№1
«Сен
қалай ойлайсың?» әдісі
Қосылғыш
|
240
|
55
|
780
|
Қосылғыш
|
760
|
345
|
140
|
Мәні
|
1000
|
400
|
920
|
Азайғыш
|
1000
|
400
|
700
|
Азайтқыш
|
240
|
55
|
280
|
Мәні
|
760
|
345
|
420
|
Көбейткіш
|
50
|
6
|
25
|
Көбейткіш
|
4
|
13
|
40
|
Мәні
|
200
|
78
|
1000
|
Бөлінгіш
|
200
|
78
|
1000
|
Бөлгіш
|
50
|
13
|
25
|
Мәні
|
4
|
6
|
40
|
ҚБ. «От
шашу» арқылы
бағалау
№3 Тақырыпқа байланысты қосымша
түсінік беру
Х*30=210
|
Х*(5*6)=210
|
Теңдеуді
шешеміз
Х*30=210
Х=210/30
Х=7
|
Мына теәдеуді бірден
шешуге болама?
Математикада мұны
ЖЕҢІЛДЕТУ, яғни қарапайым түрге келтіру дейді. Екі теңдеуді
салыстырсаң, оны қалай орындауға болатынын көресің. Теңдеудің сол
жақ бөлігіндегі көбейтіндіні табу керектігін байқаған
боларсың?
Х*5*6=210
Одан кейін бізге
таныс теңдеуге қол жеткіземіз. Оны шешу
оңай.
Х*30=210
|
Ереже. Есіңі
сақта!
Осы түріндегі
теңдеулерді шешу үшін алдымен қосымша есептерді орындап, оларды
қарапайым теңдеуге айналдыру
керек.
|
№2 (Ж) «Үш
қадамдық сұқбат» әдісі
(1-қадам) Оқушыларды жұптастыру, тапсырмалар
беру
(2-қадам) берілген тапсырма бойынша жұпта талқылап, ойларын
ортаға салады
(3-қадам) әріптің орнына сәйкес келетін тиісті санды тауып, теңдеуді шешіп, басқа жұптарға
дәлелдейді
Берілетін
тапсырма:
30*х=450+450 800-у=1000/4
300/в=15*4
30*х=900 800-у=250 300/в=60
Х=900/30 у=800-250 в=300/60
Х=30 у=550 в=5
ҚБ
«Басбармақ» арқылы
бағалау
Тапсырманы
орындауына байланысты топ
бағаланады
№4 Тақтамен
жұмыс. (жеке
жұмыс)
Берілген теңдеуді тақтада
орындап, тексеріп, дәлелдеп береді.
У+30*5=450
с+4*25=985 в*(300-250)=550
У+150=450
с+100=985 в*50=550
У=450-150
с=985-100 в=550/50
У=300 с=885
в=11
300+30*5=450
885+4*25=985 11*(300-250)=550
ҚБ. «Жылы
сөз» арқылы
бағалау
Сергіту
сәті «Көңілді
сандар» арқылы
Сандарды ән
ырғағымен үш тілде айта отырып, жаттығу
жасайды.
«Дирижёр» әдісі арқылы 2.3.4 сандарының
көбейту кестесін еске түсіру
№5 «Домино»
әдісі
Көбейту мен бөлуге берілген
есептерді тексеру арқылы жазбаша тәсілмен есепте. Дұрыс жауабын
домино ретімен орналастырады.
123*3=369 963/3=321
870+130=1000
423*2=846 996/3= 332
48+607=655
313*3=939 824/2=412
12+689=701
221*4=884 484/2=242
605-99=506
№7 «Жариялау» әдісі топтық
жұмыс
Логикалық есепті топта оқып талдайды, өзара бір шешімге
келеді. «Қызғалдақ» деп жазылған жәшіктен не өсіп шығуы мүмкүн?
Сұрағына жауап береді.
ҚБ
«Бағдаршам» арқылы
бағалау
Оқушылар тапсырма
бойынша бағдаршамның тиісті түсін
көрсетеді.
|