Қысқа мерзімді жоспар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сынып.Информатика. Ақпаратты шифрлау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар ДОІЖО: Турсунов Е.

Бөлімі:

Ақпаратты ұсыну

Педагогтың аты-жөні:

Каримбердиева Б.Р.

Күні:

04.10.2022 ж.

Сынып: 5 «Ә»

Қатыспағандар: Қатысқандар:

Сабақтың тақырыбы:

Ақпаратты шифрлау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.2.1.3 мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: мәтіндік ақпаратты кодтау және декодтауды біледі;

Көптеген оқушылар: мәтіндік ақпаратты кодтаудың әртүрлі әдістерін біледі;

Кейбір оқушылар: криптографиялық шифрлау және дешифрлау әдістерін пайдалана алады.

Сабақтың барысы:


Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин









5 мин

1.Оқушылармен амандасу.

2.Сыныпта жағымды ахуал қалыптастыру.

3. Топқа бөлу. Сурет қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 2 топқа бөлінеді, топ басшыларын сайлайды.

І-топ «Криптография» тобы;

ІІ-топ «Шифр» тобы.

Мұғалім топтарға бағалау парақтарын таратады, бағалау критерийлерімен таныстырады.


4.Үйге берілген тапсырманы тексеру.




Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Сурет қиындыларын біріктіру арқылы 2 топқа бірігеді.








Оқушылар бір-бірімен дәптерлерін ауыстырып, үй тапсырмасын тексереді.















Тапсырманы орындаған оқушыларды ауызша мадақтау толықтыру жасау, бағыттау арқылы бағалау.




Информатика оқулығы, 5-сынып


Интерактивті тақта


Презентация


Сабақтың ортасы

7 мин









10 мин










15 мин


Жаңа сабақ.

Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.

Оқулықтағы «Еске түсірейік» айдарының тапсырмаларын орындау арқылы өткен сабақпен логикалық көпір құру.

1.Мәтін дегеніміз не?

2.Ақпаратты қандай әдістермен жеткізуге болады?

Тақырыпқа байланысты бейнесабақ көрсету.


1-тапсырма. Топтық жұмыс. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Оқушылар бейнесабақтағы және оқулықтағы ақпаратты пайдаланып өз ойларын постерге түсіреді және оны келесі топқа түсіндіреді.

«Криптография» тобы – «Ақпаратты не үшін шифрлаймыз?»

«Шифр» - «Ақпаратты не үшін дешифрлаймыз?».


2-тапсырма. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырма. А және В деңгейін дәптерге, С деңгейін компьютерде орындайды.






Оқушылар сұрақтарға жауап береді, бейнесабақты мұқият қарап, өз ойларымен бөліседі.





Дескриптор:

  • берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды;

  • ақпаратты постерге түсіреді;

  • өзге топтарға түсіндіреді.





Дескриптор:

  • алмастыру шифрын пайдаланып мәтінді шифрлайды;

  • мәтінді дешифрлайды;

  • мәтінді шифрлауда Цезарь шифрын пайдаланнады;

  • кестені пайдаланып мақал-мәтілді шифрлайды, компьютерде жазады.













ТОвал 1 оптар бір-бірін

Жарайсың

ЖСкругленный прямоугольник 1 ақсы

ОРавнобедренный треугольник 1 рташа

деп фигуралар арқылы бағалайды.





Оқушыларды мадақтау сөздер арқылы бағалау, қажеттіліктеріне қарай қолдау, бағыттау.














Ватман, стикерлер, маркерлер, суреттер







Компьютер, оқулық


Сабақтың соңы

5 мин













Үйге тапсырма

Сабақты бекіту.

«Сен маған, мен саған» әдісі.

Мұғаліп ұсынған қорапшаға әр оқушы өзінің жаңа сабақ бойынша сұрақтарын салады. Кейін мұғалім оқушыларға қорапты қайта ұсынады. Әр оқушы қораптан бір сұрақтан алып жауап беруге тырысады.


Кері байланыс:

& 4 оқу, тақырып соңындағы «дәптерге орындайық» және «үйде орындайық» тапсырмалары.




Оқушылар қойылған сұрақтар бойынша жауаптарын айтады.





Оқушы өзі дұрыс деп тапқан жауаптардың тұсына «+» белгісін қояды.




Оқушылар бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.




Сабақ соңында оқушылардың сабаққа қатысу деңгейіне қарай 1-10 балл аралығында бағалау.



Оқулық







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.03.2023
331
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі