Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қаңтар 2019
3926
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ жоспарының шаблоны

Пән: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат

Күні:

Сынып: 1-сынып

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:5

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы

Саяхат, саяхатшы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.4.2 туристтердің негізгі мақсаттарын анықтау


Сабақ мақсаттары

Сабақ мақсаттарын анықтап алыңыз. Олар оқу мақсаттарымен (ОМ) бірдей болуы немесе ОМ ұзақ мерзімді сипатта болса, нақты осы сабаққа бейімделген болуы мүмкін (ОМ қол жеткізу үшін бірнеше сабақ қажет болған жағдайда)

Барлық оқушылар: Турист сөзі туралы жалпы түсінік бере алады

Көптеген оқушылар: туристтердің негізгі мақсаты не екенін анықтай алады.

Кейбір оқушылар: Оқушылардан ертедегі және қазіргі кездегі саяхат жасаудың қандай ұқсастық пен айырмашылықтары барын анықтайды


Бағалау критерийлері

  • Осысабақтақарастырылатыноқумақсаттарынбағалаудыңкритерийлерінкөрсетіңіз. Бағалаукритерийлеріңөзіңізқұруғажәне/немесебағалаукритерийлерінәдістемелікқұжаттардан Қалыптастырушыбағалауғаарналғантапсырмаларжиынтығы», «Жиынтықбағалаубойыншаәдістемелікұсыныстар») іріктепалуғаболады.

  • Туризмнің ерекшеліктерін сипаттайды.

  • Турист ұғымынсипаттайды.

  • Туризм түрлерін ажыратады.


Тілдік мақсаттар


Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. көші-қон/қоныстану/сауда контекстіндегі «саяхат» ұғымымен байланысты сөздер мен лингвистикалық құрылымдар арқылы сөздік қорларын ұлғайтады


Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:


Пәнге тән лексика мен терминология: туризм,турист, саяхат


Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Туристтер не үшін саяхатқа шығады?


Құндылықтарды дарыту



үй мен мектеп арасындағы «Саяхаттау» тәжірибесі арқылы, коммуникациялардың маңыздылығын түсіне отырып, «Саяхат» тақырыбымен танысады. Алғашқы адамдардың пайда болуы, Қазақстанның ертедегі тарихы, көшпенділік уақытындағы маңызды кезеңдер, Қазақстан мен көршілес елдер аумағындағы сауда қатынасының қарастырылуы «Саяхат» ұғымының мазмұнын кеңейтеді

Көшпелі шаруашылықтың дамуына алып келген ұлы қоныс аудару кезеңіндегі Қазақстанның аграрлық өркениеттердің дамуындағы саяхаттардың рөлі қарастырылатын болады.

Бұл бөлім қазақ халқы ауыз әдебиетімен және дәстүрлерімен, тарихымен, мифтерімен және аңыздарымен байланысты.

Жергілікті жердегі

Пәнаралық байланыстар

Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз.

Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы)

Көркем еңбек, жаратылыстану,дене шынықтыру

АКТ қолдану дағдылары

Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз

Видео, ұялы телефон,интерактивті тақта, электронды оқулық.

Бастапқы білім


Оқушылар бастапқыдан нені біледі немесе осы сабақ алдында олар нені білуі керек? (негізгі ұғымдар, фактілер, формулалар, терориялар)

Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз?

туризмтүрлерінажыратады;

туризмтүрінесәйкескелетінсуреттісалады;

салғанзаттардыңқандаймақсаттақолданылатынынайтады

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақ басында:

- оқушылардың зейінін шоғырландыруға Астананың суреті пазл әдісімен топқа бөлу.

- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтап алуға Табыс критериін анықтау.

- оқушылардың «жақындамау аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңілбөлуқажет Рефлексия парағын толтыру.

Ұ) «Саяхат» және «саяхатшы» сөздеріне ой қозғау. Саяхат деген не? Саяхатшы деген кім? Әр адам саяхатшы бола ала ма? қандай мақсатта саяхатқа шығуға болады?





Суреттер.

Плакат, маркер,

Сабақтың ортасы


Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет.

Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды

Саяхат, саяхатшы


(Ж;Т) Жұпта оқушылар қазіргі кезде адамдар қалай саяхат жасайтыны туралы пікір бөліседі.

- Қайда саяхатқа бардың?

- Саяхатта қандай қызықты оқиғалар есіңде қалды?

- Саяхат жасағанда қандай әдемі жерлерді көрдің?

Оқушылардан ертедегі және қазіргі кездегі саяхат жасаудың қандай ұқсастық пен айырмашылықтары барын табады. Қазақстанға саяхат жасау жөніндегі нұсқаулық/жолкөрсеткіш жасауға көмек сұраңыз. Саяхатшыларда сол жерлер туралы суреттері көп, алайда қарындасы/сіңлісі шатастырып тастаған.

  • көлік түрлерін салыстырады;

  • қандай мақсат?

  • қолданған заттарын салыстырады.

ҚМЖ

Бөлім:


Елімнің табиғаты.

Турист деген кім ? Туристер саяхатқа қандай мақсатпен шығады? Суреттерді сөйлемдермен сәйкестендіріп сызыңыз.



Спортпен танысу мақсатында

Тарихпен танысу мақсатында

Мәдениетпен танысу мақсатында

Қоршаған ортамен

танысу мақсатында

Сіз саяхатқа қандай мақсатпен және қайда бардыңыз? Өз саяхатыңыз туралы әңгімелеңіз. Дескриптор: Білім алушы

«турист» сөзінің мәнін түсіндіреді









Мәтінге сай мазмұнды суреттер.

Электронды оқулық

Ұжымдық жұмыс





Жеке жұмыс

Сабақтың соңы

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Серпілген сауал (сұрақ-жауап)



Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

(Ұ,Т) Әр топтың баяндаушылары суреттеріндегі қазіргі және ертедегі саяхаттың өзгерістері туралы баяндайды



Саралау оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін.

Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады

Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасы

Бас бармақ, бағдаршам

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

АКТ кауіпсіздік ережесін сақтау.



Сабақбойыншарефлексия



Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз.



Жалпыбаға





Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:



2:



Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:



2:



Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?













Қысқа мерзімді жоспар

Пән:Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бізді қоршаған әлем

Күні:03.04.017ж

Сынып: 1

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: Климат және ауа-райы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.2.2.1 Ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау

Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар: Оқушылар ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсері туралы әңгімелей біледі


Көптеген оқушылар: Ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтай алады.


Кейбір оқушылар: жергілікті жердегі ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтай алады талқылайды.

Бағалау критерийлері

Ауа-райының адамға тигізетін әсері туралы әңгімелейді.

Ауа-райының адам іс-әрекетіне ықпалын анықтайды.

Тілдік мақсаттар



Пәнге тән лексика мен терминология:

Ауа-райы-погода-. weather

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бүгін ауа-райы қандай ?Күн ашық па? Жел соғып тұр ма?Ауа-райына байланысты қалай киініп келдіңіз?

Құндылықтарды дарыту



Айналаны қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу.

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!