Материалдар / Қысқа мерзімді жоспар

Қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
701
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.1С Металдар белсенділігін салыстыруМектеп: «Мойнақ ауылындағы МДШО бар №23 орта мектеп» КММ

Күні: 16.10.18Мұғалімнің аты-жөні: Жапар.Ш
Сынып: 8 Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:Металдардың белсенділік қатары. № 1 практикалық жұмыс «Металдардың белсенділігін салыстыру»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.2.4.6 -металдардың тұз ерітінділерімен әрекеттесуінің жоспарын жасау және жүргізу

Сабақ мақсатыОқушылардың барлығы мынаны орындай алады: алдыңғы алынған білімді пайдаланып, химиялық эксперименттерді орындау дағдылары мен біліктерін дамытады.;
  • металдарың адам өміріндегі практикалық маңыздылығы жайындағы түсінікті тұжырымдау;
  • теориялық және практикалық тапсырмаларды орындау барысында танымдық қызығушылығын дамыту.
  • Бағалау критерийлері

    Пәнаралық байланыстарматематика пәнінен алған білімін пайдалану.
    АКТ қолдану дағдылары Презентация. Қажетті сілтемелер: интернет ресурстар

    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы 1-3 минутТараудың қорытынды сабағы болғандықтан сабақтың басында оқушылар суреттер арқылы 4-5 оқушыдан тұратын шағын топтарға бөлінеді. Оқушыларға әртүрлі суреттер таратылады немесе элементтердің топта орналасуы бойынша бөлуге болады. Мысалы, литий, натрий, калий және т.б. Немесе реакция теңдеуінің реагентері мен өнімдерін жинау арқылы топтарды құрастыруға болады. Бұл әдіс оқушылардың ойын белсендіруге және зейінін сабаққа шоғырландыруға мүмкіндік береді. Суреттер
    Сабақтың ортасы 4-15 минут



    16-30 минут























































































































    31-35 минут





    Сыныппен жұмысАлдымен тараудың алдыңғы сабақтарда қарастырылған оқу мақсаттарына шолу жасалынады және металдардың белсенділік қатарына сипаттама беріледі.

    Топтық жұмысОқушылар аялдамаларда берілген тапсырмаларды сағат тілімен ауысып отырып орындайды. Әр топқа бір аялдамада тұруға 3 минут уақыт беріледі. Барлығы 5 аялдама ұйымдастыруға болады. Топтар аялдамада 3 минуттан аз уақыт тұра алады.

    1-аялдамаА сынауығындағы көгілдір сұйықтыққа темур шегені салғанда шегенің бетінде қою кірпіш қызыл түсті қабат пайда болған және ерітінді түссізденген. Сынауықта жүрген реакцияға қандай заттар қатысқан? Реакция теңдеуін жазыңдар және тенеңестіріңдер.

    2-аялдамаОқушы зертханада cынауыққа сұйылтылған тұз қышқылын құйған және әрбір сынауыққа натрий, магний, мырыш, темір және мыс металдарын салған. Суреттегі ақпаратты қолданып, қай сынауықта қандай металл бар екендігін анықтаңдар. Тиісті реакция теңдеулерін жазыңдар және теңестіріңдер. 1 2 3 4 5

    3-аялдамаСуретте берілген металдардың коррозия тудырушы факторларына сипаттама беріңдер? Қай сынауықта коррозия үдерісі жүреді және неліктен? Себебін түсіндіріңдер.

    4-аялдамаМеталдардың ауамен және сумен әрекеттесу реакцияларының жалпы теңдеулерін жазып мысал келтіріңдер. Реакция теңдеулерін жазып, теңестіріңдер. Реакция нәтижесінде бөлінетін газға сапалық реакция қалай жасалады?

    5-аялдама Берілген реакция теңдеулерімен танысыңдар. Металдардың белсенділік қатарын пайдаланып жүретін реакцияларға болжам жасаңдар. Жүзеге асырылатын реакция теңдеулерін жазыңдар және теңестіріңдер. алюминий + мырыш оксиді натрий хлориді + алюминиймырыш сульфаты + мыскальций хлориді + темір магний + күміс нитраты

    БағалауТоптарға тапсырма жауаптары таратылып беріледі немесе тақтаға шығарылады. Топтар тапсырманың жауаптарын сағат тілімен алмастырып тексереді және берілген балл негізінле бірін-бірі бағалайды.












    Аялдама тапсырмалары



















































































































    Тапсырмалар жауаптары
    Сабақтың соңы36-40 минутКері байланыс қол шапалақтау арқылы жүзеге асырылады. Үй тапсырмасы.Металдардың белсенділік қатарын пайдалану жайлы хабарлама жазу.



    Саралауоқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалауоқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
    Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдарымен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолдана аладыБұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасызДенсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттерімен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылғанба?

    Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен?

    Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

    Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
    Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:

    2:

    Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

























































































    Қосымша -1Металдардың қышқылдармен әрекеттесуіКеректі құрал-жабдықтар, реактивтер: сынауық, мырыш, темір үгіндісі, мыс, алюминий, сұйытылған тұз қышқылыТапсырма: Төрт сынауыққа әртүрлі металл үлгілерін салыңдар. Бірінші-мырыш, екінші-темір үгіндісі, үшіншіге -мыс, төртіншіге- алюминий. Барлық сынауықтарға сұйытылған тұз қышқылынан 1-2 мл құйындар. Не байқадыңдар? Қайсы сынауықта газ бөлінгені байқалды? Қайсы сынауықта өзгеріс болмады?
    Не жасадың?Не байқалды?Реакция теңдеуіҚорытынды


    Zn









    Fe









    Cu









    Al









    Металдардың тұздармен әрекеттесуіКеректі құрал-жабдықтар, реактивтер: сынауық, мырыш, темір шеге, қалайы, мыс сульфаты, темір хлориді, күміс нитраты.Үш сынауыққа мыс сульфаты ерітіндісін құйып әртүрлі металл үлгілерін салыңдар, бірінші-мырыш, екінші-темір шеге, үшіншіге -қалайы. Екі сынауыққа темір хлориді ерітіндісін құйып әртүрлі металл үлгілерін салыңдар, бірінші-мырыш, екінші- қалайы , Үш сынауыққа күміс нитраты ерітіндісін құйып әртүрлі металл үлгілерін салыңдар, бірінші-мырыш, екінші-темір шеге, үшіншіге -қалайы Не байқадыңдар? Қайсы сынауықта өзгеріс байқалды? Қайсы сынауықта өзгеріс болмады?
    Не жасадың?Не байқалды?Реакция теңдеуіҚорытынды
































    Металдардың сумен әрекеттесуіКеректі құрал-жабдықтар, реактивтер: сынауық, метал натрий, магний, су.Тапсырма: Екі сынауыққа 2 мл су құйындар, әртүрлі металл үлгілерін салыңдар. Бірінші-натрий, екінші-магний. Не байқадыңдар? Қайсы сынауықта газ бөлінгені байқалды? Реакция жылдамдығына назар аудар.
    Не жасадың?Не байқалды?Реакция теңдеуіҚорытынды


































    Қосымша -21.1. Белсенді металл сумен әрекеттескенде түзілетін өнім: A Белсенді металл оксидіB Белсенді металл оксиді және сутегі C 770 ₸ - Сатып алу
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ