Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ээээ Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
«М.О. Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК
«Бекітемін»___________
Колледж әдіскері: Сахариева.З.Д
«Келісемін» ___________
Сынып жетекшісі: Жексембаева Б.Б.
Сабақ жоспары
Тақырыбы: «Үйрен білім жастықта!»
Өтетін орыны: «№4 ЖОББМ» КММ
Сынып: 3 «А»
Мерзімі: 02.12.21ж
Тобы: 401
Машықкер: Сагадиева Арайлым
Баға: «___» __________________
Семей 2021 жыл
Қысқа мерзімді жоспар
Бөлім |
Уақыт |
|||||
Машаықкердің аты-жөні |
Сагадиева Арайлым |
|||||
Күні: |
02.12.2021. |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Үйрен білім жастықта! |
|||||
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.3.2.1 – шығарма кейіпкеріне хат, ертегі (кейіпкер қосу, соңын өзгерту), өлең (төрт жолды), әңгіме (оқығаны,көргені бойынша) жазу. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: мәтінді талдай алады, өлеңді мәнерлеп оқи алады. Көптеген оқушылар: шығарманың бөліктерін табады, негізгі ойды анықтайды. Кейбір оқушылар: кейіпкерге хат жаза алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезең уақыт |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы 5 мин |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Үй тапсырмасы: Күн тәртібі мәтінінің мазмұнын сұрау. Тақырыпты болжау: Оқу мақсатымен таныстыру: Кейіпкерге хат жазасың. |
Оқушылар амандасады. Балалар тақтада ілініп тұрған суретке қарап не туралы екенін айтып, суреттегі ойды анықтап, бүгінгі тақырыпты болжайды: - Кішкентай балалар кітап оқып отыр.
|
|
Сурет |
||
Сабақтың ортасы 20 мин |
Шығармашылық жұмыс. Айтылым 1. Бақыт құсы деген сөзді естідің бе? Ол қандай болады? Сипаттап айт. 2.Ертегіні түсініп оқы. Бақыт құсы. Ыбырай Алтынсарин. Мен бірінші өзім оқып беремін. -Балалар, ертегі ұнады ма? Ертегі не туралы? Енді сендер бөлікке бөліп оқисыңдар.
3.Ертегіден көкейіңе не түйдің? 4. Бақыт құсын қайтару үшін Әмзеге қандай кеңес бересің? Ыбырай Алтынсарин туралы ақпарат беру. Ыбырай Алтынсарин (1841-1889) Қазіргі Қостанай облысы,Қостанай ауданында дүниеге келген. Оның «Кел,балалар, оқылық», «Өнер-білім бар жұрттар» өлеңдері балаларды оқуға, білімге шақырады. Балаларға арнап әңгімелер, өлеңдер жазған. Сергіту Сәті: Кел,балалар, тұрайық, Алақанды соғайық. Бір отырып,бір тұрып, Біз тынығып алайық. Бас аяқпен топ-топ, Шапалақпен хоп-хоп, Бір оңға, бір солға Өзімді өзім айнала. Тыңдалым. 5. Балалық шақтың қадірі туралы ақын сөзіне зер сала тыңда. Өзім бірінші оқимын. Балалық шақ.
Патшаның тағы, 1-ші бөлікте ақын не туралы айтты?
2-ші бөліктің мазмұны қандай?
3-ші бөліктің мазмұны қандай? 6. Түсініп оқы. Өлеңнің авторы туралы әңгімеле. Мағжан Жұмабаев - ақын,жазушы,педагог. (1893-1938) Солтүстік Қазақстан облысы қазіргі Мағжан Жұмабаев ауданында туған. Өлеңдерімен қазақ жастарын оқуға, білімге, өнерлі болуға шақырған. Жұптық жұмыс. 7. Өлеңде ақын не туралы айтқан? Нені өсиет етеді? Постер құр. Өлеңдегі ақын өсиеті: үйрен білім жастықта, білімге жүгір,жастық шақтың дәмін татып қал, уақытты босқа өткізбе, өнер қу,үйрен, надандықтан жирен. Жазылым. Әңгіме кейіпкеріне бақыт құсын қайтаруға көмектес. Оған хат жаз. Хатыңда ақын өсиетін пайдалан. |
Бақыт құсы туралы ертегі көргені туралы айтады
Иә, ұнады. Ертегі Әмзенің бақыт құсын іздеуі туралы. Мәтінді бөлікке бөліп оқиды.
-Жалқау,ерке болмай, еңбекқұмар болу керек. Уақытты босқа өткізбей еңбек ету керек. -Қалған уақытыңды бос өткізбей, еңбек етіп, білім үйренуің керек. Сонда ғана бақыт құсы саған келеді. Ыбырай Алтынсарин туралы ақпаратты қайталайды.
Балалар сергіту сәтін жасайды
«Балалық шақ» өлеңін тыңдайды, бөлікке бөліп оқиды.66
-Балалық шағың- патшаның тағы екенін, оны бағалауға тіл жепейтінін, тек жүрмей жастық шағыңда білім алу керектігі туралы айтты.
-жоқ ойдан түңіліп,білімге жүгіріп,уақытты бос өткізбей қайтпас уақыттың дәмін татып қалу туралы.
-Жастық деген-бағасыз, оның қадірін санасыз адам ғана білмейді. Жастық-алтын, жастықтың салты-үйрену, өнер қу,белді бекем буып, надандықтан жирену. Мағжан Жұмабаев туралы ақпаратты оқиды.
Таратпа материалмен жұп бойынша постер құрады.
Әмзе, сен енді қалған өміріңде еңбектеніп, білім үйренуің керек. Надандықтан жиреніп, уақытты босқа өткізбе. Сонда ғана бақыт құсы саған қайтып келеді. |
|
оқулық
оқулық
|
||
Сабақтың соңы 3 мин |
Үй тапсырмасы: «Бақыт құсы» ертегісін оқып,мазмұндап келу. Рефлексия |
|
|
|
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы |
Бағбан еңбегіне қатысты тыңдалған мәтін бойынша қарапайым түрде өз пікірін білдіреді. |
Меңгеруді бақылау Жұптар бір-бірін бағалайды. Дескрипторлар арқылы бағалау
|
Жұптар жұмыс істеу дағдылары (құрмет көрсету, кезекпен сөйлеу және т.б.)
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқытутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқы тутуралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз