Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Қысқа мерзімді жоспар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспарының шаблоны
Пән: Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Күні: Сынып: 1-сынып |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны:5 Қатыспағандар саны: - |
|||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Саяхат, саяхатшы |
|||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.4.2 туристтердің негізгі мақсаттарын анықтау |
|||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Сабақ мақсаттарын анықтап алыңыз. Олар оқу мақсаттарымен (ОМ) бірдей болуы немесе ОМ ұзақ мерзімді сипатта болса, нақты осы сабаққа бейімделген болуы мүмкін (ОМ қол жеткізу үшін бірнеше сабақ қажет болған жағдайда) Барлық оқушылар: Турист сөзі туралы жалпы түсінік бере алады Көптеген оқушылар: туристтердің негізгі мақсаты не екенін анықтай алады. Кейбір оқушылар: Оқушылардан ертедегі және қазіргі кездегі саяхат жасаудың қандай ұқсастық пен айырмашылықтары барын анықтайды |
|||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
|||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. көші-қон/қоныстану/сауда контекстіндегі «саяхат» ұғымымен байланысты сөздер мен лингвистикалық құрылымдар арқылы сөздік қорларын ұлғайтады
Тілдік мақсаттарды, лексика мен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз:
Пәнге тән лексика мен терминология: туризм,турист, саяхат
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Туристтер не үшін саяхатқа шығады? |
|||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
үй мен мектеп арасындағы «Саяхаттау» тәжірибесі арқылы, коммуникациялардың маңыздылығын түсіне отырып, «Саяхат» тақырыбымен танысады. Алғашқы адамдардың пайда болуы, Қазақстанның ертедегі тарихы, көшпенділік уақытындағы маңызды кезеңдер, Қазақстан мен көршілес елдер аумағындағы сауда қатынасының қарастырылуы «Саяхат» ұғымының мазмұнын кеңейтеді Көшпелі шаруашылықтың дамуына алып келген ұлы қоныс аудару кезеңіндегі Қазақстанның аграрлық өркениеттердің дамуындағы саяхаттардың рөлі қарастырылатын болады. Бұл бөлім қазақ халқы ауыз әдебиетімен және дәстүрлерімен, тарихымен, мифтерімен және аңыздарымен байланысты. Жергілікті жердегі |
|||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Ықтимал пәнаралық байланысты әріптесіңізбен талқылаңыз немесе дереккөздерге жүгініңіз. Сабақта пәнаралық кіріктірілу қалай жүзеге асырылатынын көрсетіңіз (іс-әрекет және/немесе мазмұн арқылы) Көркем еңбек, жаратылыстану,дене шынықтыру |
|||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақта оқушылар қандай АКТ дағдыларын дамыта алатынын көрсетіңіз Видео, ұялы телефон,интерактивті тақта, электронды оқулық. |
|||||||||||
Бастапқы білім |
Оқушылар бастапқыдан нені біледі немесе осы сабақ алдында олар нені білуі керек? (негізгі ұғымдар, фактілер, формулалар, терориялар) Бұрыннан бар білімді қалай белсендендіре аласыз? туризмтүрлерінажыратады; туризмтүрінесәйкескелетінсуреттісалады; салғанзаттардыңқандаймақсаттақолданылатынынайтады |
|||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы |
Сабақ басында: - оқушылардың зейінін шоғырландыруға Астананың суреті пазл әдісімен топқа бөлу. - оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ ОМ анықтап алуға Табыс критериін анықтау. - оқушылардың «жақындамау аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңілбөлуқажет Рефлексия парағын толтыру. Ұ) «Саяхат» және «саяхатшы» сөздеріне ой қозғау. Саяхат деген не? Саяхатшы деген кім? Әр адам саяхатшы бола ала ма? қандай мақсатта саяхатқа шығуға болады?
|
Суреттер. Плакат, маркер, |
||||||||||
Сабақтың ортасы |
Сабақ мақсатына орай бар білімдерді қалыптастыру мен дағдыларды дамытуға бағытталған іс-әрекет. Іс-әрекет барысында ақпаратты талдау және өңдеу, зерттеу, практикалық жұмыс, проблемалық жағдаяттарды шешу арқылы оқушылардың бойында білім мен дағдылар қалыптасады және дамиды Саяхат, саяхатшы (Ж;Т) Жұпта оқушылар қазіргі кезде адамдар қалай саяхат жасайтыны туралы пікір бөліседі. - Қайда саяхатқа бардың? - Саяхатта қандай қызықты оқиғалар есіңде қалды? - Саяхат жасағанда қандай әдемі жерлерді көрдің? Оқушылардан ертедегі және қазіргі кездегі саяхат жасаудың қандай ұқсастық пен айырмашылықтары барын табады. Қазақстанға саяхат жасау жөніндегі нұсқаулық/жолкөрсеткіш жасауға көмек сұраңыз. Саяхатшыларда сол жерлер туралы суреттері көп, алайда қарындасы/сіңлісі шатастырып тастаған.
Турист деген кім ? Туристер саяхатқа қандай мақсатпен шығады? Суреттерді сөйлемдермен сәйкестендіріп сызыңыз.
Сіз саяхатқа қандай мақсатпен және қайда бардыңыз? Өз саяхатыңыз туралы әңгімелеңіз. Дескриптор: Білім алушы «турист» сөзінің мәнін түсіндіреді |
Мәтінге сай мазмұнды суреттер. Электронды оқулық Ұжымдық жұмыс
Жеке жұмыс |
||||||||||
Сабақтың соңы |
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет Серпілген сауал (сұрақ-жауап)
Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады (Ұ,Т) Әр топтың баяндаушылары суреттеріндегі қазіргі және ертедегі саяхаттың өзгерістері туралы баяндайды |
|
||||||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық
және қауіпсіздік техникасының
сақталуы |
||||||||||
Саралауіріктелгентапсырмалар, нақтыбіроқушыданкүтілетіннәтижелер, оқушығадербесқолдаукөрсету, оқуматериалдарыменресурстарыноқушылардыңжекеқабілеттерінесепкеалаотырыпіріктеу (Гарднердіңжиындықзияттеориясы) түріндеболуымүмкін. Саралаууақыттыұтымдыпайдаланудыесепкеалаотырып, сабақтыңкезкелгенкезеңіндеқолданылаалады |
Бұлбөлімдеоқушылардыңсабақбарысындаүйренгенінбағалауүшінқолданатынәдіс-тәсілдеріңіздіжазасы Бас бармақ, бағдаршам |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары АКТ кауіпсіздік ережесін сақтау.
|
||||||||||
Сабақбойыншарефлексия
Сабақмақсаттары /оқумақсаттарыдұрысқойылғанба? ОқушылардыңбарлығыОМқолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен? |
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||||||||||
|
||||||||||||
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Пән:Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Бізді қоршаған әлем Күні:03.04.017ж Сынып: 1 |
Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
Сабақ тақырыбы: Климат және ауа-райы |
|
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.2.1 Ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау |
||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Оқушылар ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсері туралы әңгімелей біледі
Көптеген оқушылар: Ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтай алады.
Кейбір оқушылар: жергілікті жердегі ауа-райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтай алады талқылайды. |
||
Бағалау критерийлері |
Ауа-райының адамға тигізетін әсері туралы әңгімелейді. Ауа-райының адам іс-әрекетіне ықпалын анықтайды. |
||
Тілдік мақсаттар
|
Пәнге тән лексика мен терминология: Ауа-райы-погода-. weather Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бүгін ауа-райы қандай ?Күн ашық па? Жел соғып тұр ма?Ауа-райына байланысты қалай киініп келдіңіз? |
||
Құндылықтарды дарыту
|
Айналаны қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу. |
||
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |