(230000+510000)+140000=880000 230000+(510000+140000)=880000

2 тақтаға бір оқөушы орындап, сұрақтарға жауап береді. Ал қалғандары дәптерге жазады.

999+1=1000 10000-1=9999 40000-1=39999 799999+1=800000

1000-1=999 9999+1=10000 39999+1=40000 800000-1=799999


4700+0=4700 47000+0=47000 470000+0=470000 470000-470000=0

4700-0=4700 47000-0=47000 470000-0=470000 47000-0=47000

3 Есепті шығар:

1маш.-3км 500м

2маш. -? одан 1км 170м артық

3маш. -?2-шіден 1км 800м кем

Барлығы -? М жол тазалады.

Ш: 3км500м+1км170м =4км 670м -2-ші машина

4км 670м-1км800м=2км 870м -3-ші машина

3км500м+4км 670м+2км 870м=11км 40м –барлығы

Ж: 11км 40м жол тазаланды

Өзіндік жұмыс:

5 Есепте, нәтижесін тап.

21+3+9+27=60 2100+300+900+3700=7000

(21+9)+37+3=70 (2100+900)+3700+300=7000

(21+9)+(37+3)=70 (2100+900)+(3700+300)=7000

(37+3)+21+9=70 (3700+300)+ 2100+900=7000

6 Тура теңдік құр:

10000+10000=20000 20000+10000=30000 10000+40000=50000

30000-10000=20000 40000-10000=30000 20000+30000=50000

40000-20000=20000 50000-20000=30000 30000+20000=50000

50000-30000=20000 60000-30000=30000 40000+10000=50000

.. …. 60000-10000=50000

70000-20000=50000

.

Сергіту сәті:

Өзіндік жұмыс:

8 Амалдарды орында. Қатармен жұмыс.

(567+328)-287=895-287=608 (305-177)∙5=128∙5=640

675-(254+378)=675-632=43 (288+112)∙10=400∙10=4000

(207+385)+240=592+240=832 37+800:4∙2=437


900-(25+15)∙3=900-120=780

180:9+87-29=107-29=78

48+96:4∙3=48+72=120

Рефлексия:

-Өз жұмыстарыңа ризасыңдар ма?

-Қандай тапсырмаларды орындауда қиналдыңдар?

Үйге тапсырма: 62-63бет №7 №9

Бағалау:



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!