×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8(771)-234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады. Тәрбиешілерге, ұстаздарға, оқушыларға, студенттерге арналған турнирлер басталды. Толығырақ
Құрметті аттестация тапсыратын ұстаздар аттестацияға арналған сұрақтар мен оның жауаптары дайын болды. Біз оны арнайы кітапша ретінде шығардық. Толығырақ: 8-(707)-358-15-26 осы номерге дәл қазір хабарласыңыз немесе ватсапқа жазыңыз.

Құқық дегеніміз не және ол қоғамдық қатынастарға қалай әсер етеді?

Автор:Ешенхан Бахыт
Бағыты: Адам және қоғам
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: 9 сынып
Жарияланған уақыты: 2019-05-27

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Қазақстан тарихы пәнінен жаңартылған білім мазмұны бойынша 9 сыныпқа арналған қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Құқық дегеніміз не және ол қоғамдық қатынастарға қалай әсер етеді?
9.1.1.1 Әлеуметтік нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіру
Сабақтың мақсаты



Бағалау критерийі



  • Әлеуметтік нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін анықтайды;

  • Құқықтық мәдениет пен қоғамдық пікірді салыстырмалы талдау жасай алады;

  • Құқық, әлеуметтік норма ұғымдарының мағынасын анықтайды, әр ұғымның қолдану аясына бір мысалдан береді.

  • Тілдік мақсаттар



    Құқықтық нормалар жүйесінде құқықтың ұғымы мен ролін түсіндіреді (оқылым және айтылым дағдылары).Венн диаграммасын толтырады (жазылым дағдылары)Құқық- правоМораль- мораль әлеуметтік норма- социальная нормақұқықтық норма – правовая нормазаң-законқұқықтық мәдениет – правовая культурақоғамдық пікір- общественное мнениеДиалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Құқық дегеніміз не? Мен...деп ойлаймынҚұқықтық норманың моральдық нормалардан айырмашылығы/ұқсастығы қандай? Құқықтық мәдениетті қалыптастыру маңызды, себебі...
    Құндылықтарға баулу



  • Құрмет

  • Азаматтық жауапкершілік

  • Құқықтық сауаттылық

  • Пəнаралық байланыс



    Қазақстан тарихы, Дүние жүзі тарихыБұл пәндерден мемлекет ұғымы мен мемлекет типтерін еске түсіреді
    Алдыңғы білім



    САБАҚ БАРЫСЫ
    УақытыРесурстар




















    3 минут

    Мораль және құқықтық нормаларға қатысты мысалдар келтіре отырып, оқушылармен талқылау жұмысын жүргізу.
  • Құқық деген не?

  • Құқық қалай пайда болды?

  • Қоғамды қалай реттеуге болады?

  • Мемлекетке не үшін құқық қажет?

  • Мораль немесе құқық па?

  • Қайсысын бірінші орынға қоясың?



  • Слайд
















    3 минут













    2 минут

    5 минут







































    3 минут



    5 минут











    3 минут



    1 минут
    Талқылатантын сұрақтар:
  • Елімізде құқық бұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба?

  • Қоғамдық қатынастарды реттеудегі әлеуметтік нормалардың (мораль мен құқықтың) қайсысы маңыздырақ деп ойлайсыз?



  • 2019 жыл 9 наурызында түнгі сағат 24.00-де азамат Ж. Өз үйінің подьезінде дауыстап өлең айтты. Көршісінің ән айтуды тоқтат деген талабына көңіл аудармай, одан әрі өлең айтуын жалғастырады. Көршісі учаскелік инспекторға қоңырау шалды. Ж. Құқық бұзушылық жасады ма?Учаскелік инспекторға қаңырау шалған көршінің әрекеті дұрыс па? Осы жағдайды қалай шешер едіндер?

    16 жасар А. Мен С. Мектепте өткен би кешінде өздерін дөрекі ұстады, яғни қыздарға балағат сөздер айтты, кешті ұйымдастырушының микрофоның жұлып алып, қатты айғайлай бастады. Ішкі істер органдарынан қалалық бөлімге жеткізілген А. Мен С. Ға қатысты іс құжаттар толтырылды және олардың ісі кәмелеттік жасқа толмағандардың ісін қарайтын қалалық комиссия қарауына жіберілді. Дұрыс шешім қабылданды ма? Бұл шешіммен келісесіздер ме? А. Мен С. Қандай жауапкершілікке тартылады?



    Дескриптор: Мораль ұғымының 3-4 айырмашылығын көрсетеді;Құқық ұғымының 3-4 айырмашылығын жазады;3-4 ортақ белгілерді анықтайды.



    Оқулық: Адам. Қоғам. Құқық. (9-сынып), 110-бет





















    Оқулық: Құқықтану, (10-сынып), 95-бет











    Оқулық: Адам. Қоғам. Құқық. (9-сынып), 111-112-бет











    Оқулық: Адам. Қоғам. Құқық. (9-сынып), 110-114-бет







    Бағалау критерийлері: (Эссе жазу талаптарын басшылыққа алынып жасалды)Эссе көлемі 200 – 250сөз



    Оқулық: Адам. Қоғам. Құқық. (9-сынып), 110-114-бет

























    Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?



    Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау











    ҚБ: «Ашық микрофон» әдісі

    ҚБ: Серпілген сауал

    Қ.Б: «Бағдаршам» әдісі



    Венн диаграммасы







    Топқа бөліп отырғызған кезде оқушылардың тақтаға қарап дұрыс отыруын назарда ұстау;

    Оқу бөлмесінің жарық, таза болуын назарда ұстау;

    Сабақ бойынша рефлексияБұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?







    Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:

    Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?








    50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

    Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

    Материалды сайттан тегін жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.