Сабақтың басы
3 мин
5 мин
|
1.Оқушылармен
амандасу.
2.Сыныпта жағымды ахуал
қалыптастыру.
3. Топқа бөлу. Сурет
қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 2 топқа бөлінеді, топ
басшыларын сайлайды.
І-топ «Криптография»
тобы;
ІІ-топ «Шифр»
тобы.
Мұғалім топтарға бағалау
парақтарын таратады, бағалау критерийлерімен
таныстырады.
4.Үйге берілген
тапсырманы тексеру.
|
Оқушылар мұғаліммен
амандасады.
Сурет қиындыларын біріктіру
арқылы 2 топқа бірігеді.
Оқушылар бір-бірімен
дәптерлерін ауыстырып, үй тапсырмасын
тексереді.
|
Тапсырманы
орындаған оқушыларды ауызша мадақтау толықтыру жасау, бағыттау
арқылы бағалау.
|
Информатика оқулығы,
5-сынып
Интерактивті
тақта
Презентация
|
Сабақтың
ортасы
7 мин
10 мин
15 мин
|
Жаңа
сабақ.
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсатын
таныстыру.
Оқулықтағы «Еске
түсірейік» айдарының тапсырмаларын орындау арқылы өткен сабақпен
логикалық көпір құру.
1.Мәтін дегеніміз
не?
2.Ақпаратты қандай
әдістермен жеткізуге
болады?
Тақырыпқа байланысты
бейнесабақ көрсету.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс»
әдісі.
Оқушылар бейнесабақтағы
және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып өз ойларын постерге түсіреді
және оны келесі топқа
түсіндіреді.
«Криптография» тобы –
«Ақпаратты не үшін
шифрлаймыз?»
«Шифр» - «Ақпаратты не
үшін дешифрлаймыз?».
2-тапсырма. Жеке
жұмыс. Деңгейлік тапсырма. А және В деңгейін дәптерге, С
деңгейін компьютерде
орындайды.
|
Оқушылар сұрақтарға
жауап береді, бейнесабақты мұқият қарап, өз ойларымен
бөліседі.
Дескриптор:
-
берілген
тақырып бойынша ақпарат
жинайды;
-
ақпаратты постерге
түсіреді;
-
өзге
топтарға түсіндіреді.
Дескриптор:
-
алмастыру шифрын пайдаланып мәтінді
шифрлайды;
-
мәтінді
дешифрлайды;
-
мәтінді
шифрлауда Цезарь шифрын
пайдаланнады;
-
кестені
пайдаланып мақал-мәтілді шифрлайды, компьютерде
жазады.
|
Т оптар
бір-бірін
Жарайсың
Ж
ақсы
О
рташа
деп фигуралар арқылы
бағалайды.
Оқушыларды мадақтау
сөздер арқылы бағалау, қажеттіліктеріне қарай қолдау,
бағыттау.
|
Ватман, стикерлер,
маркерлер, суреттер
Компьютер,
оқулық
|
Сабақтың соңы
5 мин
Үйге тапсырма
|
Сабақты
бекіту.
«Сен маған, мен саған»
әдісі.
Мұғаліп ұсынған
қорапшаға әр оқушы өзінің жаңа сабақ бойынша сұрақтарын салады.
Кейін мұғалім оқушыларға қорапты қайта ұсынады. Әр оқушы қораптан
бір сұрақтан алып жауап беруге
тырысады.
Кері
байланыс:
& 4 оқу, тақырып
соңындағы «дәптерге орындайық» және «үйде орындайық»
тапсырмалары.
|
Оқушылар қойылған
сұрақтар бойынша жауаптарын
айтады.
Оқушы өзі дұрыс деп
тапқан жауаптардың тұсына «+» белгісін
қояды.
|
Оқушылар бір-бірін
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалайды.
Сабақ соңында оқушылардың
сабаққа қатысу деңгейіне қарай 1-10 балл аралығында
бағалау.
|
Оқулық
|