Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
445
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

8.1С Металдар белсенділігін салыстыру

Мектеп: «Мойнақ ауылындағы МДШО бар №23 орта мектеп» КММ

Мұғалімнің аты-жөні:Жапар.Ш


СЫНЫП: 8

Күні:09.10

Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:


Сабақтың тақырыбы

Металдардың оттек және сумен әректтесуі

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

8.2.4.1 кейбір металдардың күнделікті пайдалануда басқа металдармен салыстырғанда коррозияға жылдамырақ ұшырайтындығын білу

8.2.4.2 коррозияның туындауы үшін қажет жағдайларды зерттеу


Сабақ мақсаты


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оттектің табиғатта таралуы,физикалық және химиялық қасиеттері,реакция теңдеулерін жазып, теңестіру,икемділіктерін қалыптастырады

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Химия пәніне қызығушылығын,химиялық формула,химиялық теңдеу құру,дағдыларын арыттырады

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Оттектің табиғатта таралуы,физикалық және химиялық қасиеттері,реакция теңдеулерін жазып, теңестіру,икемділіктерін қалыптастырады.

Химия пәніне қызығушылығын,химиялық формула,химиялық теңдеу құру,дағдыларын арыттырады.

Тілдік мақсаттар

сутекті жай элемент ретінде ғана емес;сутектің изотопары

Құндылыұтарға баулу

Мәңгілік ел патриоттық идеиясы негізінде ұлттық құндылықтарды дарыту

Пәнаралық байланыс

Математика, физика

Алдыңғы білім

Физикалық және химиялық құбылыс.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 3 минут

«Өзі туралы кластер» тренинг

Оқушылар танысу үшін өздері туралы кластерлер құрастыруы керек. Олар парақтың ортасындағы шеңберге өз есімдерін жазып, одан таралатын шеңберлерге өздерінің өмірінде маңызы бар бес негізгі рөлін жазады. Мысалы: Жанұяның еркесі, адал дос т.б





«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қал

Сабақтың ортасы

25мин












«Элементтерді тап» ойыны Жасырылған сөзді табу.

1 – қатар

N(1), H(3), C(6), Si(3), S(1), O(2), C(4), Ti(5) Fe(1), K(2), Ca(3), Kr(3), Hg(2) Sc(1), Mg(5), Kr(4), Al(1), Ti(1), K(2), Cr(4), Ba(2), H(1), Sn(6)

2 – қатар

Sr(1), Sb(3), C(6), Si(3), S(1), O(2), C(4), Ti(5) Fe(1), K(2), Ca(3), Kr(3), Hg(2) Sc(1), Mg(5), Kr(4), Al(1), Ti(1), K(2), Cr(4), Ba(2), H(1), Sn(6)

Сутекті алу.

1776 жылы ағылшын ғалымы Г. Кавендиш сутекті алды. Француз ғалымы А. Лавуазье сутектің жай зат екенін анықтап, оған «гидрогениум» деп ат берген. Латынша бұл «су тудырушы» дегенді білдіреді.

Мұғалім: Оттек тақырыбын өткен кезде, оттек латын тілінен аударғанда қандай мағына беріп еді?

Оқушылар: «Қышқыл тудырушы».

М: Дұрыс айтасыңдар, латын тілінен аударғанда оттек – қышқыл тудырушы, ал сутек – су тудырушы деген мағына береді екен. Осылайша, оттек пен сутекті бір-бірімен салыстыра отырып бір-бірінен айырмашылығын біле аламыз.

Жер бетінде су кең таралғандықтан өнеркәсіпте сутекті алудың негізгі әдісі – суды тұрақты электр тогының көмегімен айыру:

Сутекті алудың тағы бір жолы – метанның сумен әрекеттесуі. Бұл реакця өте жоғары температурада жүреді:



Зертханада аз мөлшердегі сутекті белсенді металдар: магнийді, мырышты, темірді сұйытылған тұз немесе күкірт қышқылымен әрекеттестіріп алуға болады.



Сутекті металдарды қышқылмен әрекетестіріп алудың жалпы сызбанұсқасы:

Қызықты химия» алыну жолын тәжірибе арқылы көрсету





1-топ:

Жазушылар

2-топ: Зерттеушілер

3-топ: Суретшілер









Оқулық,

мәтіндер.
















Б) «Химиялық қарапайым тәжірбиелер»

Тәжірбие №1 «Алма неге қараяды?»

Тәжірбие мақсаты: Алмаға оттектің әсерін көрсету.

Керекті құрал жабдықтар:

Алма,С дәруменінің таблеткасы немесе лимон қышқылы

Тәжірбиенің орындалуы:

1.Алманы екіге бөлу

2.Таблетканы ұнтақтап,алманың бір жартысының кесілген жеріне себу.

3.Алманың екі бөлігін де ашық күйінде біраз уақыт қалдыру.

4.Екі бөліктің түстерін салыстыру

Нәтиже: С дәрумені себілген алманың түсі өзгермейді,ал екінші бөлік қоңыр түске енеді.Себебін оқушылардың өздері шешуге тырысады.

Тәжірбие №2 «Сутек асқын оксидінің ыдырауы»

Тәжірбиенің мақсаты: Картоп тілігі арқылы сутектің асқын оксидін су мен оттекке айналдыру.

Керекті құрал жабдықтар:

Сутек асқын оксиді,шикі картоптың тілігі,стакан.

Тәжірбиенің орындалуы:

1.Стаканға жартылай сутек асқын оксидін құю (Н2О2)

2.Оған шикі картоптың тілігін салу

3.Не болғанын бақылау

Нәтиже:Газ көпіршіктері бөлінеді.

Барлық оқушыға жеке тапсырма үлестірме қағаз арқылы беріліп,оксидтердің формулаларын теріп жазады және бір-бірлерін тексеру арқылы бағаланады.Мына заттар тізбегінен оксидтердң формулаларын теріп жазыңдар.

І-нұсқа.

Na2CO3,CO2,H2SO4,AL2O3,KCL,P2O5,CaSO4,FeO, Cu (OH)2,

Na2O,HNO3,MgO

II-нұсқа

Al2(SO4)3, SO3,H2CO3, Fe2O3,CaCl2, H2O,K2SO4,Li2O,Na3PO4,CuO,NaNO3,N2O5.

Д) «Кім тапқыр?»

Графопроектордан тапсырмалар орындау.Көп нүктенің орнына тиісті элемент таңбасын қойып,теңдеуді теңестіріңдер.

А) Н2О2→....+.... Б)... + О2→Р2О5

Ә)....+НСL→ZnCl2+H2 В)....+....→Li2O

Дескриптор:

  • Оксидтердің формулаларын жазады.

  • Реакция теңдеуін толықтырад.

  • Теңдеулерді теңестіреді.






Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер



«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.


Бағалау



5 минут

Кері байланыс

5минут

«Рефлексиялық шеңбер»

Оқушылар шеңберге тұрып, төмендегі сұрақтарға жауап береді.

  • Сабақ барысында көңіл-күйіңіз қандай болды? Неліктен?

  • Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не жаңалық болды?

  • Сабаққа қатысуыңызды қалай бағалайсыз?

  • Сабақта қандай қиындықтар туындады?

  • Сабақ аяқталғанда көңіл-күйіңіз қандай? Неліктен?



Бағалау парақшасы



Рефлексиялық шеңбер


Саралау –

Сабақ барысында өзіндік, жұптық, топтық, деңгейлік тапсырмалар негізінде саралау жұмыстары орындалды. Қабітетті оқушылар тобына көмектесіп,бірлесе жұмыс атқарылды;

Бағалау –Тапсырманы марк-схема және бағалау критерийдері арқылы бағаланды, сондай-ақ сбақ барысында оқушылардың өзін-өзі бағалауы, топтардың бір-бірін бағалауы жүзеге асырылды.

«Ыстық орындық»

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы;

сыныпта жағымды ахуал туғыздыру. Сергіту сәтінің ұйымдастырылуы,

Математика пәнімен байланысқан.

Сабақ бойынша рефлексия:




Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:










Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!