Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    2-сабақ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2В

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп: Талдықорған БИЛ


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Мурзакенов Айдын Окенович


    Сынып: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы

    (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.3.1.3 – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау


    Тарихи концепт (фокус)

    • себеп-салдар

    Сабақтың мақсаты

    Патша өкіметінің отаршыл саясатының жүру барысы мен оның нәтижесін талдау

    Бағалау

    критерийлері





    Сыни ойлау мен талдау- Казактардың патша үкіметінің қолшоқпарына айналу себебін талдайды


    Бағалау- Патшалы Ресейдің Қазақстанда жүргізген саясатының отаршылдық сипатын бағалайды

    Тілдік мақсаттар


    Тыңдалым дағдысы- мұғалім мен оқушылардың баяндаған ақпаратын тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- берілген мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- түрлі тапсырмаларды талқылап, сынып алдында жариялайды;

    Жазылым дағдысы- жазба тапсырмаларын орындайды


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Казак, атаман, сход

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    -Патша өкіметі себепті казактарды қоныстандыру себептері... ....

    -Бұл шешім маңызды болды.... ..... ..... .....

    -Неліктен казактар Жайық, Сібір, Жетісу және Орынбор аймақтарына қоныстандырылды.... .... .... .... .... .....

    -Ресейдің отаршылдық саясаты қазақ халқының дәстүрлі шаруашылығына тигізген зардаптары ........


    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелсіздік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады

    Сабақ барысында НЗМ құндылықтарының бірі «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақтың басында жаңа сөздермен жұмыс сәтінде қазақ тілі сабағымен байланыс;

    Сабақтың ортасында зерттеу, талдау сәтінде география, дүниежүзі тарихы пәндерімен байланыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс


    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғасырдың басында Қазақстан жерінің Ресей империясының қол астына өте бастауы туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы




    4 мин














    (Б) Ұйымдастыру сәті. Топтастыру


    Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.

    БЫМ /Оқушыларға казактардың суретін көрсетіп, сатылай сұрақ қою стратегиясымен диалог құру/


    М: - Бұл суреттен кімді көріп тұрсыздар?

    -Олардың киіміне қарап, қызметін анықтауға болады ма?

    - Сіз сурет бойынша қандай қорытындыға келдіңіз?


    (М) Оқушылардың жауаптары толықтырылып, бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушылардың ойларын осы сабақта басты зерттелетін мәселеге шоғырландырылып, болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе бағытталады.


    (М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты пысықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус): Себеп пен салдар



    Презентация


    Тақырыпқа қатысты сурет


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.

    Сабақтың ортасы












    25 мин










































    10 мин


    Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?


    Зерттеу мен талдау


    Мәтінмен жұмыс

    Топ оқушыларының өз қалаулары бойынша деңгейіне қарай қабырғада ілінген сұрақтар топтамасынан жауап беруге мүмкіндігі бар екені ескеріледі. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Зерттеу жұмыстарының нәтижесінде Ресей империясының Қазақстанды отарлауы қалай жүзеге асқанын анықтайды. Топтар өз жұмысының нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады.


    Бөлме қабырғасына ілінген сұрақтар:



    • Патша өкіметі отарлық саясатты жүзеге асыруда кімдерге арқа сүйеді?

    • Неліктен патша өкіметі Қазақстан жеріне алдымен әскери сословие-казактарды қоныстандырды?


    • Неліктен казактар Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына қоныстандырылды?

    • Казактар қазақтардың жерін алуға неге мүдделі болды?


    • Казактар отарлау саясатының тірегі болды.Осы тұжырыммен Сіз қаншалықты келісесіз?

    • Казактарды қазақтардың жеріне қоныстандырудың қандай салдары болды?


    Топтар бөлме қабырғасында ілінген сұрақтарды таңдап алғаннан кейін мұғалім сұрақтың мазмұнына сәйкес топтарға мәтінді таратады. Топтарға төмендегідей мәтіндер тақырыбы ұсынылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Мәтіндегі негізгі ойды беретін сұрақтардың жауабын дайындап, тарихи фактілерді анықтайды. Топтар игерген білімдері мен ақпаратын сынып алдында ауызша қорғайды. Кезекпен топтар бірін-бірі бағалайды.


    • Казактар - әскери сословие;

    • Казактар-қазақтардың жерін алуға мүдделі топ;

    • Казактар отарлау саясатының тірегі


    Дескриптор:

    1-топ.

    -Казактардың әскери сословие екенін түсіндіреді;

    -Патша өкіметінің Қазақстанға казактарды қоныстандыруының кем дегенде 2 себебін анықтайды

    2-топ.

    -Казак әскерлерінің Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына орналасу себебін түсіндіреді;

    - Казактар қазақтардың жерін алуға мүдделі болудың кемінде 2-себебін анықтайды

    3-топ.

    - «Казактар отарлау саясатының тірегі болды» тұжырымымен келісетінін/келіспейтінін кемінде 3-дәйекпен дәлелдеп түсіндіріп береді;

    - Қазақтардың жеріне казактардың қоныстануының кемінде 2 салдарын анықтайды




    Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы


    Интерпретация


    М Зерттеу сұрағы: «Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?» сұрағы қойылып, сыныпта жалпы талқылауды ұйымдастырыңыз.Сонан соң оқушыларға төмендегідей тапсырма ұсыныңыз.


    (Б) Оқушыларға «Патшалық Ресейдің отаршыл саясатын қандай іс-әрекетпен дәлелдейсіз?» деген сұрақ қойылып, тапсырма аясында талқылау ұйымдастырыңыз.


    Әр оқушы жауаптары қабырғада ілінген қоржынға салынады, мұғалім оқушылар жауабын бір-бірлеп алып, оқиды. Қоржыннан алынып оқылған жауап көңілге «қонымды» болса, оқушылар қол шапалақтайды, «қонымсыз» болса аяқтарымен жерді тарсылдатады.



    Дескриптор:

    -Жауап құрылымын сауатты құра алуы;

    -Дәйекпен дәлелдеп, жауапты дұрыс бере алуы



    Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы

    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/ б/м 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.








    Қосымша-1

    Сұрақтар жазылған

    карточкалар






















    Қосымша-2

    Мәтін таратпалар









    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Мурзакенов Айдын Окенович
    27 Ақпан 2023
    329
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Қысқа мерзімді жоспар

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Қысқа мерзімді жоспар

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ресей империясы бекіністер салу арқылы қазақ жерлерін біртіндеп жаулап алу мақсатымен сол бекіністерге казак әскерлерін орналастыра бастады, Казактар отаршылдардың жергілікті жердегі сенімді тірегіне айналды. Осы сабағымыз казактар мен қазақтар арасындағы байланыстары жайында және казак әскерлерінің озбырлығы жайында болады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    2-сабақ


    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2В

    XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

    Мектеп: Талдықорған БИЛ


    Сағат саны: 1 сағат

    Күні:


    Мұғалімнің аты-жөні: Мурзакенов Айдын Окенович


    Сынып: 8


    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы

    (Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

    Сабақтың түрі

    Зерттеу сабағы

    Зерттеу сұрағы

    Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


    7.3.1.3 – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау


    Тарихи концепт (фокус)

    • себеп-салдар

    Сабақтың мақсаты

    Патша өкіметінің отаршыл саясатының жүру барысы мен оның нәтижесін талдау

    Бағалау

    критерийлері





    Сыни ойлау мен талдау- Казактардың патша үкіметінің қолшоқпарына айналу себебін талдайды


    Бағалау- Патшалы Ресейдің Қазақстанда жүргізген саясатының отаршылдық сипатын бағалайды

    Тілдік мақсаттар


    Тыңдалым дағдысы- мұғалім мен оқушылардың баяндаған ақпаратын тыңдайды;

    Оқылым дағдысы- берілген мәтіндерді оқиды;

    Айтылым дағдысы- түрлі тапсырмаларды талқылап, сынып алдында жариялайды;

    Жазылым дағдысы- жазба тапсырмаларын орындайды


    Пәнге қатысты лексика мен терминология

    Казак, атаман, сход

    Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

    -Патша өкіметі себепті казактарды қоныстандыру себептері... ....

    -Бұл шешім маңызды болды.... ..... ..... .....

    -Неліктен казактар Жайық, Сібір, Жетісу және Орынбор аймақтарына қоныстандырылды.... .... .... .... .... .....

    -Ресейдің отаршылдық саясаты қазақ халқының дәстүрлі шаруашылығына тигізген зардаптары ........


    Құндылықтарды дарыту

    «Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелсіздік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады

    Сабақ барысында НЗМ құндылықтарының бірі «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

    Пәнаралық байланыстар

    Сабақтың басында жаңа сөздермен жұмыс сәтінде қазақ тілі сабағымен байланыс;

    Сабақтың ортасында зерттеу, талдау сәтінде география, дүниежүзі тарихы пәндерімен байланыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады


    АКТ қолдану дағдылары

    Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс


    Бастапқы білім

    ХVІІІ ғасырдың басында Қазақстан жерінің Ресей империясының қол астына өте бастауы туралы біледі

    Сабақ барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар


    Сабақтың басы




    4 мин














    (Б) Ұйымдастыру сәті. Топтастыру


    Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.

    БЫМ /Оқушыларға казактардың суретін көрсетіп, сатылай сұрақ қою стратегиясымен диалог құру/


    М: - Бұл суреттен кімді көріп тұрсыздар?

    -Олардың киіміне қарап, қызметін анықтауға болады ма?

    - Сіз сурет бойынша қандай қорытындыға келдіңіз?


    (М) Оқушылардың жауаптары толықтырылып, бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушылардың ойларын осы сабақта басты зерттелетін мәселеге шоғырландырылып, болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе бағытталады.


    (М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты пысықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    • Тарихи концепт (фокус): Себеп пен салдар



    Презентация


    Тақырыпқа қатысты сурет


    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

    3-том. – Алматы, 2010.

    Сабақтың ортасы












    25 мин










































    10 мин


    Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?


    Зерттеу мен талдау


    Мәтінмен жұмыс

    Топ оқушыларының өз қалаулары бойынша деңгейіне қарай қабырғада ілінген сұрақтар топтамасынан жауап беруге мүмкіндігі бар екені ескеріледі. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Зерттеу жұмыстарының нәтижесінде Ресей империясының Қазақстанды отарлауы қалай жүзеге асқанын анықтайды. Топтар өз жұмысының нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады.


    Бөлме қабырғасына ілінген сұрақтар:



    • Патша өкіметі отарлық саясатты жүзеге асыруда кімдерге арқа сүйеді?

    • Неліктен патша өкіметі Қазақстан жеріне алдымен әскери сословие-казактарды қоныстандырды?


    • Неліктен казактар Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына қоныстандырылды?

    • Казактар қазақтардың жерін алуға неге мүдделі болды?


    • Казактар отарлау саясатының тірегі болды.Осы тұжырыммен Сіз қаншалықты келісесіз?

    • Казактарды қазақтардың жеріне қоныстандырудың қандай салдары болды?


    Топтар бөлме қабырғасында ілінген сұрақтарды таңдап алғаннан кейін мұғалім сұрақтың мазмұнына сәйкес топтарға мәтінді таратады. Топтарға төмендегідей мәтіндер тақырыбы ұсынылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Мәтіндегі негізгі ойды беретін сұрақтардың жауабын дайындап, тарихи фактілерді анықтайды. Топтар игерген білімдері мен ақпаратын сынып алдында ауызша қорғайды. Кезекпен топтар бірін-бірі бағалайды.


    • Казактар - әскери сословие;

    • Казактар-қазақтардың жерін алуға мүдделі топ;

    • Казактар отарлау саясатының тірегі


    Дескриптор:

    1-топ.

    -Казактардың әскери сословие екенін түсіндіреді;

    -Патша өкіметінің Қазақстанға казактарды қоныстандыруының кем дегенде 2 себебін анықтайды

    2-топ.

    -Казак әскерлерінің Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына орналасу себебін түсіндіреді;

    - Казактар қазақтардың жерін алуға мүдделі болудың кемінде 2-себебін анықтайды

    3-топ.

    - «Казактар отарлау саясатының тірегі болды» тұжырымымен келісетінін/келіспейтінін кемінде 3-дәйекпен дәлелдеп түсіндіріп береді;

    - Қазақтардың жеріне казактардың қоныстануының кемінде 2 салдарын анықтайды




    Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы


    Интерпретация


    М Зерттеу сұрағы: «Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?» сұрағы қойылып, сыныпта жалпы талқылауды ұйымдастырыңыз.Сонан соң оқушыларға төмендегідей тапсырма ұсыныңыз.


    (Б) Оқушыларға «Патшалық Ресейдің отаршыл саясатын қандай іс-әрекетпен дәлелдейсіз?» деген сұрақ қойылып, тапсырма аясында талқылау ұйымдастырыңыз.


    Әр оқушы жауаптары қабырғада ілінген қоржынға салынады, мұғалім оқушылар жауабын бір-бірлеп алып, оқиды. Қоржыннан алынып оқылған жауап көңілге «қонымды» болса, оқушылар қол шапалақтайды, «қонымсыз» болса аяқтарымен жерді тарсылдатады.



    Дескриптор:

    -Жауап құрылымын сауатты құра алуы;

    -Дәйекпен дәлелдеп, жауапты дұрыс бере алуы



    Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы

    Оқулық

    Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/ б/м 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.








    Қосымша-1

    Сұрақтар жазылған

    карточкалар






















    Қосымша-2

    Мәтін таратпалар









    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Оқу ісінің меңгерушісі Презентация 8 сынып
    27.02.2023
    329
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Мурзакенов Айдын Окенович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации