Мотивациялық қызығушылық | СәлемдесуШаттық шеңбері.Арайлап таң аттыАлтын сәуле тараттыҚайырлы таң достарым,Қайырлы таң, апайларЖылуыма жылу қосМіне, менің қолымҚонақтармен амандасу:Үлкенгеде, сіз,Кішігеде, сізБаршаңызды құрметтеп,Бас иеміз біз!Тіл ұстарту жұмысы: -Балалар қазір жылдың қай мезгілі?-Көктем айларын атаңдар?
-Қандай мерекелер бар көктем айларында?
-Бүгін аптаның қай күні?
-Бүгін нешесі?
-Көктем айларында қандай құстар ұшып келеді?
-Көктемде ауа райы қандай?
-Қандай көктем гүлдерін білесіңдер?
Балалар сендер қандай құстарды көрдіңдер?Балалар құстарды атайды.-Құстардың түрлері көппе?Ал ендеше құстарды топтастырайықСуретпен жұмыс:Балалардың назарына құстардың суретін ұсынады.-Неліктен құстарды біз екіге бөлеміз?Балалар құстарды екі топқа бөлінеді: Үй құстары және дала құстары деп.
Құстардың адамға қандай пайдасы бар?
Д/о «Құстарды ата» Үнтаспаны тыңдату.М/ы: есте сақтау қабілетін дамыту,қисынды ойлау,көру,естулерін жетілдіру. Тауық,әтеш,күрке тауық бір сөзбен үй құстары деп аталады.Жарайсыңдар балалар!-Ал мына суретте қандай құстар бейнеленген? Қарға,қарлығаш ,бұлбұл,тоқылдақ бір сөзбен дала құстары деп аталады. Педагог үнтаспандан құстардың дауыстарын тыңдатады.Қарлығаш құсының суретін көрсету.- Бұл қарлығаш құсы.
Сөздік жұмыс:ҚарлығашКәне бәріміз бірге қарлығаш деп атайықБилингвальды компанет:Қарлығаш-ласточка
Балалар құстар біздің досымыз. Құстардың адамға,табиғатқа өте зор көмегі тиеді.Құстар зиянкес жәндіктермен қоректенеді.-Құстарға қандай қамқорлық жасаймыз?Жем шашамыз,үйшік жасап ағашка ілеміз.
Қарлығаш жылы жаққа ұшуы,көктемде қайтып келуі,ұя салуы,балапан басуы туралы мағлұмат беру.Денесі сопақша,басы дөңгелек,тұмсығы үшбұрышты,қанаты ұзын,қара ақ түсті болып келеді.Қарлығаш құсымен тауықтың жұмыртқасын салыстыра отырып көрсету.
Ғажайып сәт: Дымбілмес келеді.Дымбілместің қолында жұмыртқа болады.Балаларды аулаға шақырып жұмыртқаны жаруға оның ішінде не барын көруге үгіттейді.Педагог –Жоқ,Дымбілмес жұмыртқаны жаруға болмайды,оның иесі бар шығар іздеп жүрген шығар.Сен бізбен бірге құстарды танып біл.
Сергіту сәтіҚарлығаш боп ұшамыз,Торғай болып қонамызСауысқан болып секіріп,Тоқылдақ боп шоқимыз.
Ал енді балалар пішіндерді қолдана отырып қарлығашты құрастырып жапсырайық. Фетрлі тақтамен жұмыс.Бұл жерде мен балаларға пішіндерден қарлығаштың бейнесін құрастырып көрсетемін.Пішіндерді атайды.Құстарды санату.Бағыттарын айтқызу.
Саусақ жаттығуЭтот пальчик в лес пошелЭтот пальчик гриб нашелЭтот пальчик все по чистилЭтот пальчик все пожарилЭтот пальчик все сьел От того и по толстел.
Үлестірмелі жұмыс:Әр балаға пішіндерді тарату,желім беру.Қауіпсіздік ережесін сақтау.Қажет ететін балалармен жеке жұмыс.Д/О«Құстарды жылы жаққа ұшыру»Балалар кейбір құстар жылы жаққа ұша алмай қалыпты көмектесеміз бе?М/ы:қол маторикасын,таным саласы бойынша бағыттарды білу.Жарайсыңдар балалар! |
Қимыл іс әрекет жасайды
Көктем мезгіліНаурыз,сәуір, мамыр1 наурыз, 8 наурыз,22 наурызСейсенбі
20 наурыз
Қарлығаштар, үйректер,тырналар т.б.Жылы,жаңбырлы.
Бәйшешек, қызғалдақ, көкнәр.Тырналар
Балалар екі топқа бөледі.
Дала құсы үй құсы болып бөлінедіҮй құстарыСебебі:үй құстарды үйде ұстаймыз,ал дала құстары далада мекендейді
Үй құстары: жұмырттқа,ет,жүнінен жастық.Ал дала құстарынан ағаштардың құрт құмырсқалардан тазартады.т.бОйынды қызығушылықпен ойнайды
Дала құстары
ҚарлығашБірнеше рет қайталау
Мұхият тыңдайды.
Балалар пішіндерді атап береді, тура және кері санайды. Бағыттарын атайды.
-Ол қызық па? |