Материалдар / "Қыс бізде қонақта"ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Қыс бізде қонақта"ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2020
622
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Қыс бізде қонақта


Мақсаты: Ересектермен, балалармен қарым-қатынасқа түсе алады және олардың өтініштерін орындайды.

Көрнекі құрал: қыс мезгілінің суреттері, шырша, аққала, шана.

Әдіс-тәсілдері: көрсету, түсіндіру, әңгімелесу, ойын, сұрақ-жауап, қорытынды.

Сөздік жұмыс: аппақ қар, мұз, шана, аққала, аяз, боран.

Алдын-ала жұмыс: қысқы саябаққа саяхатқа шығу.

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

  қорғаушы

 

 

Шаттық шеңбері:

Қол алысып қәне біз,
Достасайық бәріміз.
Армысың Алтын күнім!
Армысың балабақшам!
Армысың достарым!
Сіздерді көргеніме қуаныштымын,
Үлкенге де, кішіге де,
Бәріңізге  амандасып,
Басымызды иеміз біз.

- Балалар көңіл-күйлерің қалай?

- Балалар бүгінгі оқу қызыметіміз ерекше болмақ, өйткені балалар біздерге көптеген қонақтар келіп отыр.

- Балалар келген қонақтарға білімді, әдепті  балалар екенімізді көрсетеміз бе?

Балалар шаттық шеңберіне тұрады.

Қол алысады.
Бәрі құшақтасады.
Екі қолын жоғары көтереді.
Жан-жағына қарайды.
Достарына қарайды.
Қолдарын шапалақтайды.
Бастарын иіп қонақтармен амандасады.

 

-Жақсы

 

 

-Балалар хормен ия деп жауап береді.

Іздену

ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ғажайып сәт:

Оқу қызыметімізді жұмбақты шешуден бастаймыз.

Балалар жұмбақты мұқият тыңдаймыз.

Шанамен зырлап желетін,
Шаңғы коньки тебетін,
Аққала жасап ойнайтын,
Қай мезгіл деп ойлайсын?

- Ал балалар енді екінші жұмбағымызды тыңдаймыз.

«Қыста ғана болады,
Ұстасаң қолың тонады».

- Жарайсындар, балалар!

- Балалар бір жылда неше ай бар?

- 12 айды неше жыл мезгіліне бөлеміз?

- Қазір жылдың қай мезгілі?

- Қыс мезгіліне қай айлар жатады екен?

- Қыс мезгілінде табиғатта қандай құбылыстар болады?

- Қыс мезгілінде балалар қандай ойындар ойнайды?

- Қардың түсі қандай?

- Балалар қарды қолымызға ұстап көрдік па?

- Қатты ма, жұмсақ па?

- Балалар қардан не жасауға болады?

- Аққала қандай пішіндерден тұрады?

- Қане аққаланың бөлшектерін санайықшы?

- Дұрыс айтасындар балалар, айналаның бәрін, жер, тауды, тасты, орманды қар басады. Ормандағы ағаштардың бәрі ақ көрпеге оранғандай болады. Қыс мезгілінде балалар асыр салып қармен ойнайды.

- Балалар қазір жылдың қыс мезгілі, қыс мезгілінің алдындағы, жыл мезгілді кім атап береді?

- Күз мезгіліне қай айлар жатады?

- Ал балалар қыс мезгіліннен кейін қай мезгіл келеді, кім айтады?

- Жарайсындар, балалар!

- Қәне, балалар қыс мезгіліне арнап «Қыс қызығы» әнін орындайықшы.

- Қане балалар өткен тақырыпты естеріңе түсіріңдерші?

Осы кезде қоян секіріп кіріп келеді.

- Ой-ой-ой, мен қай жерге адасып келіп қалдым, орманға ұқсамайды.

Тәрбиеші: Сәлеметсіз бе, ақ қоян?!

Ақ қоян: Бұл қай жер?

- Оййй балабақша, сонда бұл жерде не істейсіндер?

- Оқып, жазып дейсіндер ме?! (таң қалады)

- Балалар бүгін ауа-райы тамаша екен,серуенге шығып едім, серуенде жүрсем мына қорапшаны тауып алдым, ішінде сыйлық бар шығар деп қуанып едім, бірақ сыйлық болмай шықты.

Тәрбиеші: Ақ қоян оның ішінде сыйлық болмаса не бар екен қарайықшы?!(тәрбиеші қорап ты ашады)

- Балалар қараңдаршы қораптың ішінен не шықты?

- Қандай суреттер екен қараңдаршы?

Ақ қоян: Сурет дейсіңдер ме?

Тәрбиеші: Балалар бұл жай суреттер емес екен, суреттің артында  тапсырмалар берілген екен.

Ақ қоян: Тапсырма деген не?

- Балалар тапсырманы орындаймыз ба?

Ақ қоянға көрсетейік қалай тапсырмаларды орындау керек екенін.

Тапсырмалар:

1. Үш тілде санау.1-6 дейін, тура және кері санау.
2. Қыс мезгілі туралы тақпақ айту.
3. Мақал-мәтел айту.

Балалар шаршап қалған сияқтымыз, қане орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасап жіберейік.

Сергіту сәті:

Ал балалар, тұрайық,
Алақанды ұрайық.
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Бой сергітіп алайық.

4. Сөздерге дыбыстық талдау жасау. Ата-әже,  қар, тау.
5. Логикалық сұрақтар. Не артық.
6. Қай ертегі екенін тап.(ертегіден үзінді оқылады)
7. Жануарларды ажырат.

- Ақ қоян көрдіңбе, біздің балалар сіз акелген қораптың ішіндегі тапсырмалардын барлығын орындады.

- Біздің балаларымыз қандай екен.

Ақ қоян: Жарайсыңдар балалар, сонда бұл қорап білімді балаларға арналған қорап болдығой.

Ұжымдық ойын:

- Ақ қоян отырп шаршап қалған сияқтысын, қане біздің білімді балалармен ойын ойнағың келеме?

Ойынның шартты: Алдарыңызда геометриялық пішіндер тұр, сол пішіндерді құрастыру арқылы, қыс мезгілін бейнелеуіміз керек.

Ақ қоян: Жарайсыңдар, балалар, өздерің ақылды екенсіңдер!

- Ой балалар біраз уақыт өтіп кеткен сияқты. Мен енді кетейін, ормандағы достарыма не үйренгенімді айтып, оларғада үйретейін.

- Сау болыңдар балалар!

 

 

 

 

 

 

- «Қыс мезгілі» деп жауап береді.

- «Қар»-деп жауап береді.

 

- Бір жылда 12 ай бар.

- 4 жыл мезгіліне бөлеміз.

- Балалар қол көтеріп жауап береді.

- Әр мезгілге 3 ай жатады.

- Қазір жылдың қыс мезгілі.

- Қыс мезгіліне желтоқсан, қаңтар, ақпан айлары жатады.

- Су қатады, қар жауады, боран болады, айналаның барін қар басады.

- Қыс мезгілінде балалар қар мен ойнайды?

- Қардың түсі ақ.

- Қарды қолымызға ұстап көрдік.

- Жұмсақ.

- Қардан аққала жасауға болады.

- Аққала шеңбер пішіннен тұрады.

Балалар аққаланың бөлшектерін санайды.

Тәрбиешіні мұқият тыңдайды.

- Балалар күз мезгілі деп айтады.

- Қыркүйек, қазан, қараша.

- Балалар көктем мезгілі келеді деп жауап береді.

- Рахым Тышқанбаевтың

«Жақсы мен жаман» өлеңімен танысқан болатынбыз. 

- Бұл балабақша

- Оқып білім аламыз, жазып үйренеміз.

 

- суреттер

 

- Шана, қолғап, шырша, аққала,

 

- Ия ақ қоян суреттер.

- Тапсырма деген- сұрақ қойылады, сол сұраққа ойланып, дұрыс жауап беруің керек.

 

 

 

- Ия, орындаймыз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар өлең мазмұнына сайкес іс-қимылдар жасайды.

 -Ия ақ қоян, қорапшаны балабақшаға акелгенің жақсы болды.

 

-ия ойнағым келеді.

 

 Ойынға  барлығы  қатысады.

  

- Сау болыңыз ақ қоян, бізге тағы қонаққа келіңіз!

     Рефлексті

коррекциялаушы

Қортындылау.

- Балалар бүгінгі оқу қызыметі ұнады ма?

- Бүгін қонаққа кім келді?

- Ақ қоян өзімен бірге нелер алып келді?

- Қандай тапсырмаларды орындады?

Мадақтау.

- Жарайсыңдар балалар!

- ия ұнады.

- Ақ қоян

- Тапсырмалар алып келді.

Балалардың жауаптары.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Білу керек: тура және кері санап білу керек.

Болу керек: баланың оқу қызыметіне деген қызығушылығы болу керек.

Баланың қолынан келуі: тапсырмаларды орындау баланың қолынан келеді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!