Материалдар / Құмырсқаның қанағаты 3-сынып

Құмырсқаның қанағаты 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәнінен қысқа мерзімді жоспар, үшінші сыныпқа арналған. Бастауыш сынып мұғалімдеріне, жас мамандарға қосымша көмек ретінде ұсынамын. Әдіс-тәсілдердің кейбірін өз сабақтарында өткенді пысықтау, жаңа білімді бекіту, кері байланыс кезінде тиімді қолдануға болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2018
1069
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ тақырыбы

Құмырсқаның қанағаты

Жалпы мақсаттар

Ертегіні мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Өмірмен байланыстырады, жақсы мен жаманды салыстырады. Өздерінің бойындағы мінез сипаттарын анықтайды.

Түйінді идеялар

Қанағат қарын тойғызар.

Оқыту нәтижелері

Ертегіні мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Өз ойларын айтуды, пікірлерін дәлелдеуді, сипаттауды үйренеді.

Көрнекіліктер

Плакат ,портрет,буклет,

Дереккөздер

Бағдарлама,оқулық, әдістемелік құрал, баспасөз материалдары

Сілтеме

Күнтізбелік жоспар, оқу жоспары, оқулық, 7 модуль

Сабақ барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

1-кезең: Қызығушылықты ояту




Амандасады

Мұғалім оқушыларды жылы жүзбен қарсы алады.

«Туған күн» бойынша топқа бөлемін.

Топтарға топ ережесін құруға бағыттайды.

Кері байланыс

« автор орындығы»

әдісі арқылы өткен сабақты бекітеді.

Сәлемдеседі жылы қабақты сезеді.

Бір – бірлеріне жылы лебіздерін білдіреді.

Оқушылар өзін-өзі реттеуге дағдыланады.

Оқушылар топқа бөлінеді.

«Бағалау парағын» оқушылар сабақ барысында, бақылап, толтырып отырады.

Кері байланыс жасайды.


Формативті, суммативті бағалау

2-кезең: Мағынаны ажырату



Оқулықпен жұмыс:



Сабақтың тақырыбын айқындап,бүгінгі сабақтың тақырыбымен таныстырады.

Оқушылармен бірігіп мақсат қояды.

«интервью» әдісі

-Бүгінгі тақырыптан нені білгілерің келеді?


Мұғалім жаңа тақырыпты меңгерту мақсатында «Атаулар туралы үш сұрақ» тәсілі арқылы мәтінді талдатады.


Топтық жұмыс



Жаңа тақырып бойынша жұмыс Оқушылар топтық жұмысын қорғайды.



Құмырсқаны сипатта

Құмырсқаға тән қандай ерекшеліктерді, ырым-тыйымдарды білесің?


Қайда? Қалай? Қандай?

Оқулықпен жұмыс:

Мәнерлеп іштей оқу, жұппен талқылау.

Сені қоршаған адамдар арасында осындай мінез –сипаттарына ие адамдар бар ма?

Сенің бойыңда осы аталған мінез сипаттары бар ма? Өз бойыңда қандай жақсы, жаман мінез бар деп ойлайсың?


3-кезең: Ой- толғаныс


Ойларын жинақтайды

"Қос жазба күнделігі»

Мәтіннің маңызды бөлігі

Несімен маңызды





үй тапсырмасы

Мәтін бойынша тапсырма береді

Күнделікке үй тапсырмасын жазады


Рефлексия

Оқушыларға сабақтың қаншалықты ұнағанын, несі мен ұнағанын анықтайды.

«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!