Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Құқық негіздері пәнінен ҚМЖ І тоқсан 9 сынып 2024-2025 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
9 сынып
Құқық негіздері
1-тоқсан
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-1
Бөлім: |
9.1 Құқық түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Құқық дегеніміз не және ол қоғамдық қатынастарға қалай әсер етеді? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.1.1.1 әлеуметтік нормалар жүйесіндегі құқық ұғымы мен ролін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Құқық, әлеуметтік норма ұғымдарының мағынасын анықтап, құқықтың қо,амдыө қатынастардағы ролін көрсету. |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын құру үшін «Құрбыңа күн шуағындағы сөздерден басталған бір ауыз тілек айт» деген әдісті қолдану. «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушыарды 3 топқа бөлу Мұғалім. «Миға шабуыл» әдісін қолданып, оқушыларға келесі сұрақ қою: «Мен бұл пәннен нені күтемін?» |
Дескриптор: Мұғалім пәннің негізгі мақсатымен, ерекшеліктерімен таныстыра келе, оқушылардың өздерінен сұрақ қою арқылы талқылау ұйымдастырады |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
ҚР Конституциясы. А. 2017 Адам.Қоғам. Құқық. Оқулық. А.2012 Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут
5 минут 10 минут |
Сыныппен жұмыс. Мұғалім. Тапсырма: «Құқық», «мораль», «әлеуметтік норма», «құқықтық норма, «заң», «құқықтық мәдениет» ұғымдарына қатысты оқулықпен жұмыс жасаңыздар.
Тапсырма: «Венн диаграммасын сызу арқылы мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтаңыздар»
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. М.: Сыныптық талқылау ұйымдастыру «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс» «Қоғамдық қатынастарды реттеудегі әлеуметтік нормалардың (мораль мен құқықтың) қайсысы маңыздырақ деп ойлайсыз? Барлық дәлелдеріңізді мысал келтіру арқылы қуаттаныз. Елімізде құқық бұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба? ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: Оқушылар топтық жұмыс негізінде аталған ұғымдарға түсініктеме беріпғ талдау, әрі бағалау жүргізеді
Дескриптор: оқушылар Венн диаграммасы арқылы мораль мен құқықтың айырмашылығы мен ұқсастықтарын анықтайды. Дескриптор: Оқушылар мораль және құқықтық нормаларға қатысты мысалдар келтіре отырып талқылау жұмысын жүргізеді. Оқушылар критерийге сәйкес өзара бағалау жүргізеді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суретте Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Елімізде құқықбұзушылықтардың орын алу себептері азаматтардың заңдарды білмеуінен бе, әлде құқықтық мәдениеттің төмен болуынан ба? (10-20 сөйлем) |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-2
Бөлім: |
9.1 Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.2 Қазақстан Республикасы Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
Сабақтың мақсаты |
ҚР Конституциясын талдау арқылы адамның және азаматтың конституциялық құқықтары, бостандықтары мен міндеттерін анықтау |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Ұйымдастыру: амандасу-түгендеу I.Қызығушылықты ояту: Б Сабақ тақырыбымен таныстыру үшін сыныпқа «Миға шабуыл» әдісі арқылы бейнебаян көрсету. Бейнебаян негізінде сыныппен талқылау ұйымдастыру:
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Оқушылар өздерінің бастапқы білімдері мен бейнебаяның мазмұны арқылы жауап береді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Ұғымдарды таныстыру: «Конституция», «конституциялық құқықтар», «конституциялық-құқықтық мәртебе». Мәтінмен жұмыс Конституцияның баптарына сүйене отырып, азаматтың құқықтары мен міндеттерін анықтайды:
1-тапсырма Конституция азаматтардың құқықтары мен бостандықтарының негізгі кепілі «иә» келісемін, «жоқ» келіспеймін тұжырымның біреуін алып дәлелдеңіздер және азаматтардың тағы қандай құқықтары мен міндеттерін ұсынар едіңіз? ЕБҚ оқушылар маңызды тірек сөздерді жазып алады; 2-тапсырма «File» әдісі бойынша Конституция баптарын қолдана отырып, адам және азаматтың конституциялық құқықтарын, бостандықтарын, міндеттеріне талдау жасайды
ЕБҚ оқушыларына (есту, көру, қабылдау деңгейі төмен)қосымша қолдау көрсету мақсатында үлестірме материал беріледі. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескриптор: өз жұмыстарын интеллект карта негізінде жасап, қорғай алады. Топтар бір-біріне сұрақ қою арқылы жауаптарын тексереді.
Дескриптор: Оқушыны бір позицияны таңдайды Өз позициясының себебін толық ашады Өз позициясына кем дегенде 2 мысал келтіреді Өз позициясына 3 сөйлеммен қорытынды жасайды
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Бүгінгі сабақтан мен не білдім? Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің? Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||
Үй тапсырмасы |
«Қазақстан Республикасында адам мен азаматтың қандай құқықтары мен міндеттері бар?» тақырыпқа эссе жазыңыздар |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-3
Бөлім: |
9.1 Адам және азаматтың құқықтары мен бостандықтары |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Неліктен Қазақстан өзін демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ретінде жариялайды? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.2.1.1 конституциялық құрылым негіздерін түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Қазақстан демократиялық, зайырлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет екенін дәлелдеу |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ.Қызығушылықты ояту: - Суреттің негізгі идеясы қандай?
ІІ. Сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты және бағалау критерийлерін анықтау, талдау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Презентация РР Сурет https://laicismo.org/la-s
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут
10 минут 5 минут 10 минут |
Интерактивті тақтаға ҚР Конституциясының 1 бабын көрсету. Бапта кездесетін жаңа ұғымдарды талдау. Демократия, зайырлы, унитарлы, құқықтық және әлеуметтік мемлекет ұғымдары аясында өздерің ассоциацияларын келтіру. 1 тапсырма: Ғаламторды пайдалана отырыпВенн диаграмасы арқылы зайырлы мемлекет пен діни мемлекеттің айырмашылықтары мен ұқсастықтарын анықтау.
ЕҚБ маңызды кездесетін термин сөздерді атайды не жазып көрсетеді 2 тапсырма ҚР кесте бойынша сипаттау және басқа мемлекеттермен салыстыру.
ЕБҚ: оқушыға тапсырманың нақты бір бөлігін ерекшелеп көрсетіп беріледі. |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды Дескрипторлар: Зайырлы мемлекеттің кем дегенде 3 айырмашылығын анықтайды. Діни мемлекеттің кем дегенде 3 айырмашылығын анықтайды. Зайырлы және діни мемлекеттердің кем дегенде 3 ұқсастықтарын анықтайды.
Дескрипторлар: Демократиялық мемлекеттің белгілерін, артықшылықтарын анықтайды, кем деген де 2 мысал келтіреді. Құқықтық мемлекеттің белгілерін, артықшылықтарын анықтайды, кем деген де 2 мысал келтіреді. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
Өзара дескриптор бойынша бағалау.
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап» ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
http://adilet.zan.kz/kaz/search/docs/va= %9D%D0%A1
Венн диаграмма, ноутбуктар, ғаламтор
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады |
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Әлемнің бір мемлекетінің конституциясын зерттеу, артықшылықтарын анықтау. |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-4
Бөлім: |
9.1 Азаматтық құқық түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Азаматтық құқық қоғамдық қатынастарды қалай реттейді |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.3.1.1азаматтық құқық ұғымы мен қағидаларын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Азаматтық құқық ұғымын түсіну Азаматтық құқық қағидаларын түсіну |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Қызығушылықты ояту мұғалім азаматтық құқық түсінігін түсіндіруге кіріседі. Суреттерді көрсете отырып, сабақ тақырыбына шағын шолу жасаңыз.
Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Мәтін және бейнероликпен жұмыс. Оқушылардың материалды қабылдау қабілеттерін ескере отырып, азаматтық құқық туралы (азаматтық құқық ұғымы, қағидалары, қоғамдық қатынастары мен субъектілері көрініс тапқан) мәтін және бейнеролик (қосымшада) ұсынылады. ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды Оқушыларға ұсынылатын тапсырма: оқушылар материалмен танысып болғаннан соң, азаматтық құқық ұғымының анықтамасын, оның негізгі қағидаларын, объектілері мен субъектілерін анықтайды. Оқушыларға кестеде мүліктік және мүлік емес қатынастарды ажыратуды сұраңыз .
Оқушыларды құқықтық қабілеттілік пен іс-әрекеттік қабілеттілік ұғымдарымен таныстырыңыз. Оқушыларға тапсырма: оқушыларға жас ерекшелікке байланысты іс-әрекеттік қабілеттілікке мысалдар келтіру арқылы кестені толтыруды тапсырыңыз. .
Сыныпқа құқық және әрекет қабілеттілігіне қатысты жас ерекшелігіне байланысты іс әрекетін сәйкестендіру тапсырмасын беріңіз.
ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Дескрипторлар: Мүліктік қатынастар мен құқықтарды ажыратады. Мүліктік емес қатынастар мен құқықтарды ажыратады Дескрипторлар: - жас ерекшелігіне байланысты іс-әрекеттік қабілеттілікті көрсететін кестені толтырады; - жас ерекшелігіне байланысты іс-әрекеттік қабілеттілікке 1-2 мысалдар келтіреді
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Не білдім? Не көрдім? Не түсіндім? Нені жетілдіруім керек? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
Азаматтық құқық қоғамдық қатынастарды қалай реттейді |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-5
Бөлім: |
9.1 Еңбек құқығы түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
ҚР Конституциясының 24-ші бабы нені көздейді? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.4.1.1 еңбек құқығы ұғымын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Еңбек құқығы туралы біледі және оның қажеттілігін түсінеді |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
М Сабаққа кіріспе жасаңыз. 1 тапсырма: Еңбектің адам өмірінде алатын орны мен маңызы жайлы үлгі–өнеге беретін аңыз немесе оқиғаны талданады. Б Оқушыларға мынадай сұрақтар қойылады:
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Дескриптор: Аңыз мазмұнын түсінеді Аңыздағы негізгі мәселені анықтай алады |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 мин 10 минут |
Еңбек құқығы саласын зерделеу маған не береді деген сұрақ аясында «Ойлан. Талқыла. Ойыңмен бөліс» тапсырмасын орындайды. 1 тапсырма: Еңбек туралы мақал мәтелдер, өмірден мысалдар келтіре отырып, төмендегі сұрақтарға жауап береді:
Еңбек жайлы өзіндік ойлануға мүмкіндік беріледі ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады. 2 тапсырма: анықтаманы өз сөзімен түсіндіру. Еңбек құқығы — меншіктің түріне, шаруашылықты жүргізудің ұйымдық-құқықтық пішіміне қарамастан, кәсіпорын (мекеме, ұйым) қызметкерлерінің еңбегін ұйымдастыру саласындағы қарым-қатынастарды реттеп, олардың әлеуметтік құқыларын қорғайтын нормалар жиынтығы. . Олар ҚР Конституциясының 24-бабының 4-тармағын оқып, мағынасын түсіндіреді. ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету мақсатында суреттің үлкен нұсқасын ұсынамын. 3 тапсырма: Бап тармақтарына сәйкес проблемалық жағдаяттарды ойлап тауып, шешімдерін табуды жасайды. ЕБҚ: оқушы шығарылып берілген тапсырманы орындайды |
Дескриптор: Мақал-мәтелдердің түпкі ойын түсінеді Мақал-мәтелдердің еңбек мәселесін жеткізу жолдарын талдай алады Дескриптор: Мәтінді оқиды және түсінеді Мәтіндегі ойды анықтайды және қолдана алады
Дескриптор: кәсіпті еркін таңдау көрсетеді еңбектегі теңдік біледі еңбек дауларын шешу мәселесін талдайды тынығуға құқылы екендігін бағалайды |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлды
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар Қазақстан Республикасының Конституциясы.
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмыстыжалғастыруқажет
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Еңбек: құқық па, әлде міндет пе?» екі тұжырымның біреуін дәлелдеңіз |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-6
Бөлім: |
9.1 Неке және отбасы құқығы түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Заңнамада отбасы қалай қорғалған? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.5.1.1 неке және отбасы ұғымдарын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Неке мен отбасының қоғамдағы маңызды ролін түсінеді |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Сабақ тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Әңгімелесу. Зерттеу сұрақтары:
Отбасы мүшелерінің қандай құқықтары болады? Бастапқы стимул. Диалог. «Мерейлі отбасы-2018» концертінен сурет немесебейнематериалдан үзінді көрсетіп әңгімелесу.
Мемлекеттік хатшы Г.Әбдіхалықова сөзінде қандай құндылықтар туралы сөз етті? Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер Мерейлі отбасы-2018» концерті
|
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Мәтінмен жұмыс Зерттеу мен талдау. Қысқаша шолу. (проблемалы баяндау, 3 минут) ҚР Конституциясында отбасы туралы қандай баптар бар? 18-баппен таныстырып, мысал келтіріп түсіндіру. 1-тапсырма. Сыныптамүмкіндік болса, «Отбасы құндылықтарын сақта» бейнебаянын көрсетіп, зерттеу сұрақтары аясында неке, отбасы ұғымдары туралы пікір алмасу, талқылау ұйымдастырылады. (оқушылар қажетті ақпаратты түртіп жазып алады немесе дайын мәтіндер таратылады) Отбасы - бірлесіп күн көретін туыстық қатынаста тұратын адамдар тобы. Еркек пен әйелдің арасындағы тең құқықтық одақты неке деп атаймызОтбасылық өмір қалыбы, көбінесе ұлттық дәстүрлер мен әдет-ғұрыптарға сүйенеді (үлкендерді қадірлеу, отбасын қамтамасыз ету оның басшысы ретінде толықтай ер адамға жүктеледі, туысқандарды қадірлеп, құрметтеу). Отбасылық қатынастарды реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы отбасылық құқық деп аталады. ЕББоқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; 2-тапсырма..
Оқушыларға «Неке (ерлі-зайыптылық) және отбасы туралыҚР 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-ІV Кодексі» (Қосымша 1)баптары таратылады. Оқушылардың өздері дескрипторларға сай бағалайды, мысалы, бірнеше оқушыны «эксперт» ролінде қойып бағалатуға болады. 3-тапсырма. «Мерейлі отбасы қандай болуы керек?» атты шағын ой толғау жазу. ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды. Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Дескрипторлары: Топтың тақырып мазмұны бойынша жауап іздеп зерттейді; Отбасының қызметінің маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Өз пікірлерін дәйектеп, постер жасап түсіндіреді. Дескрипторлары: Отбасы құндылықтарына кем дегенде 2 аргумент және дәлел келтіреді. Кем дегенде 2 дәлел келтіреді. Қорытынды ой түйін жасап, мәселені шешу жолын ұсынады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
Құқық негіздері : жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану-математика бағытындағы 10-сыныбына арналған оқулық / Ө. Қопабаев, Айтхожин, Қ. Қыдырқожаева, Н. т.б.
ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс нені білдім, нені үйрендім, нені білгім келеді? |
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
Заңнамада отбасы қалай қорғалған? |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-7
Бөлім: |
9.1 Әкімшілік құқық түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Әкімшілік құқық қандай қоғамдық қатынастарды реттейді? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.6.1.1әкімшілік құқық ұғымын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Әкімшілік құқық ұғымын түсіндіру |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Оқушыларды сабаққа әзірлеу, сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысу.Ынта-зейіндерін сабаққа аудару; Экологиялық құқық: ұғымы, пәні, әдістері, қағидаттары, жүйесі Экологиялық мәселелер: түрлері, шешу жолдары Экологиялық заңдар Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
ІІІ. Жаңа білімді меңгеру
Әкімшілік құқық Қазақстан құқығының іргелі саласы болып табылып, конституциялық және азаматтық құқықтармен қатар қоғамдық қатынасты реттеуде жетекші орын алады. Әкімшілік құқық дегеніміз - мемлекеттің мүддесі қорғалатын және танылатын көпшілік құқықтың нормалары. Әкімшілік-құқық қатынас қатысушыларының бірі болып әрқашан мемлекеттік –билік өкілеттілігіне бөліп берілген мемлекеттік орган (лауазымды тұлға) кіреді (қатысады ). Сол себепті әкімшілік-құқық қатынас ереже бойынша әрқашан теңсіздік субординация қатынасы, оның бір жағы- мемлекеттік –билік өкілеттілігіне бөліп берілген орган басқарушы (басқару субъектісі) ретінде, ал басқасы басқарылушы (басқару объектісі) ретінде кіреді (қатысады). Әкімшілік құқық бұзушылықтар туралы ҚР Кодексіне сәйкес әкімшілік құқық бұзушылықтар(теріс қылық) деп мемлекеттік немесе қоғамдық тәртіп, меншік, азаматтардың бостандығы мен құқығы, құқыққа қайшы басқарудың белгіленген тәртіптері , айыпты (қасақана немесе абайсыз) әрекеттілік немесе әрекетсіздіктер танылып, осылардың бәріне заң тұрғысынан әкімшілік жазаға тарту қарастырылған. Әкімшілік жауапкершілік- бұл заңды жауапкершілік түрі, ол жасаған әкімшілік құқық бұзушылығы үшін мемлекеттік-биліктік сипатынан белгілі бір айыру претерпевать тұлғаның міндетін анықтайды. Жаңа сабақты бекіту. 16 жасқа дейінгі жұмысшылар мен оқушылар үшін апталық еңбек уақытының ұзақтығы: А) 24 сағат В) 36 сағат С) 40 сағат Д) 20 сағат [А] 16 жастан 18 жасқа дейінгілерге апталық жұмыс уақытының ұзақтығы: А) 24 сағат В) 40 сағат С) 36 сағат Д) 20 сағат [С] Адамның құқығына, мүлкіне шектеу жасалатын (ақшалай айып, мүлкін тәркілеу) мемлекеттік мәжбүрлеу шарасы: А) қылмыстық жаза В) әкімшілік жаза С) салық салу Д) қоғамдық жұмыстарға тарту [В] ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды «Серпілген сауалдар» Әкімшілік құқық ұғымы дегенді қалай түсінесің? Әкімшілік-құқық қандай қоғамдық қатынастарды реттейді? ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды; |
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Суреттер
А. Маханбетова, Б. Жұбанышев. Құқық негіздері. 10 сынып. Әдістемелік нұсқау. Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты
Сайт законов РК http://www.zakon.kz/4603298-v- z
Әкімшілік құқық бұзушылық Кодексінің жаңа редакциясы http://www.youtube.com/watch?v=
Қазақстан Республикасының мемлекеттік нышандары туралы Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 4 маусымдағы N 258 Конституциялық заңы. "Егемен Қазақстан" 2007 жылғы 5 маусым N 152-156
Таранов А. ҚР Әкімшілік құқығы. – Алматы: Баспа, 2003
Тірек-сызбалар Кесте
Карт ҚБ парағы |
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс Жалғастырыңыз: Маған ... қызықты болды Бұл ... қиындық туғызды Осы ... мені ойландырды
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект |
Үй тапсырмасы |
«Әкімшілік құқық қандай қоғамдық қатынастарды реттейді?» «Жағдаяттармен жұмыс. |
«№.... орта мектебі»
КММ_
(білім беру ұйымының
атауы)
Қысқа мерзімді (сабақ)
жоспары-8
Бөлім: |
9.1 Қылмыстық құқық түсінігі |
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
Күні: |
|
Сынып:9 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы |
Қылмыстық құқықтың басқа құқық салаларынан ерекшелігі неде? |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары |
9.7.1.1қылмыстық құқық ұғымын түсіндіру |
Сабақтың мақсаты |
Қылмыстың белгілері мен түрлерін ажырату |
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдас-тыру Өткен білімді еске түсіру 7 минут Жаңа тақырыпқа қадам 3 минут |
Танысу бөлімі. Мұғалімнің өз басына сот қызметкері судьяның бас киімі мантиясын киіп келумен басталады. Ресми түрдегі сәлемдесу рәсімі: «Сәлеметсіздер ме, бүгін біз ерекше істі қарайын деп отырмыз» деген кіріспе арқылы оқушылар назарын жаңа тақырыпқа қарай бағыттаумен жүргізіледі. ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. Сабақ барысы: Жаңа сабақ тақырбына ой түрткі болатын Ситуациялық суреттер:
Қойылатын сұрақтар:
Осы сұрақтарға оқушылар ойланып жауап бергеннен кейін, ойларын жинақтап дәптерлеріне түсіреді. Ұсыныс: Оқушылар суреттен сабақ не жайлы екенін түсіну қажет. Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбын анықтағаннан кейін, оқу мақсаттарымен танысып, өз алдарына осы мақсаттарды тағайындайды. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушылар өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді |
ҚБ «Мадақтау сэндвичі»
|
Тақырыптық суреттер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Жаңа білім 5 минут 10 минут 5 минут 10 минут |
Сабақ барысы: Материалдар түсіндірілімі барысы: Терминдік анықтамалар:
ЕББ оқушыға суреттер/иллюстрациялар ұсынылады; Қылмыстың салалық түрлері:
Қылмыс жасау сатылары:
|
Оқушылар ақпараттық мәтінмен жұмыс жасайды
Оқушылар өз жұмыстарының қорытындыларын сынып алдында қорғайды.
Оқушылар бір-біріне қосымша сұрақтар, қойып, бір-бірін толықтырады.
Анықтамалық түсіндірілімдерден кейін, оқушыларды төрт топқа бөліп, олардың талқылауына тақырыптық кейс стадилерді ұсыну.
ситуациялардағы нақты мысалдарды қарастырып, ҚР Конституциясы және ҚР Қылмыстық Кодексін негізге ала отырып, өз шешімдерін ұсынады
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
ҚБ «Алақан-жұлдыз»
ҚБ «Ең үздік жауап»
ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
|
Ақпараттық мәтін
Үлестірмелі қағаздар
Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің ақпараттық-құқықтық жүйесі
Қазақстан Республикасы Президентінің ресми сайты
Суреттер
ҚР Қылмыстық Кодексі http://bilimkozy.idhost.kz/425-zhassprmderd-ylmysty-zhauapkershlg.html
http://bilimkozy.idhost.kz/425-zhassprmderd-ylmysty-zhauapkershlg.html
Тірек-сызбалар Кесте
Карта
ҚБ парағы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 5 минут |
Кері байланыс
|
Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады
|
Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды |
А4, конспект
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы |
«Қоғамдағы қылмысты болдырмауға қатысты менің мүмкіндіктерім және қосатын үлестерім» тақырыбында әрекеттер тізбесі жүйеленген инфографика құрастыру |