Сабақтың басы (5 мин)
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Көңіл күйді
анықтау.
Топқа
бөлу. «Пазл» әдісі арқылы
сыныпты 2 топқа бөледі.
|
Бір параққа өзінің көңіл күйін табиғат
құбылыстары арқылы келтіретін сурет салады: (Күн, бұлт, жаңбыр,
қар, ... т.б). Олар суреттерін бір-біріне көрсетеді. Оларға
сабақтың аяғына
дейін көңіл күйлерін көтеріңкі деңгейге жеткізу
жұмысы тапсырылады.
Берілген суреттердің бөліктерін әр оқушы таңдап,
құрайды. Суретті құрау арқылы топқа бөлінеді.
|
ҚБ:
мадақтау
|
Күн, бұлт, жаңбыр, қар суреттері
Пазл бөлшектері
|
Сабақтың ортасы (35 мин)
|
Сабақ тақырыбы мен мақсатын
айту.
Жаңа сөздер: шыбық, балшық, жұмыртқа,
жапырақ.
|
Жаңа сөздерді қайталайды,
есте сақтайды.
|
|
жаңа сөздер, суреттер
интербелсенді тақта,
бейнесюжет
|
|
Дәптердегі №1 тапсырма.
1-тапсырма. Оқиық.
Өлеңді оқы, сұраққа жауап
бер.
2- тапсырма. Тақырып
бойынша мультфильм көру.
3-тапсырма. Айтайық.
Ертегі мазмұны бойынша суреттердің ретін тап. Сурет
бойынша мазмұнын
айт.
2-тапсырма. Тыңдайық.
Дұрыс – бұрыс сөйлемді тап.
-
Қарлығаш ұя салыпты.
-
Жылан қарлығаштың ұясына шығады.
-
Қарлығаш көкектен көмек сұрапты.
-
Қарлығаш құмырсқадан көмек сұрапты.
-
Қарлығаш қарғадан көмек сұрапты.
-
Қарлығашқа дәуіт көмектесіпті.
Сергіту
сәтін жүргізу.
4-тапсырма.Жазайық.
Сөйлемдерді толықтырып
жаз.
Керекті сөздер: ұя, бұзуға,
балшықтан.
Сабақты қорытындылау :
|
Дәптермен жұмыс.
Мәтінмен жұмыс.
Өлеңді мәнерлеп, түсініп
оқиды.
«Қарлығаш пен дәуіт» фильмін көреді. Сөйлемдердің
қайсысы дұрыс емес екенін айтады.
Топтық жұмыс.
«Ертегі құрастыру»
әдісі.
Бастаушы ертегінің бірінші сөйлемін айтады.
Қалғандар бір-бір сөйлемнен өздері қалауынша ертегінің сюжетін
құрастырады.
Қатысушылардың қиял
жүйріктігі, тіл
байлығына қарай түрлі ертегі құрастырылып
шығады.
Дескриптор:
–
ертегі мазмұны бойынша
суреттердің ретін табады;
-
қажетті сөздердіқолданады.
.
Дескриптор:
– суретпен жұмыс жасайды.
Сергіті
сәті.
«Боди-арт» әдісі.
Барлық қатысушылар бірінің артына бірі тұрады. Соңғы ойыншы
алдыңғының арқасына өзі қалаған суретті салады, ол ойыншы ненің
суретін сезінгенін өзінің алдындағы оқушыға салады. Соңғы және
бірінші баланың суреттері салыстырылып, кімнің тұсынан ағаттық
кеткені анықталады.
Дәптермен жұмыс.
Жазылым тапсырмасын
орындайды
Қорытындылау сұрақтарына
жауап береді.
|
«Эмоциялық
бағалау»
(Шіркін! Алақай!
Қап!)
«Бағдаршам» әдісі.
ҚБ: бірін-бірі бағалау
ҚБ: «Бес бармақ» әдісі
|
Бейнебаян
Қима қағаздар
Қима қағаздар
|
Сабақтың соңы (5 мин)
|
Кері байланыс.
Үйге тапсырма.
Тақырып бойынша сурет салу.
Мұғалімнің оқушыларды бағалауы.
|
«Тик-Ток » әдісі.
Сабақтың ұнағанын немесе ұнамағанын, сабаққа
қатысты пікірін және түсінбеген сұрағын жазу арқылы кері байланыс
жасайды.
Үйге тапсырманы жазып алады.
|
|
|