0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Алматы қаласы, Жетісу ауданы№ 2 жалпы білім беретін мектепАудандық семинарЖауапты мұғалімдер: тарих пәні мұғалімдері: Сайпова Кульпаш Аманжоловна Ауталипова Айгерим Ермекбаевна.
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Сайпова Кульпаш АманжоловнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер
Материал туралы қысқаша түсінік
Құқықтану пәні мұғалімдеріне арналған семинар материалы
Материалдың қысқаша нұсқасы
Алматы қаласы, Жетісу ауданы№ 2 жалпы білім беретін мектепАудандық семинарЖауапты мұғалімдер: тарих пәні мұғалімдері: Сайпова Кульпаш Аманжоловна Ауталипова Айгерим Ермекбаевна.
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
Пікірталас тақырыбы: Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер Мақсаты:Құқықтық тәрбиенің өмірлік қажеттілігін түсіндіру. Құқықтық тәрбиенің, жігердің қоғамда маңызы зор екендігі түсіндіріп құқықтық сауатқа тәрбиелеу, өз ойларын еркін айтуға үйрету. Құқық бұзушылық және қылмыс белгілерімен, түрлерімен таныстыру, жасөспірімдердің құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Қоғамның заңдары мен нормаларын орындауға, құқықтарын біліп, оны құрметтеуге тәрбиелеу. Әділетті, шыншыл, парасатты тұлға қалыптастыру.Түрі: пікірталасКөрнекілігі: интерактивті тақта, көрнекіліктер, Қатысушылар: 2-топ. Әр топта 2 мұғалім, 1-топқа мектеп мұғалімдері, 2- топқа сырттан келген қонақтардан екі мұғалімді қосамын. 9- оқушыӨту барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі (топқа бөліп, «Ойталқы»)Жүру барысы:Кіріспе сөз.І бөлім. Мұғалім: Сәлеметсіздерме құрметті семинарға қатысушы ұстаздар, қонақтар және оқушылар! Бүгінгі «Құқықтық тәрбие және құқықтық жігер» тақырыбындағы пікірталасымызға қош келдіңіздер. Пікірталасымызды бастауға рұқсат етіңіздер. Қатысушылар 9-11 сынып оқушылары. Олардың өзіндік пікірлерімен ақылдаса келе семинарымыздың тақырыбын «Құқықтық тәрбие-құқықтық жігер» деп алуды жөн көрдік. Себебі қазіргі қоғамда жастарымыздың ұлттық санасының бұзылуы және құқықтық сананың жетіспеуі біздің қоғамымызда жастар және жасөспірімдер арасында көптеген шешілмеген мәселелеріміз жыл санап өсуіне әкеліп отыр. Осындай жағдайға себеп болатын дүниелерге мән беріп талқылайтын боламыз. Құқықтың тәрбие беру баланың жеке тұлғасын қалыптастырып, олардың бойына жоғары идеялык пен қоғамдық меншікке қатынасты көзқарасты дарытудың асыл міндеттерін атқарады. Мемлекетіміз жастарға құқықтың тәрбие беру ісіне үнемі маңыз беріп келеді. Қазақстан заңдарына терең құрмет сезімін қалыптастыру, оларды сөзсіз сақтау және орындау -ұзақ уақыт тәрбие жұмысын жүргізудің жемісі. Көбіне құқықтық сананың төмендегі, материалдық және рухани игіліктердің не екенін жөнді түсінбеушілік қоғамға жат қылықтарды туғызады. Сондықтан да әр оқушының санасына құқықтық нормаларды жеткізу, жеткізіп қана қоймай оның күнделікті мінез-құлық нормасына айналдыру үшін күресу құқықтық тәрбиенің міндеті болып табылады. Оқушылар арасында құқықтық тәртіпті бұзушылықтың алдын-алу үшін жүргізілетін шаралар:- тәртіп бұзушының теріс мінез-құлқын қалыптастыруға ықпал ететін жағдайды жою;- оқушының тәрбиесін, өмір жағдайын, ортасын сауықтыру;- оқу, еңбек іс-әрекетін тиімді ұйымдастыру;- отан қорғау, туған елдің күш-қуатын молайту, сөз, баспа-сөз бостандығы мәселелері жөнінде тәрбиелік іс-шараларды откізу.Оқушылар сіздердің ойларыңызша құқықтық тәрбие дегеніміз не? өздеріңіз қалай түсінесіздерОқушы жауабы: Аяулым Жамиля
Мұғалім: Бүгін де біздің қоғамда өзекті мәселе болып отырған нашақорлық, жасөспірімдер арасындағы бұзақылық , ұрлық, т.б. қылмыстар етек алып отыр. Бұлардың өсуіне құқықтық тәрбие мен сананың , жігердің жетпей тұрғаны.Осы үш қылмыс төңірегінде бейне таспадағы деректер арқылы пікірімізді білдірейік.Мұғалім: Олай болса экранға назар аударайық. 1-видеоролик
Жасөспірімдердің теріс қылық жасауының себебі неде? Осыған не себеп? Жастар арасында қылмыстың алдын алуда жеткіліксіздік танытып отырған қандай факторлар?Сөз кезегі оқушыларда:1-оқушы: - Отбасы-адамзат қоғамының ең шағын бейнесі. 2-оқушы: әлеуметтік жағдай немесе қиын тұрмыс. 3-оқушы:-отбысындағы ата-ана тәрбиесінің жеткіліксіздігі бала болашағына балта шабумен бірдей.4-оқушы: Бұқаралық ақпарат көздері .
Мұғалім: Екінші видоероликке назар аударыңыздар. Қоғам өміріндегі қылмысты жазалау жолымен жою мүмкін бе? Қылмыс жасағанды жазалау мемлекеттік саясаттың бір парасы. Айыптының кінәсін жуып қоғамға қайта қосылуы бұл да мемлекет алдындағы өзекті міндет. Кәмелетке толмағанлдарды қоғамнан оқшаулап түзету мекемелерінде ұстаған дұрыс па? Адам қателіктен кейін түзелуіне мүмкіндік беру керек па?ІІ бөлім: Мұғалім: Қазіргі Саянның басынан өткен не болмаса басқада роликтен көрген кейіпкерлеріміздің оқиғаларына себепкер қазіргі смартфон емеспа? Қалай ойлайсыздар? Ұялы телефон зиян ба жоқ әлде пайдасы мол ма? Бір топ осы ұялы телефонның жақсы жағын, екінші топ зиянды жағына мысал келтіре отырып қорғаймыз.Екі топ өздері қорғайтын тақырыптарына байланысты бейне ролик түсіріп, бір топ телефонның ерекшеліктерімен бөліссе, екінші топ ұялы телефондардың денсаулыққа зиянын дәлел келтіріп, бір-біріне сұрақтарын қойып жан-жақты мәліметтерін келтіре келе дәлелдеп шығады. Ұялы телефон - асыққан заманда– уақытымызды үнемдейтін таптырмас көмекші Бір-бірімізбен хабар алмасып, қоңырау шалып, хабарлама жазамыз. Ұялы телефондарға суретке түсіп, интернет пен әлуметтік желілерде "отырамыз". Ойындар ойнап, фильм қарап, кітап оқимыз, оятар қойып, сүйікті әуендерімізді тыңдаймыз.Біздің қазіргі қоғамымыздағы жасөспірімдердің шалыс басып жатуына да осы ұялы телефонымыз да бір кедергісін тигізеді не болмаса кейбір шешілмей жатқан қиын мәселелерімізді жеңілдетіп, интернеттен болсада білмегенімізді іздейтініміз бар. Ал осы орайда ұялы телефон жайында бір талқылау жүргізіп жіберсек қалай болады. Екі топтың оқушылары ұялы телефонның пайдасы мен зияны жайында өздері бейнеролик түсіргенін көрсетіп олар пікір алмасады және бір-біріне сұрақтар қояды. Соңында әркім өз пікірлерін ақтап шығады. Мұғалім:Тәртіпті бала сүйініш,Төбең бір көкке жетеді.Тәртіпсіз бала күйініш,Төмендеп басың кетеді – дегендей, балаларымыздың бойында саналы тәрбие қалыптастыру үшін отбасы мен мектеп серіктестігі қажет.Қорытынды. Міне, балалар, бүгін өздеріңді Тәуелсіз еліміздің болашағы екендеріңді, яғни, нағыз азамат екендіктеріңді көрсете білдіңдер. Сонымен, қорыта келгенде бүгінгі қоғамда болып жатқан қандай да бір себепкер іздесек ол-ұялы телефондарды да жатқанын дәлелде бердіңдер. Өзіміздің құқығымызды қорғауға, міндеттерімізді орындауға, Отанымызды құрметтеуге және патриоттық сезімімізді нығайта түсуге тырысайық. Бүгінгі семинарымызға қатысып, атсалысып, пікірлескендеріңізге коптен-коп рахмет! Сау болыңыздар!
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.02.2019
1257
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













