Материалдар / Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша»

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қазан 2018
573
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Қысқа мерзімді жоба «Терезе алдындағы бақша».

Бұрыш өсіру.


Тәрбиеші:И.К.Манкебаева.

Жоба түрі: Танымды-тәжіребиелік

Жоба ұзақтығы: 2 ай.

Жоба мақсаты: Балалардың бұрыш өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту, бұрыштың әр түрлі жағдайларға байланысты өзгеруін бақылау ынтасын ояту, тәжірибе жағдайларын жасауға қызығушылық арттыру, суреттерын орындау.

Жоба міндеті:

1. бұрыш бөлшектерінің атауы және оның мақсатын түсіндіру.

2. Балалардың көкеніс өсіруге деген танымдық қызығушылығын дамыту

3. Көкеніс түрлі өсу кезеңіндегі жетілуін көрсету.

4. Балаларға өсімдіктің өсуіне судың, жарықтың, жылудың, жердің, пайдалы мағынасын көрсету.

5. Тәжіребиелік және танымдылық жұмысқа қызығыушылық ояту.

6 Эксперимент жасау, бақылаушылық қабілетін дамыту, қорытынды жасау қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтежие:

Тәжірибенің аяқталу сатысында өсімдіктің өсуіне қандай факторлардың ықпал еткені жайлы (жарық, су, жылу, жер, пайдалы заттар) қортынды жасау.

Жобаға қатысушылар:

Балалар және тәрбиеші.

Жұмыс түрі: бақылау, салыстыру, тәрбие, күтім, суару, қопсыту, қию, бейнелеу, тамақ ретінде пайдалану.

Перспективалық жоспарлау:

1. бұрыштың үлкендігі, түсі, түрі бойыншы өзгешіліктерін бақылап, салыстыру. Өсімдіктің өсу ретін процессін бақылау.

2. Қандай шарттарда өсетінін анықтау.

3. Бұрыштың өсіп шығуын бақылау. Алғашқы өсіп шыққан қиярларды аңықтау.

4. Күнтізбеге енгізу арқылы қиярдың өсу қарқынын анықтау.

5. Піскен бұрыштарды үзіп алу және оны тамаққа пайдалану.

Құрал-жабдықтар:

Бұрыш ұрықтары, стакандар, суқұйғыш, көң салынған табандық, жұмысқа арналған шалғыштар.

Тосынсый сәттері:

Жоба жұмысының этаптары:

1. Дайындық: жобаның мақсат, міндеттерін анықтау, ақпараттық мәліметтер жинау, «терезе алдындағы бақша» жұмысына жағдай жасау, балалардың жұмыс үйымдастыруларына іс-шараның жобасын жасау - 1 апта

2. Басты (немесе жобаны іске асыру кезеңі): жобаны іске асыру бойынша жобаланған іс-шараларды өткізу (сұхбат өткізу, тәжіребие,эксперемент, шығармашылық жұмыс, иллюстрациялар қарау, оқу) – 2,3 апта.

3. Қортынды: жобаны қортындылау кезеңінде презентация дайындалады.




Іс-шара

Мақсаты

Жауапты

Орындау мерзімі

1 этап – дайындық

1

Ата-анамен «терезе алдындағы бақша» тақырыбында әнгіме өткізу.

Мақсаты мен міндетін талқылау. Ата-аналардың жобаны іске асыруға жағдай жасауларына қызығушылығын ояту.

Тәрбиеші және ата-аналар.

1 апта

2

«Терезе алдындағы бақша» тақырыбында ата-аналармен кеңес

Ата-аналарды тақырыппен таныстыру.

тәрбиеші

1 апта

3

Көрнекі – дидакт. құралдар, демонстрациялық материал, табиғи материалдан, көркем және ғылыми әдебиетті таңдау, қажетті жабдықтарды сатып алу.

«терезе алдындағы бақша» жобасын іске асыру үшін жағдай жасау.

Тәрбиеші және ата-аналар.

1 апта

2 этап – басты.

4

Өсімдіктер жайлы кітаптар мен суреттер қарастыру.

Өсімдіктерге деген қызығушылық ояту, оларды күтуге баулу, өсімдіктер жайлы білімдерін тереңдету.

тәрбиеші

2 апта

5

Практикалық жұмыс:бұрыштарды орырғызу.

Бау-бақша дақылдарын өсіруге қызығушылық ояту.

тәрбиешілер

2 апта

6

Ұрықтарды ұлкеткіш арқылы қарау

Әр дақылдың ұрықтары әр-түрлі болатындығын түсіндіру.

тәрбиеші

2 апта

7

Тәжірибе- бұрыштың өсу барысын бақылау

Балаларды ұрықтың өскен кезеңін бақылауға үйрету.

тәрбиешілер

3 апта

8

Тірі бұрыштағы жұмыс.

Балаларға өсімдіктің өсуіне жақсы жағдай жасауды үйретуді жалғастыру (жарық, су, жылу)

тәрбиеші

3 апта

9

Тәжіребие – жақсы және жаман жағдайларында қиярдың өсуін бақылау.

Бұрыштың өсуіне жағдай жасау.

тәрбиеші

3 апта

10


Практикалық жұмыс: көшектерді өсіру.

Дағдыларын отырғызу және өсімдіктерді күтуді қалыптастыруды жалғастыру.

тәрбиеші

3 апта

11

Дидактиалық ойын «Гүлдер дүкені».

Түстерді айыру қабілетін бекіту, түстерді тез тауып атау, гүлдің түрлерін анықтау, гүлдерді түсі бойынша топтастырып, гүл шоқтарын жасау.

тәрбиеші

3 апта

12

Бақылау: «Біздің өсімдік өсуде ма?»

Балалардың өсімдіктің өзгерістерін бақылауын жалғастыру.

тәрбиеші

3 апта

13

Бақылау күнделігін рәсімдеу

Өсімдікті бақылау барысын айқындау.

тәрбиеші

3 апта

14

Табиғаттағы жұмыс

Көң салынған табандықтарды өсімдіктерді отырғызуға даярлау, өз жұмысының жемісіне қызығушылық ояту.

тәрбиеші

3 апта

15

Қортынды сұхбат: терезе алдындағы бақша балабақшаның бақшасына ауыстырылады.

Балаларды терезе алдындағы бақша балабақша ауласына ауыстырылатынына бейімдеу.

тәрбиеші

3 апта

3 этап – қортынды

16

Жобаның қортындысы бойыншы презентация даярлау


тәрбиеші

4 апта

17

Қортындысын сараптау


тәрбиеші

4 апта

















Тәжіребие барысында өсімдіктің өсуіне қажетті факторларды талдау: 

Жер

Шараның атауы: жер қандай болуы тиіс?

мақсаты: түсін, түрін анықтау

қурал: қораптағы жер

су

Шараның атауы: су және өсімдік

мақсаты: судың табиғаттағы маңыздылығын анықтау

қурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, балалардың еккен 1-шісін уақытымен суарып ұрықты үнемі суарып, 2-шісін мүлде суармай нәтежиесін қортындылау.

Жарық

Шараның атауы: күн мен өсімдік

мақсаты: күннің өсімдіктің өсуіне әсері қандай?

қурал: 2 ұрықты 2 қорапқа отырғызып, 1 жарық жерге, 2 күн түспейтін жерге қойып нәтежиесін қортындылау.

1 тәжірибе



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!