Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ресей империясы бекіністер салу арқылы қазақ жерлерін біртіндеп жаулап алу мақсатымен сол бекіністерге казак әскерлерін орналастыра бастады, Казактар отаршылдардың жергілікті жердегі сенімді тірегіне айналды. Осы сабағымыз казактар мен қазақтар арасындағы байланыстары жайында және казак әскерлерінің озбырлығы жайында болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Ақпан 2023
140
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2-сабақ


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7.2В

XVIII ғасырдағы Қазақстанның мәдениеті

Мектеп: Талдықорған БИЛ


Сағат саны: 1 сағат

Күні:


Мұғалімнің аты-жөні: Мурзакенов Айдын Окенович


Сынып: 8


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

XVIII ғасырдағы Қазақстандағы казак-әскери отаршылдығы

(Алғашқы сабақтың жалғасы, 2-сабақ)

Сабақтың түрі

Зерттеу сабағы

Зерттеу сұрағы

Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары


7.3.1.3 – Ресей империясының отарлық саясатының себеп-салдарын анықтау


Тарихи концепт (фокус)

  • себеп-салдар

Сабақтың мақсаты

Патша өкіметінің отаршыл саясатының жүру барысы мен оның нәтижесін талдау

Бағалау

критерийлері





Сыни ойлау мен талдау- Казактардың патша үкіметінің қолшоқпарына айналу себебін талдайды


Бағалау- Патшалы Ресейдің Қазақстанда жүргізген саясатының отаршылдық сипатын бағалайды

Тілдік мақсаттар


Тыңдалым дағдысы- мұғалім мен оқушылардың баяндаған ақпаратын тыңдайды;

Оқылым дағдысы- берілген мәтіндерді оқиды;

Айтылым дағдысы- түрлі тапсырмаларды талқылап, сынып алдында жариялайды;

Жазылым дағдысы- жазба тапсырмаларын орындайды


Пәнге қатысты лексика мен терминология

Казак, атаман, сход

Диалог пен жазылымға пайдалы сөз тіркестері:

-Патша өкіметі себепті казактарды қоныстандыру себептері... ....

-Бұл шешім маңызды болды.... ..... ..... .....

-Неліктен казактар Жайық, Сібір, Жетісу және Орынбор аймақтарына қоныстандырылды.... .... .... .... .... .....

-Ресейдің отаршылдық саясаты қазақ халқының дәстүрлі шаруашылығына тигізген зардаптары ........


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» идеясы негізінде азат елдің тәуелсіздік бұғауына түсу тарихын оқыту арқылы патриотизм құндылығы жүзеге асады

Сабақ барысында НЗМ құндылықтарының бірі «Функционалды сауаттылық», топтық жұмыста «Құрмет пен ашықтық» іске асады

Пәнаралық байланыстар

Сабақтың басында жаңа сөздермен жұмыс сәтінде қазақ тілі сабағымен байланыс;

Сабақтың ортасында зерттеу, талдау сәтінде география, дүниежүзі тарихы пәндерімен байланыс және айтылым, тыңдалым, жазылым барысында қолданылады


АКТ қолдану дағдылары

Бейнефильм, интерактивті тақтамен жұмыс


Бастапқы білім

ХVІІІ ғасырдың басында Қазақстан жерінің Ресей империясының қол астына өте бастауы туралы біледі

Сабақ барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы




4 мин














(Б) Ұйымдастыру сәті. Топтастыру


Ой шақыру.Тақырыпқа шығу.

БЫМ /Оқушыларға казактардың суретін көрсетіп, сатылай сұрақ қою стратегиясымен диалог құру/


М: - Бұл суреттен кімді көріп тұрсыздар?

-Олардың киіміне қарап, қызметін анықтауға болады ма?

- Сіз сурет бойынша қандай қорытындыға келдіңіз?


(М) Оқушылардың жауаптары толықтырылып, бүгінгі өтетін тақырыптың алдыңғы сабақтағы тақырыптың жалғасы екендігі ескертіледі. Оқушылардың ойларын осы сабақта басты зерттелетін мәселеге шоғырландырылып, болжам жауаптары арқылы зерттелетін мәселе бағытталады.


(М) Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты пысықталып, бағалау критерийлері таныстырылады. Тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


  • Тарихи концепт (фокус): Себеп пен салдар



Презентация


Тақырыпқа қатысты сурет


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін)

3-том. – Алматы, 2010.

Сабақтың ортасы












25 мин










































10 мин


Зерттеу сұрағы: Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?


Зерттеу мен талдау


Мәтінмен жұмыс

Топ оқушыларының өз қалаулары бойынша деңгейіне қарай қабырғада ілінген сұрақтар топтамасынан жауап беруге мүмкіндігі бар екені ескеріледі. Топтар тақырыптарына қатысты мәтін мазмұнын оқып, мәселені талдап, зерттейді. Зерттеу жұмыстарының нәтижесінде Ресей империясының Қазақстанды отарлауы қалай жүзеге асқанын анықтайды. Топтар өз жұмысының нәтижелерін әр түрлі үлгіде ұсына алады.


Бөлме қабырғасына ілінген сұрақтар:



  • Патша өкіметі отарлық саясатты жүзеге асыруда кімдерге арқа сүйеді?

  • Неліктен патша өкіметі Қазақстан жеріне алдымен әскери сословие-казактарды қоныстандырды?


  • Неліктен казактар Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына қоныстандырылды?

  • Казактар қазақтардың жерін алуға неге мүдделі болды?


  • Казактар отарлау саясатының тірегі болды.Осы тұжырыммен Сіз қаншалықты келісесіз?

  • Казактарды қазақтардың жеріне қоныстандырудың қандай салдары болды?


Топтар бөлме қабырғасында ілінген сұрақтарды таңдап алғаннан кейін мұғалім сұрақтың мазмұнына сәйкес топтарға мәтінді таратады. Топтарға төмендегідей мәтіндер тақырыбы ұсынылады. Топтағы оқушылар мәтін мазмұнын оқып, топ ішінде талқылайды. Мәтіндегі негізгі ойды беретін сұрақтардың жауабын дайындап, тарихи фактілерді анықтайды. Топтар игерген білімдері мен ақпаратын сынып алдында ауызша қорғайды. Кезекпен топтар бірін-бірі бағалайды.


  • Казактар - әскери сословие;

  • Казактар-қазақтардың жерін алуға мүдделі топ;

  • Казактар отарлау саясатының тірегі


Дескриптор:

1-топ.

-Казактардың әскери сословие екенін түсіндіреді;

-Патша өкіметінің Қазақстанға казактарды қоныстандыруының кем дегенде 2 себебін анықтайды

2-топ.

-Казак әскерлерінің Жайық, Орынбор, Сібір және Жетісу аймақтарына орналасу себебін түсіндіреді;

- Казактар қазақтардың жерін алуға мүдделі болудың кемінде 2-себебін анықтайды

3-топ.

- «Казактар отарлау саясатының тірегі болды» тұжырымымен келісетінін/келіспейтінін кемінде 3-дәйекпен дәлелдеп түсіндіріп береді;

- Қазақтардың жеріне казактардың қоныстануының кемінде 2 салдарын анықтайды




Кері байланыс. Топтардың бір-бірін бағалауы


Интерпретация


М Зерттеу сұрағы: «Қазақстанды отарлауды Ресей империясы қалай жүзеге асырды?» сұрағы қойылып, сыныпта жалпы талқылауды ұйымдастырыңыз.Сонан соң оқушыларға төмендегідей тапсырма ұсыныңыз.


(Б) Оқушыларға «Патшалық Ресейдің отаршыл саясатын қандай іс-әрекетпен дәлелдейсіз?» деген сұрақ қойылып, тапсырма аясында талқылау ұйымдастырыңыз.


Әр оқушы жауаптары қабырғада ілінген қоржынға салынады, мұғалім оқушылар жауабын бір-бірлеп алып, оқиды. Қоржыннан алынып оқылған жауап көңілге «қонымды» болса, оқушылар қол шапалақтайды, «қонымсыз» болса аяқтарымен жерді тарсылдатады.



Дескриптор:

-Жауап құрылымын сауатты құра алуы;

-Дәйекпен дәлелдеп, жауапты дұрыс бере алуы



Кері байланыс. Мұғалімнің бағалауы

Оқулық

Қабылдинов З.Е., Қайыпбаева А.Т. Қазақстан тарихы Ж/ б/ б/м 8-сыныбына арналған оқулық. Алматы: Атамұра, 2012.








Қосымша-1

Сұрақтар жазылған

карточкалар






















Қосымша-2

Мәтін таратпалар









Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!